דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקליטן לחתונה 

מאת    [ 23/11/2009 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 2653 פעמים ]

אחד הדברים החשובים בכל חתונה הוא לבחור תקליטן טוב. זה כמו התפקיד של  הלאפה לשווארמה, פשוט אי אפשר בלעדיו. התקליטן קובע את גובה הלהבות של החתונה, תקליטן טוב יודע לזהות מתי יש מומנטום ומתי מגיע הזמן לשיר רומנטי. תקליטן לחתונה גובה סכום כסף לא מבוטל עבור שירותיו אבל אסור לחסוך בנקודה הזאת משום שמה שמשולם בזול עולה בסוף ביוקר. תקליטן לחתונה אפשר למצוא היום באינטרנט או בעיתונים, יש הרבה תקליטנים שישמחו לבוא לחתונה שלכם, להשתתף בה ולהרים את הקהל. התקליטן יושב בדרך כלל עם הזוג על מנת לראות איזה סגנון מוזיקה מתאים להם ובהתאם לזה לתכנן את הפליי ליסט.

תקליטן לחתונה הוא מושג שבשנים האחרונות הולך ונעלם ואת מקומו תפסה המילה דיג'יי. אני מכיר תקליטן שהצליח להרוס לי חתונה שלמה, הוא לא הצליח לקרוא את הקהל והיה ממש חלש מצד שני הייתי לא מזמן בחתונה שבה תקליטן ידע בדיוק את העבודה, הוא פלרטט עם הקהל וקלע בדיוק לטעם המוזיקלי של האורחים. לפני שאתם באים לסגור עם תקליטן לחתונה תבדקו היטב מי זה האיש, מה הניסיון שלו ומה המוזיקה המועדפת עליו.  רבים מהאורחים לא יזכרו מה הם אכלו בחתונה אבל לעומת זאת הם יזכרו היטב אם התקליטן היה טוב או לא. עונת החתונות הסוערת והצפופה מתרחשת לרוב בקיץ, או אז ידיהם של תקליטנים עמוסות לעייפה, התקליטן אמנם עובד כל השנה אבל אין ספק שגם הוא מחכה לעונה החמה שמתחילה בחודש יוני יולי ונמשכת עד אוקטובר. במהלך חודשים אלה יכול תקליטן לחתונה לעשות סכומי כסף יפים ויהיו שבועות בהם כל ערב תהיה לו חתונה אחרת על הראש.

מצד זה נראה לפעמים כאילו תקליטן זאת עבודה קלה אבל אין הדבר כך.  התפקיד שלך הוא מאוד חשוב בחתונה, אתה צריך לדאוג שהאורחים יעלו לרחבה, ירקדו ויהנו. לא תמיד זה מצליח, לפעמים הקהל רדום ואז המשימה קשה יותר, תקליטן לחתונה טוב הוא כזה שיודע מתי להתניע את הערב ואיך להתניע אותו גם כשלא הכל הולך כשורה. ברגעים פחות טובים של הערב נמדדת גדולתו של התקליטן ואז אנו יכולים לראות מי באמת טוב ומי קצת פחות.

לכתוב מאמרים בדקות זה לא נראה הגיוני! אבל לקבל מאמר מקצועי, מקורי ומוכן תוך שניות? זה כן הגיוני... הזמינו מאמרים ייחודים במחיר משתלם באתר קופירייטינג לאתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב