דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סימנטק מכריזה על תמיכת גיבוי וארכוב חדשה עבור שרת מיקרוסופט אקסצ'יינג' 2010 

מאת    [ 15/11/2009 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 2138 פעמים ]

סימנטק הכריזה על עדכונים לפתרונות תוכנות הגיבוי והארכוב שלה, לתמיכה בשרת מיקרוסופט אקצ'יינג' 2010 ויישומי מיקרוסופט אחרים.

פתרונות ניהול המידע של סימנטק עוזרים להרחיב את יכולות אקסצ'יינג' 2010 על-ידי הגנה נוספת על מידע לקוחות, הפחתת עלויות אחסון שרתים ושחזור מהיר של מידע עבור מטרות עסקיות, משפטיות ורגולטוריות.

 

פתרון הארכוב Enterpris Vault של סימנטק מוסיף גישה ישירה וקלה לארכיון מהאאוטלוק, כך שמשתמשים אינם צריכים להסתמך על לינקים מקצרי דרך מתיבות הדואר שלהם. יכולת זו זמינה עתה עבור גרסאות קודמות של אקסצ'יינג', והזמינות עבור אקסצ'יינג' 2010 מתוכנת לתחילת 2010.

 

Symantec Backup Exec Recovery 2010, הזמין עתה, מספק גיבוי ושחזור מהירים ואמינים עבור מיקרוסופט אקסצ'יינג' 2010. במהלך החודשים הבאים מתכננת סימנטק לספק גרסאות מעודכנות של NetBackup, Backup Exec ו- Enterpris Vault להפחתת אחסון על-ידי ביטול כפילויות מידע (Deduplication) מאוחסן במיקרוסופט אקסצ'יינג' 2010, כמו גם ביישומים אחרים כמו מיקרוסופט שרפוינט ושרת חלונות 2008 R2.

 

"ארגונים מכל הגדלים נאבקים עם גידול מאסיבי במידע ברחבי פלטפורמות ויישומי מיקרוסופט רבים", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "סימנטק עוזרת על-ידי אספקת פלטפורמות גיבוי וארכוב על מנת להגן באופן מרכזי, לנהל ולגלות מידע קריטי בתוך מיקרוסופט אקסצ'יינג' 2010 ופלטפורמות מיקרוסופט אחרות".

 

Symantec Enterprise Vault מאחד דה-דופליקציה, אחסון שכבתי, אכיפת מדיניות ו- E-discovery של מידע ביישומים רבים, כמו אקסצ'יינג', שרפוינט, שרתי קבצים ומסרים מיידיים (IM). Enterprise Vault 8.0 הזמין עתה עם כספת וירטואלית, מקל על חוויית משתמש הקצה בארגונים המארכבים מיקרוסופט אקסצ'יינג', על-ידי שילוב גישה לאימיילים חיים, ותיקים ומאורכבים במיקרוסופט אאוטלוק, בלי כל שינוי נראה לעין במראה ההודעה או הקבצים. יכולת חדשה זאת מאפשרת למשתמשי קצה לגרור, לחפש, להעביר ולאחזר בקלות אימייל מאורכב בתוך אאוטלוק בדיוק כפי שהיו עושים עם pst, אך בלי סיבוכים נוספים הקשורים ל- E-discovery או פגיעה בקבצים. בנוסף Enterprise Vault עתיד לספק תמיכת ארכוב משולב במלואו עבור אקסצ'יינג' 2010 בתחילת השנה הבאה.

 

"לסימנטק יש מומחיות מיוחדת בפתרונות גיבוי וארכוב, ואנו שמחים על כך שסימנטק היא שותף מיקרוסופט עבור שרת מיקרוסופט אקסצ'יינג' 2010", אמרה בטסי פרוסט, מנהלת בכירה במיקרוסופט. "שותפים הם קריטיים להצלחת מיקרוסופט, ועל-ידי התבססות על אקסצ'יינג' 2010 עוזרת לנו סימנטק לספק ערך רב יותר ללקוחותינו, ולעמוד בצרכי מגוון רחב של ארגונים".

 

Symantec Backup Exec System Recovery 2010 מספק לעסקים קטנים גיבוי והתאוששות מלאים של מערכת על פלטפורמות מיקרוסופט העדכניות ביותר, כולל מיקרוסופט אקסצ'יינג' 2010, חלונות 7 ושרת מיקרוסופט 2008 R2. זה מאפשר לארגונים העוברים לסביבות מיקרוסופט חדשות אלה להבטיח כי נתוניהם ומערכותיהם ניתנים להתאוששות מהירה במקרה של השבתה או אסון.

בנוסף, מוצר זה והגרסאות הבאות של NetBackup ו- BackupExec מתוכננים לספק התאוששות נקודתית של מסרי אמייל באקסצ'יינג' 2010, וכן קבצים, תיבות דואר ותיקיות ציבוריות ופרטיות – מגיבויי מסד נתונים במעבר-יחיד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב