דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיטות ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 1888 פעמים ]

מיטות ילדים הן מקום השינה של הילדים שלנו. האם הילדים שלכם ישנים בצורה איכותית? האם הם קמים כל בוקר רעננים ושמחים, מלאי התרגשות והתלהבות לקראת היום החדש שעומד בפניהם?אם התשובה היא כן- סבבה. אם לא- אולי משהו בשינה שלהם אמור להדליק לכם נורה אדומה.
מיטות ילדים נועדו לספק מקום נוח ונעים לילדים שלנו לישון עליהן. מיטות ילדים צריכות להיות מקום שמספיק מושך את הילדים שלנו לישון בהן כדי שהם יוכלו לקבל שינה איכותית.דברים שעשויים להרתיע ילדים משינה כוללים פחד מהחושך (או מפני מפלצות), הרטבה לילית וסיוטים ושינה בזמנים לא קבועים. גם סלידה משינה עשויה לגרום להם לנדודי שינה, או אפילו העדפה לצפות בטלויזיה במקום ללכת לישון.השינה אמורה להיות משהו שהם יאהבו לעשות- בשעה קבועה ועם טקס קבוע (כמו צחצוח השיניים או קריאת סיפור- משהו שישדר להם שהגיע הזמן ללכת לישון).
מיטות ילדים הן מיטות, כמו אצל מבוגרים, שצריכות להיות מיועדות רק לשינה- כשהילדים שלנו מתחילים לצפות בטלויזיה בזמן שהם שוכבים על המיטה כנראה משהו לא בסדר. אנחנו צריכים לשדר להם גם על ידיד הדוגמא שאנחנו נותנים על הרגלי שינה נכונים- שינה בזמנים קבועים למשך מספיק זמן כדי שנוכל לקום רעננים ומלאי מרץ לקראת יום חדש.
איכות השינה שלנו משפיעה על יכולת התפקוד שלנו בחיי היום-יום. שינה איכותית גורמת לנו להיות מרוכזים ומלאי אנרגיה בעוד שינה גרועה גורמת לנו להתעופף לכל עבר עם המחשבות שלנו, להרגיש חלשים ועייפים ובסופו של דבר עשויה לגרום לנו חולי.
מיטות ילדים צריכות להיות מקום שהילדים ייהנו ממנו יצפו לו- מקום שהם יאהבו להיכנס אליו ולו רק בגלל הטקס שאולי תרצו ליצור כדי ליצור בהם עניין. טקסים כמו לשיר שירי ערש או לקרוא סיפורים לפני השינה כשאתם ישובים ליד מיטות ילדים עשוי ליצור את האסוציאציה החיובית בין שינה לדברים כיפיים.כמו כן שהילד הולך לישון כשאין לו דאגות או דברים שהוא צריך לחשוב עליהם על הראש איכות השינה שלו תושפע מזה- היכולת שלו להסיר את כל מה שקרה במשך היום ולישון כמו תינוק היא יכולת טבעית. מיטות ילדים רק מספקות את המקום לזה- מיטות ילדים מספקות מקום מספיק נוח מצד אחד ומספיק תומך מצד שני כדי לאפשר לילדים לישון בשלווה.דברים נוספים שעשויים להשפיע מלבד איכות מיטות ילדים הוא כמות ההפרעות שיש בחדר- אם יש אור, רעש, הפרעות מכל סוג שהוא- כל אלה יכולים ליצור הפרעות שינה.כמו כן צרכים מיוחדים של הילדים כמו פחד מפני החושך, חרדות וסיוטים גם הם יוצרים הפרעות שינה.בכל אלה צריך לטפל על מנת שהשינה של הילדים שלנו תהיה איכותית. כשהשינה שלהם איכותית השינה שלנו גם איכותי- אנחנו הולכים לישון בשקט בידיעה שהילדים שלנו ישנים שנת ישרים וכך גם אנחנו ישנים שינה עמוקה ואיכותית שמעירה אותנו רעננים ומלאי מרץ ליום חדש נפלא. מאמר זה נלקח מאתר חדרי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב