דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט - זה עובד! 

מאת    [ 30/11/2009 ]

מילים במאמר: 847   [ נצפה 2045 פעמים ]

קמפיין שיווק באינטרנט ? זה עובד!


"פרסום הוא אמצעי ליצירת קשר עם קהל יעד באמצעות תקשורת המונים. הפרסום כתהליך הוא פעולת תקשורת מתוכננת, המיועדת להעביר מסר אחד או מספר מסרים מצומצמים לקהלי מטרה רחבים באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים." (ויקיפדיה).

בעבר הלא רחוק מדיות הפרסום המסורתיות (עיתונות, רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות וכיוצ"ב), הן ששימשו אמצעי ליצירת קשר בין בעלי העסקים לקהל היעד הרלוונטי אליהם. השימוש במדיות אלה שמור עד היום בעיקר לתאגידי ענק בגלל התשלום הכרוך בכך. כיום, עולם הפרסום השתכלל וכל בעל עסק יכול ליצור קשר עם קהל היעד אליו הוא מכוון ולקדם מכירות בעלות מינימאלית, וכל זה בזכות פלטפורמות שונות של שיווק באינטרנט.
בשנים האחרונות המודל העסקי שבו אתרי אינטרנט רבים פתוחים לגלישה ללא תשלום ומבססים את התכנית העסקית שלהם על שיווק באינטרנט כמקור הכנסה עיקרי נהיה פופולארי והוכיח את עצמו. בנוסף לנתון זה העובדה ש - 74% מכלל האוכלוסייה בישראל מחוברת לרשת האינטרנט מחזקת את הטענה "שיווק באינטרנט בעל הפוטנציאל הגדול ביותר בהשוואה לשאר המדיות הקיימות".


חשוב לזכור שיש גם חסרונות והעיקרי שבניהם הוא שפעולות שיווק באינטרנט נמצאות תחת הכותרת "פרסום" ולכן האמינות נתפסת נמוכה יחסית, זה מתבטא בעיקר בכך שרק 20% מהאוכלוסייה מקליקים על מודעות שיווק באיטנרנט. נתון זה מרתיע בעלי עסקים רבים, אך לפני שזה מרתיע גם אותך עצור לרגע וחשוב כמה זה 20% מתוך 5,000,000? התשובה היא מיליון גולשים שיכולים להקליק על המודעה שלך ולרכוש את המוצרים שאתה משווק! אז מה שאתה באמת צריך לשאול את עצמך הוא מה אתה צריך לעשות כדי שגם לך יהיה קמפיין שיווק באיטנרנט?

כדי שבעל עסק יוכל להקים קמפיין שיווק באינטרנט הוא צריך אתר פרטי שיספק מידע אודותיו לגולשים ברחבי העולם ושטח שיווק באינטרנט אם זה במנוע חיפוש או אתר אינטרנט קיים, וזהו! תהליך בניית קמפיין שיווק באינטרנט הוא פשוט ומהיר ואם החברה בה בחרת תעבוד בחכמה עם התקציב שאתה מקצה אז התהליך יהפוך במהרה לריווחי. להלן פירוט התהליך:


    •  בחירת חברת שיווק באינטרנט ? בשוק קיימות עשרות חברות שמציעות שירותי שיווק באינטרנט. הליך הבחירה יכול להיות פשוט אם יודעים לשאול את השאלות הנכונות ולא להיכנע להבטחות ללא בסיס. למשל יש לשאול אם לחברה יש הסמכה מוכרת של שיווק באינטרנט (חברות אלו בד"כ יציגו את לוגו ההסמכה לתצוגה באתר), כדאי לבחון את לקוחות החברה ואף ליצור קשר עם כמה ולשמוע התרשמות אישית. אין להקל ראש בתהליך, מכיוון שכאן טמון ההבדל בין מסע שיווק באינטרנט המניב רווחיות או אחד שמוביל להפסדים.
    •  הגדרת יעדים לקמפיין שיווק באינטרנט - אחד מהשלבים העיקריים בהקמה של מסע שיווק באינטרנט הוא הגדרת יעדים ותאום ציפיות בין מנהל הקמפיין לבעל העסק. הגדרת יעדים ריאלים לא תצור תקוות שווא במנהל הקמפיין ותבהיר לבעל העסק למה עליו לצפות, אסטרטגית שיווק באינטרנט תבנה בהסתמך על היעדים שהוגדרו מראש ותנחה את מנהל הקמפיין לאורך הזמן. כל זה עשוי להבטיח הצלחה בהשגת המטרות וכן במניעת עקבות וקיטועים בהוצאה אל הפועל. אז מה היעדים הפרסומיים שלך?

      • להגדיל את המכירות בחנות.
      • להביא לידים איכותיים.
      • להגדיל את התנועה לאתר וחשיפתו.
      • ביסוס העסק כמותג ברשת האינטרנט.
      • אחר: __________________.

    •  קביעת תקציב שיווק באינטרנט ? תקציב של מסע שיווק באינטרנט צריך להתבסס על היעדים והאסטרטגיה שנקבעה, לקיחת כל הפרמטרים בחשבון תאפשר למנהל הקמפיין להמליץ על תקציב ריאלי של שיווק באינטרנט שישיג יחסי המרה טובים בפרק זמן סביר. למשל:
    אחת הסיבות המרכזיות בגללן שיווק באינטרנט בפלטפורמה של Google Adwords יוצר חשיפה ממוקדת באופן כל כך מוצלח, היא היכולת של מנהל הקמפיין לעקוב באופן מדויק אחרי התוצאות של הקמפיין, להתאים אותו ברציפות ולשפרו בזמן אמת. היות והפרסום בגוגל הוא בשיטת תשלום לפי 'קליק', אז ככל שיהיו יותר 'קליקים' - כך יהיו למנהל הקמפיין יותר נתונים שיעזרו להשיג יחסי המרה טובים יותר. בהסתמך על נתון זה ועל הניסיון שצברנו, ברוב התחומים אפשר להתחיל בתקציב של 85 ש"ח ביום ולהגדילו לאחר שהתוצאות ידברו בעד עצמן (חשוב להדגיש שאפשר להתחיל גם בתקציבים נמוכים יותר, בעיקר כאשר הקמפיין ממוקד כלפי אזור גיאוגרפי קטן, או כלפי קהל יעד מצומצם).
    •  בחירת שיטת שיווק באינטרנט ? קיימות שיטות רבות ולכל אחת יתרונות וחסרונות. אנו ממליצים להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה שידע להציג בפנייך את היתרונות והחסרונות של כל שיטה ולבסוף להבין מה הדרישות של העסק שלך ולהתאים להן את השיטה שתניב את יחס ההמרה הטוב ביותר. להלן כמה שיטות נבחרות:

      • שיווק במנועי חיפוש
      • שיווק ברשתות שותפים
      • שיווק ברשתות חברתיות
      • שיווק בדוא"ל

    •  בניית קמפיין שיווק באינטרנט ? הקמפיין יבנה בהתאם ליעדים שהוגדרו, התקציב ושיטת שיווק באינטרנט שנבחרה ויכלול בין היתר: מחקר ופילוח שווקים להגברת תנועת גולשים רלוונטית לאתר, איתור הזדמנויות פרסומיות להגברת יעילות וחיסכון בעלויות, מיקוד לזמנים מסוימים, מיקוד גיאוגרפי ופילוח דמוגרפי, חיבור לתוכנת סטטיסטיקה מתקדמת ושילוב קודי המרה באתר למדידה מדויקת של החזר על השקעה( (ROI).
    •  אופטימיזצייה והתרחבות של קמפיין שיווק באיטנרנט ? לאחר שהקמפיין פעיל פרק זמן מסוים ונאספו מספיק נתונים סטטיסטים ניתן לערוך אופטימיזציה למסע השיווק באינטרנט וכך למקד אותו, להגדיל את יחס ההמרה ולהפוך אותו לריווחי. כאשר הקמפיין ריווחי זה הזמן להתרחב ולפנות לקהל יעד נוסף שירכוש את המוצרים / שירותים שלך. (למאמר בנושא "אופטימיזציה")

לסיכום, לקמפיין שיווק באינטרנט יש יתרונות רבים כמו מדידות, דינאמיות וזמינות, חיסכון בעלויות ובינלאומיות. קמפיין שיווק באינטרנט יכול לשנות את עתיד העסק שלך. כל שעליך לעשות הוא לבחור את החברה המתאימה לך שתדע לנצל את התקציב הפרסומי בחכמה ולתרגם את השקעתך לרווחים.

LoadPPC מתמחה ב - פרסום אתרים וקידומם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: href="mailto:info@livecity.co.ilinfo@livecity.co.il">">info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב