דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי שינה 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 1825 פעמים ]

 חדרי שינה הם המקום שבו אנחנו ישנים. עם זאת חדרי שינה הפכו לאחרונה להיות מקום שמכיל בתוכו עוד הרבה דברים אחרים שלא אמורים להיות שם- חדרי שינה הפכו ממקום שמוקדש אך ורק לשינה ורומנטיקה למקום שהוא מרכז כל הבית- בתוך חדרי שינה אנחנו קוראים, עושים חשבונות, משחקים עם הילדים וצופים בטלויזיה. חדרי שינה הפכו להיות מרכז בידור בעוד מלכתחילה הם אמורים להיו8ת מקומות רגועים ושקטים שעוזרים לנו להירדם.
חדרי שינה אצל הרבה אנשים עשויים להיות מקומות שלא נעים לחזור אליהם ולו רק מהסיבה שהם מלאים בדברים שלא אמורים להיום בפנים- חדרי שינה אמורים להכיל כמה דברים בסיסיים, ביניהם ארון, מיטה ואולי שידה קטנה. ההבדל בין זה לבין המציאות בדרך כלל עצום- חדרי שינה מודרניים עשויים להכיל הכל מהכל- הם הפכו להיות יחידת דיור אחת קטנה בפני עצמה ומכילים את כל מה שניתן לדמיין שאפשר להכיל בתוך בית שלם.הדבר בולט במיוחד בבתים שבהם גרים שותפים ובהם כל חדר משמש כבית בפני עצמו- חדר פרטי שאמור להכיל את כל מה שהבנאדם צריך כדי לחיות בנוחות. העניין הוא שבתוך חדרי שינה כאלה קשה מאוד לחיות בנוחות.
חדרי שינה צריכים להיות מקום שמוקדש אך ורק לשינה- הם צריכים להיות מופרדים משאר יחידות הבית כדי לאפשר שינה נוחה ונעימה עבור הנפשות שגרות באותו חדר- יותר מדי פרטים עשויים להסיח את דעתם של הנפשות הגרות בתוך חדרי שינה, פרטים כמו חשבונות ועבודות עשויים ליצור אסוציאציה לא רצויה ולא מועילה בין עבודה לשינה- הדאגות שאנחנו מביאים מהעבודה עשויים להיכנס איתנו לתוך השינה בעוד שינה אמורים להיות דבר נטול דאגות וחששות כדי שנוכל להטעין את עצמנו ולישון בצורה עמוקה וטובה כדי שנקום רעננים יום למחרת.
חדרי שינה הפכו להיות גם מרכז בידור- במקום לייעד את המיטה שלנו אך ורק לשינה אנחנו קוראים עליה, צופים בה בטלויזיה ואפילו משחקים עליה. ישנם אנשים שלוקחים את זה צעד אחד קדימה ואפילו אוכלים על המיטה שלהם (ואז הם רעבים כל פעם שהם נכנסים למיטה, קמים והולכים לאכול- זה כשלעצמו לא בריא כי הקיבה מתעסקת בעיכול בזמן השינה במקום לאפשר לגוף לנוח ולהחזיר לעצמו אנרגיה).
חדרי שינה אמורים (או לפחות רצוי שיהיו) מקום נעים ונוח כדי שנוכל לחזור ולישון בו כדי להחזיר לנו אנרגיה. חדרי שינה צריכים להיות מותאמים לכל בנאדם ספציפית ולהיות מעוצבים לפי האופי שלו כדי להקנות לו נינוחות מרבית. הם אמורים להיות המקום שבו אנשים מסירים את הדאגות מעליהם כמו שהם פושטים את הבגדים שלהם בסוף כל יום ומאפשרים להם להיכנס נקיים לתוך המיטה כדי להתענג על שינה עמוקה ונעימה שתעיר אותם רעננים יום למחרת. המאמר נלקח מאתר רהיטים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב