דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1737 פעמים ]

חדרי ילדים הם מקום של חלומות. חדרי ילדים משקפים את הפנטזיות הכי עמוקות של כל ילד (ושל כל מבוגר). חדרי ילדים הם המקומם שלנו בתור ילדם (כשהיינו ילדים) להעז ולחלום. המקום שלנו לשחק ולצחוק. המקום שלנו לגדול ולהנות מהתקופה הנפלאה הזאת שבה לא היו לנו דאגות והיינו חופשיים לעשות מה שאנחנו רוצים.המקום שבו גדלנו לעיתים משקף את הילדות שלנו כולה- מקום שלא נעים היה לנו לגדול בו הוא מקום שהילדות שלנו בו הייתה פחות טובה מאשר מקום שבו נהנו ושמחנו כל הזמן.מקום שלא התאים לנו ולא אהבנו את המראה שלנו וגרם לנו לפחד כנראה שיהיה פחות טוב לילדות שלנו מאשר מקום שמח מלא צבעים נעימים וצעצועים.
חדרי ילדים אמורים לשקף את הילדים שלנו. הם אמורים להיות מקום שבו הם ישמחו לגדול ויגדלו בצורה בטוחה- חדרי ילדים צריכים להיות מקום שמשקף את הרצונות והצרכים של הילד יותר מאשר את הרצונות והצרכים שלנו ומה שאנחנו חושבים שעדיף בשביל הילדים שלנו.נכון, אמנם יש לנו קצת יותר ניסיון ופחות תמימות, אבל צריך לזכור שאנחנו משרתים את הילדים שלנו- יש לנו אחראיות לגדל ולהגן עליהם עד שהם יהיו מסוגלים לעמוד על הרגליים שלהם ולשרוד בעצמם.לקחנו על עצמנו את האחראיות לדאוג לילד כל שהוא ואנחנו צריכים לשאת בתוצאות של הבחירה הזאת על כל תחומיה.
ילדים הם קודם כל בני אדם, וכבני אדם הם מודעים ובעלי רצונות וצרכים. כל בנאדם הוא בעל צרכים ורצונות שונים וכך גם הילדים שלנו- חדרי ילדים צריכים לספק את הרצונות והצרכים של הילדים שלנו (ולא את הצרכים והרצונות שלנו כמו שהרבה פעמים קורה).ילדים שמשתתפים בתהליך של עיצוב חדרי ילדים עשויים לספר לנו בדיוק מה הם צריכים ואיך הם צריכים את זה.אז נכון- חדרי ילדים שמיועדים לתינוקות עשויים להיות בלתי אפשריים אם נחכה עד שהתינוק ילמד להגיד לנו מה הוא רוצה. זאת בגלל מגבלות השפה.ילדים ידעו יותר טוב לבטא את מה שהם רוצים, לעומת זאת, ואיך הם רוצים לבצע את זה. החלומות של הילדים, כל עוד הם אפשריים מבחינה מציאותית, הם פתח ליצירתיות שלהם ולגדילה שלהם- בתור בני אדם ובתור אמנים.
אם בכל זאת בחרתם לעצב חדרי ילדים בעצמכם, דעו כמה דברים-חדרי ילדים אמורים להיות מקום שמח. חדרי ילדים צריכים להיות מקום שנותן דרור לחלומות ולפנטזיות שלנו. שמאפשר לנו להפליג על כנפי הדמיון ולאפשר לנו להיות יצירתיים.חדרי ילדים אמורים להיות בטוחים ונינוחים- הם אמורים להיות עם מספיק מתקני בטיחות כדי למנוע כל דבר שלא יקרה.חדרי ילדים צריכים להיות מקומות שמחים ונעימים וכמובן עם המון צעצועים. המאמר נלקח מאתר ריהוט



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב