דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי ילדים 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 1766 פעמים ]

 חדרי ילדים הם חדרים שמיועדים לחלוטין לילדים שלנו-0 הם חדרים שמחזירים אותנו אחורה בזמן וגורמים לנו להיזכר בתקופה הנפלאה הזאת שהייתה הילדות שלנו- געגועים אל המשחקים, הפשטות, ההנאה והבילוי שהייתה מנת חלקנו במשך כל אותה תקופה.
הילדים שלנו הם האחראיות שלנו. מכיוון שכך חדרי ילדים צריכים לספק להם את המקום הכי בטוח והכי נוח שיכול להיות כדי שהם יוכלו לגדול בו ולהיות אנשים מאושרים ככל הניתן.אומרים שילדות טובה עושה את הבנאדם- ילדות טובה מתבטאת בזיכרונות ילדות טובים, מהורים אוהבים ואולי אפילו מהמקום שבו גדלנו- חדרי שינה מהווים את המקום שבו הילדים שלנו גדלים ומתפתחים- זה המקום הפרטי שלהם לגדול בו ולחיות ולכן הוא צריך להיות מקום שהם ייהנו לחזור אליו וירגישו בו בטוחים ונינוחים.
חדרי ילדים צריכים להיות מקום שיספק מספיק ביטחון מצד אחד ומצד שני מספיק הנאה וכיף.אין חדרי ילדים בלי משחקים- חדרי ילדים הם מקום להשתעשע בו, להנות בו ולשחק בו כאוות נפשנו. עם זאת כדאי שבתוך חדרי ילדים יהיה מספיק סדר ומקומות לאחסון כדי שהצעצועים לא יהיו מפוזרים בכל פינה- גם מבחינה אסתטית וגם מבחינה בטיחותית.
חדרי ילדים הם מקום של חלומות- חלומות לאו דווקא שלנו אלא של הילדים שלנו- מה הם רוצים להיות ובאיזה מקום הם רוצים לגדול בו. חדרי ילדים צריכים להבנות ולהיות מעוצבים בשיתוף עם הילדים שלנו כדי שהם יוכלו לקחת חלק ממשי ואמיתי בתהליך הגדילה שלנו.בעוד אנחנו לפעמים חושבים שאנחנו יודעים מה הכי טוב בשביל הילדים שלנו הילדים שלנו, רב הסיכויים, יודעים יותר טוב מאיתנו מה הם רוצים ואיך הם רוצים את זה- שיתוך של הילדים בעיצוב חדרי ילדים יכול להיות חוויה מענגת גם בשבילנו וגם בשביל הילדים שזוכים ליחס מכובד. לא בתור ילדים אלא בתור בני אדם הם זוכים לקחת חלק בתהליך הגדילה שלהם.
חדרי ילדים הם מקום שאמור להיות מותאם לכל ילד ספציפי- כל בנאדם הוא אדם בפני עצמו. לכל בנאדם יש העדפות שונות, רצונות שונים ודרכים שונות לבטא את עצמו. החדרים שלנו משקפים הרבה פעמים מי אנחנו ולמרות שאנחנו אולי יודעים מי הילדים שלנו ומה הם רוצים, כנראה שהילדים שלנו יודעים יותר טוב. האפשרות שלהם לקחת חלק פעיל בעיצוב חדרי ילדים עשוי לעזור להם לבטא את עצמם בצורה יותר אמיתית וכנה ולעזור להם ליצור מרחב שמתאים להם בדיוק- מרחב מוגן שבו הם יוכלו לקבל פרטיות ולהרגיש "בבית" כמו שהם רוצים ולא כמו שאנחנו היינו רוצים.לעיתים קרובות קל לנו לחשוב שאנחנו יודעים יותר טוב מה הילדים שלנו צריכים, אבל אולי בכל זאת לילדים שלנו יש מספיק יושרה ומספיק חוכמה כדי לדעת מה הכי טוב בשבילם. המאמר נלקח מאתר רהיטים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב