דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פלטפורמת סימנטק עוזרת ללקוחות לבנות ולנהל תשתיות אחסון ענן 

מאת    [ 02/12/2009 ]

מילים במאמר: 725   [ נצפה 1894 פעמים ]

סימנטק הכריזה על Symantec FileStore – פתרון חדש המאפשר לארגונים לבנות שירות אחסון עתירי ביצועים וגמישים מבוססי קבצים עבור ארגוניהם, כולל עננים פרטיים וציבוריים. FileStore כבר זכה בתוצאות שיא עבור שירות קבצים במבחני SPEC, עם תוצאה העולה על שיאי מבחנים השוואתיים נוכחים.

 

מערכת המשתמשת בתוכנת FileStore הניבה תוצאות שיא של 176,728 פעולות מבחן בשנייה, עם זמן תגובה כולל של 1.67 מילישניות במבחנים. תוצאות FileStore, המשתמשות בתוכנה הזמינה כיום, הוכיחו תפוקה גדולה ב- 47 אחוז וזמן תגובה כולל המהיר ב- 14 אחוז מאשר תוצאות NetApp Fas6086 שפורסמו באוגוסט 2009.

 

FileStore, הזמין עתה, יכול לנהל ולהגן על מידע קריטי, למקסם ביצועי מערכת ולהרחיב ביצועים וקיבולת ללא הפרעה עם שינויים בצרכי יישום. ארגונים מכל הגדלים הרוצים למנף עננים פרטיים עבור היתרונות של זמינות והיכולת לנהל כמויות גדולות של נתונים, יכולים להפחית את עלויותיהם עם פתרון תוכנה בלתי תלוי בפלטפורמה המשולב עם חומר קומודיטי.

 

סימנטק פורסת כיום את FileStore כארכיטקטורת אחסון מבוסס-קבצים בשירותי הענן שלה עצמה, עם יותר מ- 40 פטה-בייט של אחסון מקוון עבור יותר מ- 9 מיליון משתמשים פעילים – סביבת אחסון SaaS הגדולות ביותר בעולם. סימנטק גם משתמשת ב-Veritas Storage foundation for Windows ו- Veritas Cluster Server לניהול אחסון גיבוי זה.

 

עם FileStore, מספקת סימנטק שירותי גיבוי מקוונים אמינים ועתירי ביצועים, בחלק קטן מהעלות, על-ידי העלאת שעורי ניצולת אחסון ומניעת השבתות מתוכננות הדרושות להרחבת ביצועים, קיבולת, או משימות ניהול יומיומיות.

 

"אנו מרוצים מאוד מתוצאות השיא בתעשייה ויתרונות מחיר-ביצועים ללא תחרות של FileStore Symantec", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "תוצאות מבחן ה- SPEC מוכיחות כי תוכנת FileStore מספקת את הביצועים הגבוהים הדרושים היום לארגונים עבור סביבות אחסון ענן שלהם, בלי לנעול אותם לתשתיות חומרה קנייניות יקרות".

עם FileStore יכולים ארגונים להוסיף או לגרוע אחסון באופן דינמי, בלי להוריד מערכות.

 

FileStore משתלב בטבעיות עם פתרונות אבטחה וניהול מידע מובילים של סימנטק, כולל Symantec NetbackUp ו- Symantec Endpoint Protection.  שירותים אלה רצים ישירות על צוותי ה- FileStore, ובכך מפחיתים צווארי בקבוק של ביצועים, משפרים אבטחה ומפשטים פעילויות על-ידי ביטול הדרישה למשאבי שרת ואחסון נוספים עבור גיבוי ואבטחה.

 

מערכת FileStore יחידה מתרחבת עד 16 צמתים, ונפח אחסון כולל של 2 פטה-בייט. המוצר תוכנן לגדול מתצורת רמת כניסה בהגדלות זמינות העונות לצרכי ה- IT של ארגון ולתקציבו. תהליך ההטמעה פשוט ומבוסס על פריסה עצמית ותצורה עצמית עם פרמטרים מעטים המסופקים על-ידי המנהלן, ועם זאת עונה לדרישות ביצועים של יישומים תובעניים עם קבצים גדולים כמו דימות רפואי (אימג'ינג) ומחקרים גיאופיזיים.

 

"ארגונים רבים מחפשים היום דרכים לשיפור יעילות אחסון והפחתת מורכבות ניהול של סביבותיהם הגדלות. הם רוצים למנף ארכיטקטורת אחסון שכבר נפרסו על-ידי ספקי שירותי אחסון ועננים ציבוריים", אמרה נעמי גרייזדורף, מנהלת מחקר ב- IDC. "בהערכת האופציות שלהם חייבים מנהלי אחסון ארגוני לשקול את העלות, ההתרחבות, הזמינות, הניהוליות והביצועים של כל פתרון אשר ישרת כבסיס עבור שירותי אחסון מבוסס קבצים. עם FileStore ערוכה סימנטק לספק פלטפורמה אשר תספק את התשתית ההכרחית למענה לדרישות המתפתחות של סביבות אחסון ארגוניות".

 

FileStore מנצל את יתרונות מערכת הקבצים הרב-פלטפורמות מובילת השוק של סימנטק המספקת את אבן הפינה של סביבת מיחשוב יעילה, אשר החלה לפני 20 שנה עם מערכת קבצי היוניקס Veritas Storage Foundation, והמשיכה להתפרסם עם Veritas Cluster File System.

FileStore, המספק בסיס עקבי בין מודלים מסורתיים של אחסון ומודלים חדשים של עננים פרטיים, תוכנן להגדיל יכולת התרחבות לתמיכה ביישומי מרובי פטה-בייטים, תוך שיפור משמעותי של השרידות של סביבות אחסון ושמירה על רמה נמוכה של השקעות הוניות ותפעוליות באחסון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב