דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוד המח... חקר המח ואותיות הא ב העבריות 

מאת    [ 03/11/2009 ]

מילים במאמר: 1797   [ נצפה 3976 פעמים ]

על: סוד המח... חקר המח ואותיות הא"ב העבריות

 

במצבנו היום, מיטשטש הגבול בין מסרים פרסומיים סמויים בתכנים של אמצעי התקשורת, תוך הסתרה מלאה או חלקית שעובדת העברתם לציבור כבר חרגה מזמן מהתחום האפור וכך חב' מזון העוסקת בשיווק "מעדנים" כגון "מעדני" חלב רווים בכימיקלים מפרסמת בערוצים שונים תחת מסווה תמיכה, תרומות ופריסת מדיה לכל הצרכנים:  באמצעות משרדי פרסומת מתוחכמים למגזרים השונים.  תוצאות ממוקדות אלו הביאו תוך כדי בחירה ועייפות הציבור... ל"חיים הטובים" שמשמעותם פילוח צרכני, מתקפה חסרת תקדים על ציבור ילדים / ומבוגרים גברים ונשים כאחד... ונוסיף לכך את הטראומות השונות, ההמוניות שפקדו את הציבור בארץ בשנים האחרונות ונמצא כי אנו בעיצומן של מערבולות קשות עמן מתמודדות מערכות העצבים שלנו.  מערבולות הרסניות שלא תמיד מסוגלות לעמוד במתקפה "מבית" ומחוץ ועד שאנו מחלימים ומפתחים מודעות ומשאבים כדי להכנס להילוך, להתחזק ולעבור את החוויה הדרמטית, לפרק את האנרגיה התקועה והלכודה בגופנו ולעבור לאחלמה מכוחות הרסניים עצומים  לעבר חיזוק האדם שבנו, ההערכה מחודשת של חיינו התגברות החוסן הנפשי ע"י פיתוח ותרגול תגובות בריאות לאיום ולטראומה, לשילוב חלקים שונים במח ולהשיב השליטה למח החושב... מיקוד התחושות חייב להעשות קודם כל;

א.     בשלב הראשוני בתחושות במנותק מההגיון, השכל והחשיבה וזאת כדי להתחבר למח המדבר בשפת הסימנים, התנועות והתחושות.  (זאת כדי למנוע קיבוע, התכווצות ופחד).  בשלב זה אנו מפסיקים לחקור חיים ולהיות מעורבים בהם ונמנעים מיחסים בין-אישיים וחוויות חדשות)  מטרת הריפוי:  לחלץ את מנגנוני ההרפיה והשחרור, בהומור ודמיון, אספקת ותמיכה כלכלית/חברתית.  זאת תגובה טבעית של המח למצב לחץ קיצוניים.  באמצעות מערכת העצבים וההחלמה אנו משתחררים ואנו מתחזקים.

ב.     בשלב השני:  עלינו להתמקד בעולם של סמלים.  עלינו להבין כי בשל הפגיעה ההולכת ונמשכת של הפרעות/זיהומים/ובורות רבה נוצר מצב בעשרות רבות של שנים של חוסר ידע והבנת נושאים כמו מערכת הדם; ידע בסיסי בריפוי ורפואה הועלם בכוונה תחילה ואמריקניזציה/תרופות סינטטיות מאכלים מתועשים, רפואה שלא רצתה לראות רחוק מקצה-אפה עם הרבה מאוד אגו וכספים שהושקעו בתעשיית התרופות הזאת: גרמו למצב בו מרבית הציבור הורדם!

         לפני כחודש עליתי לשידור ברשת ב' בתוכניתה של גב' עופרה נחמד עם מנהלת בנק הדם של ישראל פרופ' אילת שנער (מתל-השומר) וכתב "מעריב" על נושא האורגני בישראל.  כאשר הצבעתי על כך שבתוך זרם הדם חייבים להיות 1/12 חלקיקים זעירים הקרויים Tissue-Salts תגלית ביוכימית של מחקריו של ד"ר ו. שוסלר במשך 40 שנה, שהביאו להצלת עשרות מליונים בין מלחמות העולם הראשונה והשניה והיום בדרא"פ בחוות ענק (דרא"פ מהווה 2/3 בגודלה מאירופה) ממשיכים ומיצרים תרופות טבעיות אלו הבנויות עפ"י רפואת 12 אבני החשן... עפ"י מחקריו של הרב אברהם אבן עזרא ואחרים... השתרר שקט באולפן... אח"כ הסתבר שגב' מנהלת בנק הדם מעולם לא שמעה על כך ומזכירתה בקשה לקבל את החומר!  גם תגליתו של פרופ' ק. סקורצקי בנושא סוג הדם "O" ; גן כהנים (96) שנגעה רק לשבט הלמבה באפריקה... הותירה את שתי הגברות ההמומות... כי אנחנו "כלים" אחוזים באור ואור הוא רז אמר הבעל שם טוב!

         אותיות "כלי"; כהן: "O"; לוי: "A"; ישראל: "B" ערב-רב AB על סיכונים בריאותיים בסוגי דם שונים... כנראה שייכים לזמן גאולה ומשיח! (ראה: ספרי על סוגי דם ב:770).

         ובינתיים כמויות אדירות של חולים! לקויות למידה ותרופות פסיכיאטריות לילדים בכמויות שמעולם לא נתנו.

         בהמוספירה הימנית של המח: "חכמה" עפ"י אותיות חב"ד: חכמה; בינה; דעת (עץ חיים) יש עבוד מידע גלובלי כגון תפיסה חזותית, זיהוי ויזואלי של פנים, צורות, צבעים, אוביקטים וסמנים, תפיסת מרחב, צורה כיוונים, ציור, תכנון, תנועה, הבעות פנים, זיהוי ג'סטות, כישורים ויזומוטוריים (תנועתי-מרחבי) תפיסה מוזיקלית, תפיסה והפקת אינטונציה בדיבור, שירה, טיסה, גשטלט, ועוד.

         בהמוספירה זו הקרויה: "אבא" חומר לבן (Cerebral White Matter).

         בהמוספירה השמאלית:  "בינה" אחריות למידע אנליטי, אנליזה בטכסט, במתמטיקה.  זיהוי מלים, הבנת מושגים, קריאה, כתיבה, איות, דיבור, הפשטה מילולית, תפיסת מספר. ועוד.  המוספירה זו קרויה "אמא".

         המח האחורי: הקרוי: "דעת" אוגר בתוכו את כל סלילי הידע מאז היוצרנו  (ויש אומרים מגלגולים קודמים).

         האותיות העבריות: עפ"י כל מקורותינו; הזהר הקדוש; התניא; ספר יצירה המיוחס לאברהם אבינו וכו' מחברות באופן מושלם את; הצורה, המשמעות והערך המספרי של כל אות, (גימטריה) זאת בנוסף, ליכולת להבין ולתפוס בכל מילה ומילה את: מהותה הרוחנית והגשמית באופן מיוחד, מטפיזי המיוחד לשפה העברית בלבד בניגוד לכל יתר שפות הגויים שהן שפות מוסכמות בלבד.

ג.      רק באמצעות השפה העברית ניתן לעבור מהשלב השלישי הוא שלב המושגים ששם נתקעות כל שיטות האבחון למיניהן:  פסיכולוגים נוירולוגים, ומאבחנים למיניהם, אל הרמה הגבוהה יותר.

ד.     היא בשלב המטאפיזי שלב של תפיסה ומהות אמיתית וקשר אל בורא עולם: אלוקות ב"ה.

ה.     לא אליעזר בן יהודה ה"חיה" את השפה העברית (טוען פרופסור שלמה הרמתי... כי העברית מעולם לא מתה!... חוקר ואיש חינוך) יהודים וגויים השתמשו בשפת הקודש...!

         במאה ה:9  פעלה באיטליה אוניברסיטה שרוב הרצאות הרפואה היו בעברית וכך זה נמשך כמעט 800 שנה.

         בגרמניה, בדרום צרפת למדו בעברית.  לפני כ-500 שנה אמר רקטור אונ' לייפציג שכל מי שרוצה ללמוד רפואה חייב ללמוד עברית "ודעו לכם שעברית אינה שפה קשה"!

         מייסדי ארה"ב, אנשי המייפלאור רצו לקבוע את העברית כשפת המדינה ונתנו לילדים שמות עבריים לילדיהם ולעיירות בארה"ב.

         בכל פעם היה מרכז אחר ללמוד עברית, בתקופת הרנסנס הפכה לשפת המשכילים ואפילו טולסטוי למד עברית!

         את מלון בן-יהודה כתב אדם בשם בר-ניסים ופשוט הפכו את בן-יהודה למתוס בעוד שלושה יהודים ספרדים קדמו לו:  אחד מהם יוסף הלוי נהל בית ספר עברי בתורכיה וכן כתב שי עגנון שבאמת הדיבור העברי מעולם לא פסק!  גם ביאליק כתב על אבהותו של בן יהודה "המוטלת בספק" ומחקו את דבריו.  אלא מאי... היתה לו אשת יחסי ציבור... רעייתו חמדה ושוב שבנו לנושא התקשורת-"תשקורת"...!

ו.      רק בשפה העברית האות "א" כאמור בזהר הקדוש פרשת "בלק" מרמזת בתנועתה על קו עם שתי תנועות וכן מציינת את המלה "פלא" שהיא היפוך: "אלף"!

         וכן בערכה המספרי את המספר: 26 (י, ק, ו,ק) ובגימטריה שלה את המספר: 111... המציין את שלושת חלקי האות!

         ובנוסף מהוה האות "א" את התוספת הכה חיונית בימינו מגולה - לגאולה, שכן אנו מצפים בכל יום למשיח! ולגאולה. ב"ה.

ז.      גם באותיות "משיח" רמוזים אבני החשן (12) והן בשם נחש (הרפואה) ובגימטריה: 358... או: חסד; גבורה; תפארת חג"ת שהן מידות שאחרי חב"ד.

ח.     ושוב אנו מגיעים... לזרם הדם שחייבים להיות בו 1/12 מלחי-תא!

         והגענו לנקודת ההתחלה ... ירידתנו עד לפחי פחת... ישמור השם.

         הרעלת הגוף והנפש של האדם... של כולנו, של חברת השפע-פשע!.

         האדם הוא עולם קטן... אמר הארי הקדוש!

ט.     למותר לצין כי כאשר אדם מתנער... משפחה... ציבור... שומר על יסודות של תזונה (אורתו-טרופית) טבעית, חיותית, עפ"י סוגי הדם השונים, הבנה ומודעות לכלל היסודות: לנפש = היסוד הפיזי, שלב א'.

         לרוח = היסוד הרגשי, שלב ב'.

         לנשמה = היסוד החשיבתי, תפיסתי, שלב ג'.

         לחיה = היסוד המטאפיזי, האינטואיטיבית, שלב ד'.

         מתקיים בנו: נרנ-ח"י... ועד ל"יחידה" לחיבור לאלוקות, ב"ה.

י.      אז נוכל לראות באופן מדהים שינויים:  "מטאמורפוזה"!

         מניקוי הגוף מרעילות להגברת איזון וריפוי.  ב"ה.

         (ראה: ספרי "הסוד והמסתורין בתאריך הלידה העברי" ב-770).

         כאשר יגלו "מחדש" את רפואת אבני החשן ויבינו את ההזדקקות לחיות הביו-כימית, לחלקיקים 1/12 מזרם הדם, לעורר ריפוי מחדש של האורגניזם, של תפקודי המוחין שלנו (ימין; שמאל ואחורי) בבת אחת ידעך הענין ב"מעדנים", בפיצות, בורקסים, פנקקים, מנגלים וגלידות... עליך (בינתיים) ישראל! (ראה: ספרי על רפואת אור עליון ב-770).

         כאשר אמהות ואבות יקחו חלק פעיל בהבנת הקשר הזוגי ביניהם עפ"י תורה ומצות, אהבת הורים לילדים והאמונה בנפש כל ילד... לבורא עולם. נוכל לפרוץ מעגלים של בורות, מחלות, תקשורת עוינת ונוכל להחיש רפואה אישית וכללית של כל אחד מאתנו.

 

יחי המלך המשיח לעולם ועד!

 

ד"ר רחל גיתאי-פיזם



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב