דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינות אוכל - מי לאחרונה אכל בישיבה מול פינות אוכל 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 1568 פעמים ]

פינות אוכל - מי לאחרונה אכל בישיבה מול פינות אוכל? פינות אוכל הן מושג שכמעט לא מוכר לאנשים בימינו. במיוחד עכשיו כשאנשים נוטים לרוץ לכל מקום כשהם ממהרים, עמוסים, עייפים ומתוחים מכל הפעילויות שהם מעמיסים על עצמם,הם שוכחים את הדבר הכי חשוב-0 הגוף שלהם.
בעיות אכילה ובעיות שינה הן דבר שכיחים בחיים המודרניים- הלחץ והעומס שאנשים לוקחים על עצמם מתגבר כל שנה והחרדה והמתחים שאנשים חווים הופך להיות מחלה כלל עולמית.אנחנו במרדף תמידי אחרי יותר- יותר מהכל, יותר ממה שיש לנו, שאנחנו עושים את כל מה שנחוץ כדי להשיג את זה- זה מרדף בלתי נגמר אחרי יוקרה, תהילה, עושר ואושר.
בדרך אנחנו שוכחים מי אנחנו ולמה אנחנו פה, ובהחלט שוכחים שאנחנו סה"כ רוצים להיות מאושרים.ישנה טענה שאושר נמצא בדברים הפשוטים. אני מסכים עם הטענה הזאת- האושר נמצא בכל פעולה ופעולה שאנחנו עושים, ובד"כ נמצא בפעולות הכי פשוטות שלנו- פעולות שאנחנו נוטים להזניח ולשכוח מהן כי הן כאלה ברורות מאליהן (אבל הן ממש לא ברורות מאליהן)-השינה, האכילה, הנשימה והתנועה של הגוף שלנו- כולם דברים שנראים ברורים מאליהם לאנשים כי הם עשו אותם כל החיים שלהם, אבל דווקא את הדברים האלה אנשים נוטים להזניח ראשונים.
הגוף שלנו הוא מה שמאפשר לנו לעשות את כל הדברים שאנחנו רוצים- הגוף שלנו מאפשר לנו לקום יום-יום וללכת לעבודה, מאפשר לנו לחיות.ראוי, מן הסתם, שנתייחס אליו בכבוד מינימלי ונקדיש לו את כל מה שהוא צריך- נספק לו את כל הצרכים שלו.צורך אחד כזה הוא האכילה- אנחנו אוכלים בחטף בלי לשים לב למה שאנחנו אוכלים והאם זה בריא לנו ואת הנזק רואים בגוף- הוא חלש, שמן ומלא מחלות.
פינות אוכל עשויות לעזור לנו- להקדיש כל יום פרק זמן מסוים לאכילה בלבד והקניית הרגלי אכילה נכונים הם הצעד הראשון והמשמעותי לחיים בריאים- פינות אוכל מאפשרות לנו לשים לב לדבר היחיד שאנחנו צריכים לשים לב אליו- האוכל. פינות אוכל מאפשרות לנו לאכול בצורה הנכונה- בישיבה (ולא בעמידה, בנסיעה, בהליכה או בריצה) ותוך כדי לעיסה (ולא בבליעה) תוך כדי שאנחנו שמים את תשומת הלב שלנו באוכל בלבד (ולא בטלויזיה או באמצעי בידור אחרים).פינות אוכל הן מקום שלנו לעצמנו שמאפשר לנו להראות לגוף שלנו שאנחנו מכבדים אותו- היחס שאנחנו נותנים לאכילה מעיד על היחס שאנחנו נותנים לגוף שלנו כשאנחנו בוחרים להכניס את האוכל לתוכו- הרגלים נכונים יכבדו את הגוף בעוד הרגלים רעים יזיקו לו.
פינות אוכל הן התחלה טובה- הן התחלה כי יש עוד הרבה דברים שאפשר ורצוי לשנות. פינות אוכל מאפשרות לנו ליצור מקום שמוקדש לאכילה, אפילו אם הצורה שבה אנחנו אוכלים עדיין לא יעילה. המאמר נלקח מאתר רהיטים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב