דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקות אירועים מתי אפשר מאווררים ומתי מצנני מים אוויר ? 

מאת    [ 25/11/2009 ]

מילים במאמר: 621   [ נצפה 3672 פעמים ]

                                                                                  

הפקות אירועים מתי אפשר מאווררים ומתי מצנני מים אוויר ?

כלל ידוע הוא כי דווקא ביום בו יתקיים האירוע שאנו מפיקים יהיה חם מידי יהיה קר מידי ההורים של הכלה נתקעו עם הרכב והם יאחרו להגיע לאירוע,ובכן לתקן להורים של הכלה את הרכב לא נוכל במאמר זה, אבל לעזור לקבל את ההחלטות הנכונות בכל הקשור בהתמודדות עם טמפרטורה גבוהה לחות ובכלל באירועים והפקות בקיץ שניתן בהחלט לבצע.

בעבר, טרם "עידן גני האירועים", הפתרון לבעיית החום באירועים במקומות פתוחים בקיץ היה אוורור בעזרת מאווררים תעשייתיים שמישהו היה מביא מחבר שיש לו חבר שיש לו דוד במושב שיש לו רפת שבה יש מספר מאווררים שהוא מסכים להשאיל לנו..

השנים חלפו, אולמות האירועים הנוצצים הפכו ל"פסה" וגני האירועים שהוקמו להם בהמוניהם וההפקות במקומות פתוחים - שונים ומשונים, הפכו ל"אין".
גם המאווררים עברו שינוי ובמקום מאוורר עם שאריות מהרפת של הדוד ..., יש כבר מאווררים מיוחדים: גדולים, קטנים, לבנים, שחורים, תלויים, עומדים ובאלף צורות שונות.

בשנים האחרונות קם לו "שחקן התקפה" חדש בשוק. שחקן שתפקידו להיות ראש חץ במאבק בין אירוע קיץ במקום פתוח ובין מזג האוויר החם שמאיים להרוס כל חלקה טובה.
לשחקן החדש קוראים "א.מערכות": המצנן שמיובא מהודו ,תוך התאמה לאקלים הישראלי ךחום וללחות גבוהה המוכר והמאיים כל כך. אוויר צונן יוצא מהמצנן,על ידי חלת הדבש הרטובה הקיימת במצנן היא סופחת את האוויר החם הקיים במקום ומוציאה אותו באוויר קר וצונן נקי אשר גם מאוד ידידותי לסביבה ללא ריחות לוואי וללא התזת מים אלא נטו אויר קר ונעים ובדרך זו הטמפרטורה יורדת בצורה משמעותית ומאפשרת קיום אירוע ו/או הפקה מבלי שמזג האוויר מהווה בעיה ולו הקטנה למחשבה.

מתי נסתפק במאווררים ?                                                                                                                                     המאוורר יעיל ומומלץ כשהטמפרטורה איננה גבוהה במיוחד כלומר, באירועים המתקיימים באביב או בסתיו, כשמזג האוויר נעים בחוץ, הפעלת המאוורר תיצור משבים נעימים של אוויר שבהחלט ייקלו על מי שעומד/יושב/רוקד מולו.
מומלץ במיוחד (לדוגמא) להשתמש במאווררים באירועים והפקות בהם מתקיימות "הפעלות" כלשהן, ובכך להקל על אותו חלק מהקהל שמזג האוויר הנעים אינו עושה עליו רושם ותוך זמן קצר כבר מיוזע לחלוטין..
הבעיה מתחילה כשהטמפרטורה עולה ועימה עומס החום. כשקיץ וחם, המאוורר יוצר רוח חמה שלא ממש עוזרת. אמנם עוזר לנדף את הזיעה אם צריך, אבל לא ממש מקל מהחום.

מתי נצנן בעזרת מצנני אויר ?                                                                                                                            כשחם! מצנני אוויר מים מסוגלים להתמודד עם כל עומס חום נתון ,מצנן את המרחב ומקל מאוד מהחום. המצננים מסוגלים לצנן ביעילות בכל תנאי לחות, ביום, בלילה ובכל מקום בארץ.
הצבת מצנני אוויר מים  באזור האירוע יוצרת איזור צונן ונעים מאוד - אפילו שמדובר ביום קיץ חם ועם טמפרטורות גבוהות כך בעצם משדרגים את האווירה, את האנרגיה של האירוע.

איך יודעים?
באירועים והפקות המתקיימים בסוף האביב ותחילת הקיץ (למעט שרבי האביב שתמיד "מפתיעים" את כולם) שווה לחכות להמתין ולהחליט על סמך התחזית המתפרסמת מספר ימים לפני האירוע. אם נעים אז בהחלט ניתן להסתפק במאווררים שיעשו את העבודה מצוין. אם התחזית מראה שעומס החום גבוה יותר (לאו דווקא שרב, הדבר נכון גם לימים חמימים שגם בהם לא ממש נעים להיות בחוץ באמצע היום), מומלץ לשקול צינון או שילוב של מספר מאווררים ומספר מצנני אויר מים.
לעומת זאת, בחודשי הקיץ (אמצע מאי עד סוף אוקטובר) כשכבר לא ממש מחכים לתחזית בסיום החדשות כי הכול צפוי ובטוח שיהיה חם, מומלץ לצנן את האירוע בעזרת מצנני אויר ולא להסתפק באוורור.

באדיבות א מערכות קירור וחימום אירועים.
א.מערכות א.מערכות מצנני אויר מזגנים תותחי חימום
http://www.hcsystem.co.il/
טלפון 1599-597-779


 

 

א.מערכות מצנני אויר מזגנים תותחי חימום http://www.hcsystem.co.ilhref="mailto:yoni_007@zahav.net.ilyoni_007@zahav.net.il">">yoni_007@zahav.net.ilיונתן.ר - מנהל מוצרטלפון : 1599-597-779פקס : 1599-597-770נייד : 050-8330888




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב