דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי תינוקות 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1742 פעמים ]

חדרי תינוקות - אומרים- ילדים זו שמחה, ילדים זו ברכה. תינוקות, אם כך- הם בוודאי כליל השלמות מהבחינה הזאת. האושר שמשתקף מהעיניים של העוללים הקטנים האלה הוא ללא רבב. הניקיון והפשטות שמתקף דרכם מזכיר לכולנו כמה החיים עשויים להיות פשוטים ופשוט שמחים. חדרי תינוקות הן מקום של שמחה- שמחה לא רק בשבילנו אלא גם לתינוקות שלנו שאנחנו מגדלים.תינוקות הם יצורים עדינים ועל כן יש להתייחס אליהם עם מלוא כובד הראש. האחראיות שלנו בתור הורים הוא ליצור אווירה תומכת ומגינה עברו התינוקות שלנו כדי שיוכלו לגדול בצורה תקינה ולהפוך לאנשים בוגרים ושמחים.
תינוקות הם בעלי צרכים מיוחדים. מכיוון שהם חסרי ישע מול העולם וצריכים את תשומת הלב והדאגה התמידית שלנו אנחנו צריכים ליצור להם ולנו אווירה שנוכל להתמודד איתה ולתת להם את הטיפול הכי טוב שאנחנו יכולים בצורה הכי נוחה- להם ולנו.חדרי תינוקות צריכים להיות מרחב מוגן- מרחב שבו גם התינוקות יוכלו לחיות בנוחות (ולישון, רוב הזמן) וגם מקום שבו הם יוכלו לגדול באווירה שמחה ותומכת (לעומת חדרים מפחידים שיגרמו להם לחרדות בסופו של דבר).חדרי תינוקות צריכים להיות מקום שמח- הם צריכים להיות מקום שיפתח את עולם הדמיון- גם בשביל התינוקות וגם בשבילנו בתור הורים ויאפשר לכולם להפליג על כנפי הדמיון ולהיכנס לתוך מצב שמחה ילדותי ושמח- מצב שבו כולם שמחים, צוחקים ונהנים אחד מהשני.
חדרי תינוקות צריכים להיות מאובזרים במיני דברים- הם צריכים להכיל את כל מה שאנחנו צריכים, בתור הורים, כדי לטפל ולהזין את התינוקות שלנו- יהיו אלה מדפים להחלפת חיתולים, ספרי קריאה שנוכל לקרוא להם או מוזיקה קלאסית שנוכל להשמיע להם (כן, גם זו אפשרות בעיניי אנשים).מצד שני חדרי תינוקות צריכים להכיל את כל הדברים בשביל התינוקות גם כן- דברים שיגרו אותם שכלית, דברים שמחים ונעימים לעין שיגרמו להם להמשיך לחייך ועריסה שתהיה מספיק נוחה ומספיק מוגנת כדי שהם יוכלו לבלות את רוב שעות היום שלהם (כמו שהם אמורים לעשות) בשינה עמוקה ומתוקה.
חדרי תינוקות הם צוהר- הם צוהר בשבילנו בתור הורים לחזור לתקופת הילדות המוקדמת שלנו ולהיזכר בכל הרגעים היפים שחווינו בתור ילדים- כשהעולם היה פשוט ושמח ויכולנו לעשות כל מה שמתחשק לנו (עכשיו אנחנו גם יכולים לעשות את זה אבל לא מודעים לאפשרות בכלל). חדרי תינוקות הן גם המקום של התינוקות שלנו- מקום שבו הם יוכלו להתפתח ולגדול (ולישון) בשקט ובשמחה- מקום נעים ומלא צבעים, סמלים וצורות שיגרו אותם שכלית ורגשית כדי שיתפתחו בצורה תקינה.חדרי תינוקות הם אחד מהצרכים שאנחנו צריכים לספק לתינוקות שלנו וראוי שהם יהיו עם קצת מחשבה מאחוריהם. מאמר זה נלקח מאתר חדרי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב