דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות פלדה 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 2107 פעמים ]

דלתות פלדה הן מה שמפריד בין החיים הפרטיים שלנו בבית לבין העולם. דלתות פלדה שומרות ומגינות עלינו מפני מה שבחוץ. ומונעות מכל מני פגעים ומפגעים חיצוניים להיכנס אלינו הביתה. דלתות פלדה משרות עלינו תחושה של ביטחון. אנחנו זקוקים לתחושה של ביטחון בתוך הבית שלנו ודלתות פלדה מספקות לנו תחושה זו.
דלתות פלדה הן בדרך כלל דלתות הכניסה לבית. גם בדירות שאין בהן דלתות אחרות, כמו דירות סטודיו או דירת חדר תמיד תהייה דלת כניסה ובדלתות כניסה בדרך כלל מותקנות כיום דלתות פלדה.
דלתות פלדה מגינות עלינו גם מפני מזג אויר. דלתות פלדה מיוצרות כך שהן עמידות בפני תנאי מזג אויר שונים ומשתנים כמו גשם, שמש חזקה, לחות גבוהה וקור. דלתות פלדה מתוכננות להיות עמידות בפני חלודה והן מבודדות גם מבחינה תרמית וגם מבחינה אקוסטית. הבידוד האקוסטי מאפשר הפחתת רעשים כך שעם דלתות פלדה שומעים פחות את הרעשים הקיימים מחוץ לדירה וגם בחוץ שומעים פחות את מה שמתרחש בתוך הדירה.
הפלדה ממנה עשויות דלתות פלדה מיוצרת בתהליך טכנולוגי בו מערבבים בין היתר מתכת שהיא בדרך כלל ברזל. כתוצאה מערבוב המתכות נוצר חומר בעל קשיות רבה ותכונות רבות נוספות המאפשרות יצירת דלתות פלדה חזקות ועמידות.
חלק מהביטחון של דלתות פלדה נובע מהמנעולים המותקנים בהם. יש מגוון רחב של מנעולים המיועדים לדלתות פלדה: יש צילינדרים עם כרטיס בקרת שכפול פירוש הדבר שבלי הכרטיס אי אפשר לשכפל את המפתח. צילינדרים רבים הם בעלי התנגדות לקידוח, מה שלא מאפשר לקדוח כדי לפרוץ את הדלת ובכך מקשה על פורצים את המלאכה.
יש אפשרות להתקין מספר מנעולים ובכך לשפר את הבטיחות של דלתות פלדה. אפשר להתקין מנעול במרכז הדלת. אפשר להתקין בנוסף בחלקן העליון של דלתות פלדה מנעו נוסף מעל הידיות המאפשר נעילה נוספת ולכן גם בטוחה יותר. אפשרות נוספת של מנעול שמגביר בטיחות של דלתות פלדה היא , מנעול קומבינציה שגם הוא מותקן בחלקה העליון של הדלת ועל ידי הקשת קוד ייחודי לכם תוכלו לפתוח ולנעול את הדלת. בבתים רבים יש מערכות אינטרקום ומערכות בקרת כניסה. גם עבור דלתות פלדה אפשר להתקין נעילה חשמלית. אפשר גם להוסיף סגר ביטחון שמתקינים על דלתות פלדה מבפנים חלק אחד על הדלת וחלק שני על המשקוף. סגר זה מאפשר פתיחת הדלת באופן חלקי כדי לראות מי בצד השני ואף לנהל איתו שיחה.
בטיחות בבית חשובה לנו ביותר ולכן חשוב לנו להשקיע בהתקנת מערכות שיבטיחו את שלוותנו בבית. דלתות פלדה ניתן למצוא בטווח רחב של מחירים וקיימות בשוק מספר לא מבוטל של חברות העוסקות בתחום. ניתן למצוא מידע טכני רב הנוגע לחומרים מהן עשויות דלתות פלדה באתרים רבים באינטרנט. באותם אתרים ניתן למצוא לא רק מידע על בטיחות של דלתות פלדה אלא גם על המנעולים המותקנים בדלתות פלדה וכן על דגמים וסגנונות רבים ומגוונים של דלתות פלדה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב