דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון אפקטיבי מתחיל בגרפולוגיה 

מאת    [ 23/11/2009 ]

מילים במאמר: 686   [ נצפה 2286 פעמים ]

מטרת האימון האישי היא לזהות גורמים באישיות ובהתנהגות של המטופל, שעוצרים אותו, ומונעים ממנו לממש את מלוא הפוטנציאל שלו. אימון אישי הוא תהליך רציונאלי ותכליתי, ולכן הגרפולוגיה, שרבים מחשיבים אותה כמדע מדויק כמעט, היא כלי שמשתלב בו באופן מושלם   הכלים שמעניק האימון הגרפולוגי מאפשרים לכל אחד דרך נוחה ויעילה לבחון את עצמו, להכיר לעומק את החולשות ואת היתרונות שלו, ולשפר את מציאות חייו באופן מהותי – בתהליך התואם את עקרונות האימון האישי. המטופל, בעזרת הגרפולוג, יכול לזהות ולאבחן את הגורמים המעכבים אותו, ע"פ אלמנטים שקשורים בצורת כתב ידו, ומשם מתחיל תהליך של שינוי ומעקב – כאשר גם ההתקדמות בטיפול באה לביטוי בכתב היד.

 

מה בעצם עושים באימון גרפולוגי?

 

מטרת האימון האישי היא לזהות גורמים באישיות ובהתנהגות של המטופל, שעוצרים אותו, ומונעים ממנו לממש את מלוא הפוטנציאל שלו. זיהוי הגורמים הללו, וניתוחם באופן עמוק ורציונאלי, מאפשר למטופל להתחיל בתהליך של תיקון ושינוי.

 

הגרפולוגיה מספקת כלים יעילים כדי לאבחן את הפנימיות של האדם. העובדה, שכתיבה היא פעולה ספונטאנית, שנעשית בלי מחשבה מודעת, מאפשרת למאבחן הגרפולוגי הצצה לאלמנטים לא מודעים באופיו של הכותב, וזיהוי הגורמים המעכבים את הצלחתו בתחומים שונים – גורמים שהוא עצמו לא היה מודע לקיומם, או לא ידע לאבחן אותם במדויק.

 

האימון הגרפולוגי, כמו כל אימון אישי, מתחיל בתהליך של אבחון. אבחון גרפולוגי, שהוא החלק המעשי של תורת הגרפולוגיה, מאפשר הצצה אל פנימיותו של האדם בכל תחום אפשרי: פיזי, מחשבתי ורגשי – ולכן הוא מוכר על ידי רבים ככלי אבחוני יעיל ואמין. הרעיון העומד מאחורי האימון הגרפולוגי הוא שימוש בכלים ההגיוניים והברורים שמעניקה הגרפולוגיה, כדי לאבחן חסמים וגורמים מעכבים, בדרך לאימון אישי אפקטיבי.   לאחר שהמטופל, בעזרת הגרפולוג, מצליח לזהות ולאבחן את אותם גורמים מעכבים, ע"פ אלמנטים שקשורים בצורת כתב ידו, מתחיל תהליך של שינוי ומעקב – כאשר גם ההתקדמות בטיפול באה לביטוי בכתב היד – מה שמאפשר מעקב ובחינה מחודשת לאורך התהליך.   אימון אישי הוא תהליך רציונאלי ותכליתי, ולכן הגרפולוגיה, שרבים מחשיבים אותה כמדע מדויק כמעט, היא כלי שמשתלב בו באופן מושלם.

 

הכלים שמעניק האימון הגרפולוגי מאפשרים לכל אחד דרך נוחה ויעילה לבחון את עצמו, להכיר לעומק את החולשות ואת היתרונות שלו, ולשפר את מציאות חייו באופן מהותי – בתהליך התואם את עקרונות האימון האישי.

 

לפרטים נוספים ולהתרשמות, אתם מוזמנים לקבוע פגישת ייעוץ. צרו קשר

המכון לגרפולוגיה בניהולה של טלי ירדני מתמחה במתן חוות דעת למעסיקים,בסיוע במיון וקליטת עובדים . אנו מתמחים במתן ייעוצים אישיים בנושאים כמו: בחירת מקצוע ,זוגיות וכד'. וכמו כן הרצאות, סדנאות וקורסים. www.tali-y.com מכון גרפולוגיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב