דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור בגדי ילדים לאירועים? 

מאת    [ 04/10/2009 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 3624 פעמים ]

 


כיצד לבחור בגדי ילדים לאירועים?


כולנו אוהבים להתלבש יפה וחגיגי לאירועים, להתאים בין פרטי הלבוש השונים ולבלוט על רקע קהל המוזמנים. גם לילד מגיע להתלבש יפה ומיוחד באירועים חשובים. ישנן שתי גישות עיקריות לעיצוב בגדי ילדים לאירועים:


הגישה הראשונה דוגלת ברעיון כי עיצוב בגדי ילדים לימי הולדת, אירועים וכדומה צריך להיות זהה לעיצוב למבוגרים רק בהקטנה משמעותית שתתאים למידות של ילד. התוצאה לרוב מלבבת אך מאופיינת לעיתים בחוסר נוחות לילדים הלובשים אותה. הגישה השנייה טוענת כי יש לעצב בגדי ילדים לאירועים תוך התייחסות לבדים, צבעים והגזרות השונות וזאת מבלי לנסות ולחקות את הגזרות המבוגרות יותר. 


כך או כך, כיום ברור שיש צורך לייחס לבגדי הילדים מחשבה, וכאשר מדובר באירוע בעל משמעות - כדאי אפילו לרכוש פריט לבוש איכותי ומיוחד אצל אחד מבין עשרות מעצבי בגדי הילדים הקיימים. נתייחס כעת לאירועים שונים המצריכים רכישת בגדים לילדים וננסה לתת מספר טיפים לגבי מה כדאי לקנות ולמי.


 


בגדי ילדים לארוחות חג


אין ספק שחגים הינם המאורע השכיח ביותר המצריך רכישת בגדים חדשים לילדים שכן, היינו רוצים שהילדים יראו מצוחצחים ונקיים אל מול המשפחה המורחבת. בנות -  מומלץ לקנות שמלת חג אוורירית מבדים נושמים שלא יכבידו או יציקו לילדה, מומלץ לוותר על אפליקציות מוגזמות שיפריעו בישיבה ליד השולחן. שמלת חג הינה פריט נוח ביותר אך יש חשוב לשים לב שלא תתלכלך משום שאז יש צורך להחליף את כל התלבושת. בנים - עם בנים הפתרון הפשוט ביותר הוא מכנסי דגמ"ח או ג'ינס וחולצה בהירה, אפשר מכופתרת, אך רק אם לילדכם נוח איתה.


 


בגדי ילדים לימי הולדת


בימי הולדת הרבה פעמים אנו משאירי את הילדים ומגיעים לאסוף אותם לאחר מספר שעות. בזמן בו אתם לא נמצאים הילדים מתרוצצים ומתלכלכים ולכן לא מומלץ לשלוח אותם עם הבגדים היפים ביותר בארון אלא עם לבוש חגיגי אך פשוט יותר. 


בנות - כדאי לאמץ את מראה שני החלקים עם חצאית וחולצה או מכנסיים כך שהילדות יוכלו להתרוצץ בחופשיות בלי להסתבך בשובלי שמלה או בד מיותר ומתנופף. האוברול מהווה פתרון מצוין, כיום מוצעים למכירה בחניות בגדי הילדים אוברולים יפיפיים הנלבשים כיחידה אחת או עם חולצה מתחת ומתאימים מאוד לאירוע המשלב פעילות ספורטיבית וכדומה. בנים - גם בגזרת הבנים אוברול יכול להיות פתרון טוב. מכנסי כותנה מבד משובץ עם חולצת טריקו תואמת  יתאימו מאוד.                                                                                                                                                          


 


בגדי ילדים לאירועים משפחתיים וחתונות    


אין ספק שמדובר ברגע התהילה של ילדכם, ההזדמנות לקנות את הבגדים שעיצובם נע בין המציאות והפנטזייה, כמובן שאל תשכחו להביא בתיק בגדים להחלפה כי יימאס להם מזה די מהר... בנות -  אי אפשר לוותר על שמלות לחתונה לבנות ועדיף ורודות או לבנות, ושופעות טול וסרטים, ילדות לרוב יעדיפו שמלות מתנפנפות אך לא ארוכות מידיי. חשוב לבחור בשמלות בעלות סגירה נוחה כי לא הייתם רוצים לבלות את כל הערב בפתיחה ורכיסה של 20 כפתורים זעירים בכל פעם שהפעוטה תצטרך לשירותים. ניתן כמובן גם לשלב גרביונים תואמים וסיכה או קשת בשיער.                                     


בנים - הגיעה השעה לחליפה הראשונה, או לפחות לעניבה. מכנס כהה חגיגי מבד נושם וחולצה בתוספת עניבה קטנה בהחלט יספקו את הלוק הנכון. חשוב שהבדים יהיו עשויים מ- 80% כותנה לפחות כדי למנוע הזעה.                                                           


לסיכום, לא משנה באיזה מאורע מדובר, בגדי ילדים לאירועים צריכים להיות נוחים, כביסים, ועשויים מבדים איכותיים ונושמים על מנת שילדינו ירגישו בנוח ולא רק יראו יפים.


 

אליאור שניר
פטל בגדי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב