כבר אמרנו במאמר הקודם כי המפתח ליחס המרה טוב, הוא קריאה פשוטה לפעולה. תוך מתן הסבר ברור למה בדיוק הגולשים צריכים לעשות, למה הם צריכים לעשות את זה, איך הם צריכים לעשות את זה ומה יוצא להם מזה. אולם בנוסף למפתח ראשי זה, יש כמובן אסטרטגיות נוספות מגוונות שיכולים להיות לו לעזר.
הסחות הדעת -עשה ואל תעשה !
אם אתה בונה דף נחיתה, זה בסדר למקם בו נגיעה או שניים לצרוך משיכת העניין אל עבר המטרה. אולם אם ספרת יותר משני נגיעות שמושכות את העניין - אז כנראה שאתה בדרך ליצרך דף נחיתה שהוא קרקס וירטואלי למוח.
עיצוב טוב זה תמיד טוב, אבל אף לא כאשר הוא בא על חשבון המטרה הראשית. לכן אם אתה מעצב את דף הנחיתה, השתדל לא לעצב משהו מפואר מידי, או להכניס מוסיקה רועשת, צבעים מהבהבים או אנימציה מוגזמת כי אתה עלול לגרום לגולשים לשכוח את הסיבה שהוא באו, ואז הם ירצו לעזוב בהקדם האפשרי.
צמצם את הפוקוס
השתל לא למשוך את הגולשים שלך לכמה כיוונים שונים. אם אתה מקדם מוצר או שירות מסוים, ייתכן שתרצה להגביל את היחסים של הגולשים שלך לחברה אחת במקום אין ספור אפשרויות. למרות שזה נראה רעיון טוב לתת ללקוחות בחירה, גולשים עשויים להיות מבולבלים בנוגע לרצונות שלהם ולכן הם יתקשו לבחור ויבחרו בללכת לחשוב על זה... פעם אמר דוד בן גוריון: "העם יודע מה הוא צריך הוא לא יודע מה הוא רוצה..." ולכן אם הגולש מחפש משכנתא. תן לו חברה של משכנתא. אם תציב כמה חברות הוא לא יידע מה לעשות עם זה.
יהודה רגב - מנכ"ל משותף WeSell רשת תוכניות השותפים המובילה בישראל