דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור בתבונה גלגלים ? 

מאת    [ 20/10/2009 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 3441 פעמים ]

ההמצאה הראשונה והחשובה ביותר בהיסטוריה האנושית הייתה המצאת הגלגל. מאז ועד היום, היכן שלא נסתכל, עולמנו סובב, תרתי משמע, על גלגלים. בביתנו, בעבודה, בשגרת חיינו אנו משתמשים בגלגלים, החל משעות הפנאי בהן רוכבים על אופניים או שעות העבודה שאנו מתגלגלים על כיסאות המשרד ועד לשעות ההתניידות שאנו לגלגלי המכוניות שמסיעות אותנו.

תחום הגלגלים, כמו כל תחום אחר, הינו דינאמי, מתחדש ומגוון הגלגלים גדל מיום ליום. על כן כיצד תוכלו אתם לבחור גלגלים בתבונה שיתאימו לצרככם? להלן מספר קטגוריות שיעזרו לכם:

עלות גלגלים

 - בראש ובראשונה הגדירו לעצמכם תקציב מתאים עבור רכישת גלגלים. בזכות המבחר הגדול שקיים בשוק ניתן למצוא גלגלים דומים במחירים שונים. אל תטעו ותחשבו כי מחירי גלגלים הנו האומדן לאיכות. לעומת זאת, אם המחיר נראה לכם זול מדי כנראה שהגלגל יהיה באיכות מתאימה.

שימושי גלגלים

 - תדעו מראש מהו הצורך שלכם עבור רכישת גלגלים. לאנשים יש נטייה לחשוב כי רכישת גלגלים הנה דבר פשוט ומה שחשוב זה שהוא יסתובב, זו כמובן חשיבה מוטעה. על מנת שרכישת גלגלים תתבצע בתבונה כדי להבחין בין סוגי גלגלים. רצוי לבצע מספר בדיקות: בדיקה ראשונה, הערכת המשקל הכללי עבור השימוש של גלגלים - זהו אלמנט קריטי משום שיש צורך להתאים בין הגלגל ובית הגלגל לבין המשקל הרצוי. בדיקה שניה, בחינת המשטח להנעת גלגלים - האם זהו משטח חלק כמו פרקט או מחוספס כמו אספלט. בדיקה שלישית, הגדרת התנאים לשימוש גלגלים - לא כל גלגל מסוגל לעמוד בכל תנאי, קיימים גלגלים מיוחדים לשמנים וכימיקלים, גלגלים לחום גבוהה, ועוד רבים.

טיב גלגלים

 - איכות גלגלים ועמידותם מושפע מטיב החומר. אם בוחרים בית גלגל מנירוסטה הוא יהיה עמיד בתנאים קשים יותר והבלאי יהיה נמוך יותר, אך המחיר יהיה גבוה יותר. אם בוחרים באלומיניום כמובן שהמחיר יהיה נמוך יותר, אך עמידותם של גלגלים תהיה .

מחקר שווקי גלגלים

 - לפני קניית גלגלים תתייעצו עם המוכר, הסבירו לו את צרכיכם ותבדקו על מה הוא ממליץ. חשוב לשים לב כי אתם מקבלים בדיוק מה שהזמנתם אחרת תחזרו אליו יותר מהר ממה שאתם רוצים. אל תתביישו לעשות מחקר שוק ואל תתפלאו שיציעו לכם גלגלים שונים לאותה מטרה. לא כולם מביאים את כל האפשרויות הקיימות של גלגלים, לכן חפשו מקום בו המבחר מספיק גדול על מנת שייתנו לכם מספר אפשרויות. נסו להגיע ליבואן ישירות כך תוכלו לסמוך על מלאי גדול וריבוי אפשרויות.

תחזוקת גלגלים

 - בררו כיצד לתחזק את הגלגלים ומה אורך החיים המשוער שלהם. תזכרו כי בכל אלמנט הגלגלים עושים את העבודה הקשה ביותר ולכן הבלאי שלהם גדול יותר. תחזוקה שוטפת וטיפול נכון יאריכו את עמידות גלגלים וייחסכו לכם כסף רב.

באמצעות הכנה מוקדמת תבצעו את הבחירה המוצלחת, וברגע שתמצאו חברה או דגם מסוים אשר עמד בציפיותכם בררו את שם החברה, התמידו, רכשו ותהנו מקנייה נבונה של גלגלים

.

גלגום בע"מ - ייצור ושיווק גלגלים לתעשייה גלגלים לשינוע גלגלים לעגלות
לביקור באתר החברה נא היכנסו לאתר גלגום גלגלים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב