דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דומיין וקידום אתרים באינטרנט 

מאת    [ 29/11/2009 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2193 פעמים ]

קיים קשר הדוק בין בחירת שם דומיין לאתרי אינטרנט לבין קידום אתרים. קשר זה איננו נהיר לציבור הרחב, על כן מומלץ מאוד לקרוא את השורות הבאות.

מאחר ומנועי החיפוש עושים ימים כלילות על מנת לספק לנו תוצאות הרלוונטיות לשאילתת החיפוש שלנו, כדאי מאוד לרכוש דומיין שטומן בחובו מילת חיפוש רלוונטית לעסק שלכם. הסיבה לכך שרצוי לרכוש דומיין שנושא מילת חיפוש – נעוצה בכך שמנועי החיפוש נעזרים באמצעים מכאניים לצורך דרוג אתרי אינטרנט, ומחפשים באופן אוטומטי דמיון ורלוונטיות בין שאילתת החיפוש של גולשים לבין אתרי אינטרנט. זו הסיבה שבעטייה ניתן לראות שמות דומיין של אתרי צימרים, למשל, הכוללים את המילה – zimerim. הדמיון הזה מסייע למנועי החיפוש לדרג את האתרים הרלוונטיים לגולשים שחיפשו את המילה "צימרים".

אך לא רק מנועי החיפוש מדרגים גבוה יותר אתרי אינטרנט בעלי שם דומיין רלוונטי, מסתבר שגם אנחנו, הגולשים, תופסים אתרי אינטרנט בעלי שמות דומיין רלוונטיים לנושא האתר – כסמכותיים יותר ואף אמינים יותר, ולכן התנועה באתרים אלו גדולה יותר – וכידוע תנועה ערה יותר משמעה – דירוג גבוהה יותר במנועי החיפוש. וכך נראה כי קיים קשר הדוק בין שמות דומיין איכותיים ורלוונטיים לבין יכולת שיווקית ומכירות של אתרי אינטרנט.

בחירת דומיין איכותי בימים של מחסור בדומיינים...

מאחר וקשה כיום למצוא דומיין רלוונטי ואיכותי, אספנו עבורכם מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם לרכוש דומיין איכותי, גם בימים של מחסור:

השקעתם מחשבה וזמן בבחירת דומיין אך לפתע גיליתם ששם דומיין זה תפוס, מה אפשר לעשות - ובכן, ראשית אפשר לנסות ולראות אם ניתן לרכוש דומיין דומה ברבים או ביחיד. כך למשל אם חשבתם על שם דומיין עבור האתר שלכם שעוסק, נאמר, במכירת בלונים, אך גיליתם כי הדומיין : balloon תפוס, תמיד תוכלו לבחור בשם דומיין דומה : balloons וכך גם מילת המפתח נוכחת בשם הדומיין וגם רכשתם שם דומיין איכותי, שמספר על מרכולתכם.

דרך נוספת להתגבר על מחסור בשמות דומיין איכותיים, היא הוספת מספר למילת החיפוש שתופיע בשם הדומיין. בהקשר זה, מאוד מקובל להוסיף את האותיות 2 או 4 מאחר והן טומנות בחובן פירושים מילוליים בשפה האנגלית, למשל 4 באנגלית זה גם For, קרי: "למען" וכך המספר לא מתפקד רק כמספר כי אם נושא בחובו גם מסר.
ובאופן דומה – גם שילוב האות U יכול לסייע לכם לבחור דומיין פנוי בימים של מחסור בשמות דומיין. האות U היא למעשה קיצור של המילה You, ופירושה – את/ה. ולכן היא בהחלט יכולה לסייע לנו לרכוש שם דומיין טוב.

אם כן, נראה כי גם בימים של מחסור בשמות דומיין ניתן למצוא שמות דומיין הולמים, כאלו שכוללים את מילת החיפוש שלכם ושבסופו של דבר יסייעו לכם להתקדם ביתר קלות במנועי החיפוש השונים.

LoadMyDomain מתמחה ב - דומיינים ורכישתם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: href="mailto:info@livecity.co.ilinfo@livecity.co.il">">info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב