דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו גורם לכולם להזמין ספא 

מאת    [ 17/11/2009 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 1991 פעמים ]

הטיפולים תופסים תאוצה בכל רחבי הארץ וזוכים לביקוש רב .ספא הוא סוג של טיפול הכולל טבילה במים של מעיינות מרפא או בריכות מלאכותיות. עוד מתקופת ימי הביניים ידעו כי למים יש סגולות רפואיות. מקור השם הוא בעיירה בבלגיה שם :ספא" בה נהגו לטבול אנשים עם מחלות ראומטיות.  הטבילה בספא גורמת לשינויים פיזיולוגים בגוף כמו הזרמת דם מרובה יותר ללב, הקלה על כאב עקב הפרשה של חומרים כימיים בגוף, הרפיית שרירים, שיפור המערכת החיסונית ועוד.  טיפולי הספא עוזרים במגוון של בעיות רפואיות כמו כאבי גב ופרקים ובעיות עור שונות. המים זורמים בטמפרטורות שונות ובצורות שונות כמו זרימות הלוחצות על הגוף בכל מיני מוקדים. ישנם טיפולים שמחדירים מלחים ומינרלים לגוף במעיינות החמים ובסאונה הגוף מזיע ומטוהר מרעלים.

 

ביקור באתר ספא יכול להיות למטרות רפואיות וגם רק למטרות הנאה ורגיעה. החבילות כוללות מגוון של פינוקים שונים כגון: עיסויים  שונים, ג'קוזי, אמבט שמנים, ארוחת בוקר, סאונה, חמאם, טיפולים קוסמטיים שונים ועוד. טיפולים אלה הם טיפול לגוף ולנפש וכמו שאנחנו לוקחים את הרכב לטיפול כך גם הגוף זקוק לו. באתרי הספא הטיפולים הם אכן מכף רגל ועד ראש וכוללים סוגים רבים של עיסויים כמו עיסוי הקרקפת, עיסוי פנים, טיפול באבנים חמות, פדיקור ומניקור. ישנם אתרים הכוללים בר בריאות עם סלטים ומיצים העוזרים לנקות את הגוף.

 

החבילות יכולות להיות חלק מחופשה בבית מלון או חופשה בפני עצמה. אפשר לקחת אותן כפסק זמן ורגיעה של טיפול קצר או להקדיש סופשבוע שלם לשלל פינוקים.  אתרי ספא ממוקמים במקומות קסומים שהופכים את עצם השהייה בהם לחופשה אמיתית. ישנם מקומות ליד הים בהם ניתן לטבול באמבט מלחים מול השקיעה. אתרים אחרים נמצאים במקומות פסטורליים בטבע ובמושבים.

 

אתרים של ספא מתאימים לזוגות בירח דבש, כמקום רומנטי להצעות נישואין, ימי גיבוש,   חברות שרוצות לבלות בוקר של כיף, מסיבות רווקים או רווקות ועוד.  מתנה של שובר לספא לגננת של הילדים או לחברה טובה היא רעיון נהדר. מבחר אתרי הספא הוא רב וקשה לדעת היכן כדאי לשהות. הטוב ביותר הוא לקבל המלצה מחברים או משפחה שבילו באתר כזה. חשוב שבספא יהיו אנשים מקצועיים ובעלי תעודה מוכרת וניסיון, המוכשרים להעניק טיפולים אלטרנטיביים במיוחד אם קיימת  בעיה רפואית. חשוב שמקום יהיה נקי, היגייני ואסתטי. חשוב שהטיפולים יהיו איכותיים ומגוונים. אז קדימה לספא!

המאמר נכתב ע"י עורך האתר והמגזין ספא, במטרה שכולנו נבין אילו מקומות קיימים, למי זה מתאים ומה חשוב לנו לבדוק בכל מקום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב