דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיות בן אדם שמצליח בכל מה שהוא עושה.(חלק ג') 

מאת    [ 15/11/2009 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3933 פעמים ]


  1. • אם בגלל טעויות מהעבר נוצרו נסיבות שגרמו לך לעסוק בתחום או בסביבה שאינם אהודים עליך, ייתכן ויהיה עליך להמשיך ולעסוק בכך לזמן מה, אולם תוכל להתנחם בידיעה שהדבר מקרב אותך. אל הגשמת רצונותיך.  אם אתה חש שאינך עוסק בתחום הנכון, אל תיחפז להשיג לעצמך עיסוק אחר. בדרך כלל, הדרך הטובה ביותר לשנות תחום עיסוק או סביבה היא באופן מדורג. 

  2. • אך לעולם אל תנקוט בפעולה פתאומית או רדיקלית כאשר אתה בספק לגבי מידת התבונה שבצעד כזה. אין מה למהר בכל הקשור ליצירתיות ואין כל מחסור בהזדמנויות. כאשר תיחלץ מהנטייה התחרותית תבין שלעולם אין לפעול בחיפזון. 
    • כאשר אתה בספק, המתן. המשך להרהר בחזון שלך והגבר את אמונתך ונחישותך בו. ובעיקר, בעתות של ספק וחוסר החלטה המשך לטפח את הכרת התודה. 
    • ככל שתפעל בדרך המסוימת, יצוצו בדרכך עוד ועוד הזדמנויות, ויהיה עליך להיות לגלות יציבות באמונתך ובנחישותך, ולשמור על קשר הדוק עם התבונה הנשגבת בדרך של הכרת תודה. עשה כמיטב יכולתך בכל יום, אולם עשה זאת ללא חיפזון, דאגה או פחד. צעד במהירות האפשרית, אך לעולם אל תיחפז. 
    • אתה הוא מרכז היצירה ממנו מוענקת ההתרחבות לכולם. היה בטוח בכך והענק ביטחון בעובדה זו לכל איש, אישה וילד עמם אתה בא במגע. ללא קשר מהו גודלה של הטרנסקציה, גם אם מדובר במכירה של סוכרייה לילד קטן, השקע בכך מחשבה על התרחבות, וודא שהלקוח התרשם מאותה מחשבה. העבר את עיקרון ההתקדמות בכל דבר שאתה עושה, כדי שכל בני האדם יקבלו את הרושם שאתה "אישיות מקדמת" וכי אתה מקדם כל מי שבא עמך במגע. אפילו אנשים אותם אתה פוגש בנסיבות חברתיות - ללא כל מחשבה עסקית ומי שאינך מוכר להם דבר - הענק להם את המחשבה על ההתרחבות. 
    • הרגש שאתה מתעשר, ובכך תעשיר אחרים ותביא תועלת לכולם. 
    • אדם שנדון להתקדם הוא זה שמידתו גדולה על תפקידו, שיש לו רעיון ברור לגבי רצונותיו, שיודע שהוא יכול להפוך למה שהוא רוצה להיות, ונחוש להיות מה שהוא רוצה להיות. 
    • אל תנסה להשתדל למלא את תפקידך מתוך רצון למצוא חן בעיני המעסיק שלך. עשה זאת מתוך רעיון ההתקדמות עצמו. היצמד לאמונה ולנחישות במהלך שעות העבודה, לאחר שעות העבודה ולפני שעות העבודה. היצמד לכך באופן כזה שכל אדם שבא עמך במגע, בין אם מנהל עבודה, עמית, או מכר, יחושו בעוצמת הנחישות שקורנת ממך - כדי שכולם יקבלו את תחושת ההתקדמות וההתרחבות ממך. אנשים יימשכו אליך, ואם לא קיימת אפשרות לקידום במסגרת מקום עבודתך הנוכחי, בקרוב מאד תיפול בחלקך הזדמנות לקבל עבודה חדשה. 
    • אל תמתין להזדמנות המושלמת. כאשר נקרית בדרכך הזדמנות לשפר את מצבך הנוכחי ואתה חש משיכה אליה, קח אותה. זה יהיה הצעד הראשון לקראת הזדמנות גדולה יותר. לא קיים בעולם מחסור בהזדמנויות לאדם שחי חיי התקדמות.  
    • זכור שהתוצאות של פעולה מוצלחת מצטברות. מאחר והשאיפה לשיפור החיים טבועה בכל הדברים, הרי שכאשר אדם מתחיל לנוע בכיוון הרחבת החיים, דברים רבים נמשכים אליו, והשפעת רצונותיו מתעצמת ומוכפלת.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב