דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דומיין יהודי 

מאת    [ 01/12/2009 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2226 פעמים ]

דומיין יהודי – שפת הקודש בשורה העליונה של הדפדפן

שם דומיין הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעת הקמת אתר אינטרנט – שם דומיין ענייני או מתוחכם ימשוך גולשים וכך יניב רווחים לבעל האתר. לעומת זאת, שם דומיין סתמי או לא ברור לא ימשוך גולשים ואף יגרום לרושם של אתר לא אמין אשר ירתיע גולשים מלהכנס לאתר, להשתמש בשירותיו או לרכוש ממנו מוצרים. לפיכך בעת בחירת שם דומיין על בעל האתר לבחור דומיין אשר יהיה רלוונטי לתכני האתר, לשירותים אותו הוא מציע, ומוכוון כלפי קהל היעד של האתר. מאחר ואנו חיים במדינת ישראל ומרבית אתרי האינטרנט בה פונים לקהל ישראלי, יזמי אינטרנט או בעלי עסקים רבים ישמחו לשמוע שהחל משנת 2004 ניתן לרכוש שמות דומיין בעברית, ולא רק שמות דומיין באותיות לועזיות.

שם דומיין בעברית לאתר בעברית

מהם היתרונות של רכישת דומיין בעברית? בראש ובראשונה, כפי שצויין לעיל, מדובר במהלך שיווקי אשר מכווין את האתר כלפי קהל היעד שלו – אנשים דוברי עברית. הגולשים יוכלו לזכור ביתר קלות את דומיין האתר ולרשום אותו ללא טעויות כתיב, כפי שקורה לעיתים עם שמות דומיין באותיות לועזיות המבטאות מילה בעברית. בנוסף לכך, דומיין בעברית הוא נקודת זכות מרכזית מבחינת קידום אתרים – מנועי החיפוש ידרגו גבוה אתרים בעלי שמות דומיין אשר מושא החיפוש מופיע בשמם, שכן דומיין הוא אחד האלמנטים המרכזיים אשר מצביעים על רלוונטיות מבחינת מנועי החיפוש ברשת.

דומיין בעברית ברשת העולמית – אליה וקוץ בה !

מצד שני, קיימות השלכות לרכישת דומיין בעברית ושימוש בו ברשת המידע העולמית. קיימים אתרים רבים בעברית אשר להם גרסאות באנגלית, או שכתובים מלכתחילה באנגלית על אף שבעליהם ישראלים. לפיכך שמות דומיין בעברית למעשה מתעלמים משאר הגולשים בעולם. עוד נקודה להתייחסות טרם רכישות שמות דומיין בעברית היא שאחדים מהדפדפנים ברשת לא מסוגלים לפענח שמות דומיין בעברית, ולמעשה לא מסוגלים להכנס לאתר הנושא דומיין בעברית. יש לציין כי לרוב מדובר בגרסאות הישנות יותר של דפדפני רשת, אלו אשר כמות המשתמשים בהם מתמעטת מרגע לרגע, אולם עדיין הבעיה קיימת ולפיכך ראוי להיות מודעים לקיומה. כמו כן, יש לציין שכעקרון שמות דומיין בעברית יקרים מעט יותר משמות דומיין באנגלית, ובעיקר מכאלו בעלי סיומת גלובאלית ולא ישראלית. מן הסתם המחיר משתנה במקצת בכל אתר המוכר דומיינים, אולם לעיתים ההפרש בין המחירים יכול להגיע לסכומים משמעותיים, בעיקר כאשר בעל האתר מעוניין לרכוש דומיין אשר ילווה את האתר שלו למשך שנים רבות ולא לפרק זמן קצר יחסית כשנה או שנתיים.

LoadMyDomain מתמחה ב - דומיינים ורכישתם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: href="mailto:info@livecity.co.ilinfo@livecity.co.il">">info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב