דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות בספא החרדות לפני החתונה 

מאת    [ 04/10/2009 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 3303 פעמים ]

הקושי להתנתק מהרווקות רגע לפני החתונה...

למי לא מאיתנו הבנות והבנים היו קצת חרדות לפני החתונה? הרי זה ברור שיש אבל לא רבים מוכנים להודות בכך, אני החלטתי שכן ולכן אני כותבת את המאמר הזה.

כן, עוד שבוע! רשמית מעכשיו וכן, אני די מתרגשת, אבל לא בהגזמה. (אני אמורה להגזים? לא יודעת). עוד שבוע בעלי לעתיד והמאורס העכשווי יענוד את הטבעת. אבל עד אז.. עד אז אני תקועה עם העניין של מסיבת רווקות. ובכןעד היום אני לא יודעת אם חוגגים לי את זה שאני עומדת להיפרד מהחיים החופשיים רווי האלכוהול והמסיבות וכל מיני דייטים לא מוצלחים, או את זה שאני חוגגת למען חברותיי הרווקות, שהן - מה לעשות - עדיין כאלה. ועדיין נהנות. מלחיצה אותי המחשבה שביום מן הימים (הלא כאלה רחוקים) אני אצטרך להחליף טיטולים, לשמוע צווחות בלתי פוסקות, וגם - לסבול מלילות ללא שינה. אני! שישנה 17 שעות מתוך 24 שעות ביממה! איך אני אוכל לעשות את זה? (עזבו את העזרה מהבעל. ומהאמא. ומהשכנה. ומהדודה. עזבו את הכל. פשוט: איך??).

והנה אנחנו במסיבה שלי. גרפולוגית חיננית קידמה את פניי בביתי, והחברות הנאמנות והמצחיקות שולחות לי מבטי תוכחה. לאחר שהגרפולוגית נתנה את דברתה לכמה מחברותיי, היא הקדישה לי את כבודה וכפירוש לכתב-ידי היא אמרה לי:"את נוטה לקחת דברים יותר מדי ללב". אני? ללב?! בעצם..יש בזה משהו. נכון! הנה אני פה, עם סדנא נחמדה ו... משחקי הפעלה. עם שוקולדים פלוס אלכוהול פלוס שוקולדים פלוס מרשמלו פלוס פירות פלוס נשיקה צרפתית עם חברה. הלו! בנות! כאילו, אני עומדת להתחתן... את הנטייה המינית שלי כבר בחרתי ממזמן... אבל עדיין, אני לא יכולה להכחיש - הבנות השקיעו. באמת השקיעו. עובדה שהייתה לי אחלה מסיבת רווקות. נראה לי אני אזכור אותה יותר מהחתונה-עצמה. חתונה.. אלוהים. אני לא מאמינה שאני תכלס עומדת להתחתן. רק הרגע צחקתי על מיקי והפוזות שלו מכיתה י"ב...וואי, אני אהיה נשואה. וגברים ייבהלו כשישמעו את זה. ואני לא אוכל להתחיל עם השיפוצניק יותר. והנהג מונית יירתע על בטוח. זהו, אני מחוקה מהעולם הזה. עד ששמרית נכנסה אליי הביתה בדרכה האופיינית כרוח סערה. "תשמעי, אני לא יכולה יותר! מסתבר שגיל הזה שאמרתי לך שהכרתי שבוע שעבר - ממש יורק כשהוא מדבר! מה אני אעשה? נמאס ..."

אח איזה כיף, שאני לא זאת שבאה ומקטרת ושופכת בפניה את הדייטים הכושלים. איזה כיף. שכבר עשו לי מסיבת רווקות ועוד שלושה ימים - יש חתונה!!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב