דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים - צעד אחר צעד 

מאת    [ 03/12/2009 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2001 פעמים ]

בניית אתרים – צעד אחר צעד


אתה בעל עסק קיים/חדש והגעת סוף כל סוף למסקנה הבלתי נמנעת: בניית אתרים היא לא מילה גסה והגיע הזמן להצטרף אל הקידמה ולבנות אתר אינטרנט. אתה מבין שעסק ללא אתר באינטרנט לא יכול להגיע לחשיפה נרחבת כמו עסק עם אתר. אתה מבין שמשמעות אתר לעסק הינה חיונית, הן מבחינה שיווקית והן מבחינה כלכלית. בניית אתרים ממתגת אותך בלב הקונצנזוס הוירטואלי. אז מזל טוב- צלחת את הצעד הראשון וזוהי ההחלטה. זהו גם הצעד הראשון להצלחה.

בניית אתרים - מה הלאה


בין ההחלטה ועד בניית אתרים של ממש, הדרך ארוכה. כעת עליך להחליט החלטות מהותיות כגון: כיצד לבנות את האתר? האם כדאי לבנות אתר בחינם? האם למצוא סטודנט לבניית אתרים שעושה את צעדיו הראשונים ולכן זה יתבטא גם במחיר מוזל, או שמא כדאי לפנות לחברת בניית אתרי אינטרנט מקצועית ובעלת ניסיון והבנת תהליכים?. אם הצלחת העסק חשובה לך, חשוב שתבין שאתר שניתן בחינם, גם יראה בהתאם. חברת בניית אתרים מקצועית היא התשובה הנכונה בעבורך.

בניית אתרים - מקבלים החלטה


רגע לפני שתפנה אל חברת בניית אתרים, עצור לרגע ותחשוב כיצד היית רוצה שיראה האתר שלך. ערוך רשימה של נושאים אשר חשוב לך שיוצגו באתר. חשוב מיהו קהל היעד שאליו אתה מעוניין לפנות, אילו כלים היית מעוניין שיהיו באתר (פורום לקוחות, חנות וירטואלית וכו'), איזה קו עיצובי תרצה שינחה את האתר ועוד. ככל שתגיע מוכן יותר לתהליך, כך הוא יהיה קצר וידידותי יותר. אולי תחשוב לעצמך: לשם מה עליי להכין רשימות, אם ממילא אני משלם לחברת בניית אתרים? אז התשובה היא פשוטה: משום שזה האתר שלך והאמירה שלך - חשובה לא פחות. הזוית שלך באה בחשבון בתהליך כמו גם בתוצאה הסופית.

איזו ספק שירותי בניית אתרים לבחור?


ישנן מאות חברות בניית אתרים והחוכמה היא לדעת במי לבחור. הקו המנחה שעליך לזכור הוא זה שלא סוגרים עיסקה עם החברה הראשונה שנקראת בדרכך. חשוב לבדוק מספר הצעות במקביל ולבחון מספר דגשים: מהי עלות בניית האתר? האם המחיר כולל גם את איחסון האתר? מהם הכלים שיהיו לגולש הפוטנציאלי באתר והאם עליך לשלם בעבור כל כלי בנפרד? האם קיימת אופציית עידכון האתר באופן שוטף ואם כן, כמה זה יעלה? לבסוף, בדוק עבודות ואתרים של חברות בניית אתרים, שכן זהו המדד הטוב ביותר. זכור- אתר מקצועי, מעיד על חברה מקצועית.

חברת לייבסיטי מתמחה ב - בניית אתרים באינטרנט. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: href="mailto:info@livecity.co.ilinfo@livecity.co.il">">info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב