דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעשות כסף מהבית 

מאת    [ 17/11/2009 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 2321 פעמים ]

יש דרכים נוספות לשפר את המצב הכלכלי מאשר עבודה קשה ומתישה. קוראים לזה מכרז ייחודי וצריך להשתמש בשכל ולא בשרירים כדי לזכות. האם אתם חכמים מספיק?

אנחנו עדים לתהליך של חילופי דורות בעשור וחצי האחרונים. העולם משתנה והופך להיות דינמי, מהיר ומגוון יותר ויותר. החברה המסורתית הולכת ונעלמת. המבנה החברתי הישן נשבר וכיום יש לכל אחד אינספור אפשרויות להגשמה עצמית.

העובדה הזו באה לידי ביטוי בעיקר בתחום הכלכלי. המבנה הכלכלי המסורתי בו הכסף עובר בירושה בתוך המשפחה מתפרק. כיום יש לכל אחד הזדמנות לעשות כסף במגוון דרכים וערוצים שונים.

אחד הערוצים האלה הוא האינטרנט. האפשרויות הכלכליות שיש באינטרנט הן בלתי מוגבלות. לא כולם מבינים זאת ורבים נצמדים אל המבנה המסורתי של עבודה קשה, לימודים ועבודות משרדיות. אך יש גם רבים שהבינו את הכוח שיש בעבודה באינטנרט, מהבית, ללא השקעה פיזית אלא מוחית. כלומר, החכם מרוויח.

אחד הביטויים הבולטים של השינוי הזה אפשר למצוא בשיטות מכרזים שונות. פעם, מכרזים או מכירות פומביות היו משרתים את התפיסה המסורתית כי החזק והעשיר הוא זה הזוכה במוצר או בכסף. זה השתנה עם שיטת מכרז ייחודי. בשיטה זו החכם הוא זה שלוקח את כל הקופה. איך, אתם שואלים?

ובכן, שיטת מכרז ייחודי הבינה את הפונטציאל שיש במדיום האינטרנט והיא פועלת על כמות משתתפים ולא על ההצעה הגבוהה ביותר. כלומר, ההצעה המיוחדת, זאת שאף אחד לא הציע כמוה היא זו הזוכה במכרז. גאוני, לא?

שיטת מכרז ייחודי אומרת כי שתי הצעות דומות נופלות וההצעה שעומדת לבדה, יחידה ומיוחדת היא זו הזוכה. שיטה זו מאפשרת לזכות במוצרים כמו מכונית יוקרתית, כסף מזומן ואפילו דירה חלומית על חוף הים. לא מאמינים? תנסו ותיווכחו.

אתרים רבים כמו, בונקר מכרזים, מאפשרים זכיות רבות במוצרים מגוונים. זה נשמע מופרך אך בשיטת מכרז ייחודי, כולם מרוויחים. גם בעלי המכרז, בגלל כמות ההצעות המוגשות וגם הצרכנים שמשתמשים במוחם כדי לזכות ולא בכוחם הכלכלי.

מדובר בשינוי תפיסתי מבורך הצועד עם הזמן החדש. מעטים מדי מבינים שהעולם השתנה, אך כל זה עתיד להשתנות. חברות כמו בונקר מכרזים מביאים את השינוי ויודעים כי יש דרך לזכות במוצרים נחשקים ובכסף מזומן בתנאי שמשתמשים בחוכמה ולא בכוח.

באתר ישנם מכרזי תרגול רבים בהם אפשר לתרגל ולגבש קונספציה נכונה וחכמה לזכות במוצר שאתם רוצים. כמו כן, יש חבילת הצעות אטרקטיביות, כסף מזומן אותו מקבלים עם ההרשמה ועד חמישה זוכים בכל מכרז. קדימה, לשנות תפיסה ולהתקדם. לא חייבים לעבוד קשה, לא חייבים להיצמד למסורת, יש דרך אחרת. קוראים לזה מכרז ייחודי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב