דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רישום דומיין - תרשום, תרשום..... 

מאת    [ 24/11/2009 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2193 פעמים ]

רישום דומיין ייחודי זוהי פעולה שכל אדם שחושב להשיק אתר אינטרנט חדש - צריך לעשות אותה, באופן מסודר. כאשר רשת האינטרנט הייתה בחיתוליה, רישום דומיין או I.P נערכו דרך ארגון אחד – Internic, אך עם ההתפתחות המטאורית של האינטרנט כיום ניתן לרכוש ולרשום דומיין גם דרך חברות רבות אחרות.
מאחר וניתן לרשום דומיין בחברות רבות, תוכלו למצוא חברות שמציעות רישום דומיין בעבור מספר דולרים בעוד אחרות יגבו עשרות דולרים בגין אותו שירות. תוכלו למצוא בקלות אפילו חברות שירשמו על שימכם דומיין למשך שנתיים בעוד שהשנה הראשונה תהיה חינם לגמרי – לכן חשוב לערוך סקר מקדים ומעמיק בטרם רושמים את הדומיין.

אנשים רבים נוטים לבלבל בין רישום דומיין לבין אחסון האתר. חשוב להבהיר כי שני פעולות אלו הן פעולות שונות, אך בהחלט ניתן למצוא ספק אחד שייתן את שני השירותים הללו – הן רישום דומיין והן אחסון אתרים.

רישום דומיין וחידושו – בשביל השקט הנפשי שלכם !

מאחר וקשה למצוא דומיין טוב, אז אם כבר מצאתם אחד, מומלץ מאוד בעת רישום דומיין ללחוץ על הכפתור שמציע חידוש אוטומטי. בצורה כזו תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהדומיין יהיה שלכם לתקופה ארוכה, מבלי שתצטרכו בכל שנה לחדש את הרישום שלו מחדש. לאלמנט זה יש משמעות גדולה על משך הזמן שתחזיקו באותו דומיין. שכן, אם קניתם דומיין ונסתיימה התקופה וטרם חידשתם את הרישום – מישהו יכול לחטוף לכם את הדומיין, ממש מתחת לאפכם, וזה יכול להיות עניין של שניות

רישום דומיין – עניין של זמן

כפי שכבר ציינו, מחיר רישום דומיין משתנה מחברה לחברה. אך משבחרתם חברת רישום דומיין, ייתכן מאוד וכדאי לכם לרכוש אותו למשך תקופה ארוכה. על פי רוב בעלי אתרים רוכשים דומיין לתקופה של שנה או שנתיים. אך קיימת אפשרות של רכישת דומיין למשך תקופה ארוכה יותר – כך שאם אתם חושבים לטווח הארוך, כדאי מאוד לרכוש את הדומיין לתקופות של 5 שנים ואפילו 6. כך תוכלו גם תוכלו להשיג מחיר יותר טוב מאחר ואתם מתחייבים לתקופה ממושכת, וגם תוכלו להשיג שקט נפשי למשך תקופה ארוכה באמת.

ניהול רישום דומיין

בעת רישום דומיין חשוב לוודא עם החברה שממנה אתם רוכשים את הדומיין – כי אתם יכולים לקבל הרשאת מנהלים לניהול הדומיין שלכם. בדרך זו תוכלו להעביר את השליטה עליו – לידיכם, ולא תהיו תלויים בחסדיה של החברה ממנה רכשת את הדומיין. כמו כן, תוכלו להיות מעודכנים במידה ומישהו מנסה לשנות משהו ברישום שלכם. במידה ולא תהיה לכם גישת מנהל לאחר רישום דומיין אתם עשויים להיות חשופים להעברות דומיין ותמרונים – מצד גורמים בלתי רצויים.

LoadMyDomain מתמחה ב - דומיינים ורכישתם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: href="mailto:info@livecity.co.ilinfo@livecity.co.il">">info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב