דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קפצה עלי נינג'ה בניו יורק 

מאת    [ 22/09/2009 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2486 פעמים ]

ביום שישי האחרון בילינו חצי יום שמש בפארקים השונים הנמצאים ב Battery Park City, איזור בחלקו הדרומי של מנהטן קרוב לוול סטריט. באמצע קפצנו לבקר בטרייבקה בסניף החדש של Whole foods שנפתח בשכונה. מדובר ברשת מזון טבעי ידידותית לסביבה הנחשבת ליקרה יחסית, ולה סניפים בכל ארה"ב. הם עובדים שם בצורה מרשימה שלקנות או סתם להסתובב זאת ממש חוויה. יש שם הכל. קנינו קצת סושי וחזרנו לפארק לפיקניק קצר. לאחר צעידה ארוכה לאנדרטת "הספירה" המוצבת בפארק מאז נפילת התאומים ואש התמיד הבוערת ליד, החלטנו לקנח את היום בארוחת ערב במסעדת נינג'ה. התקשרנו להזמין מקומות לזוג עם תינוק ובאופן מפתיע "לא היה מקום" בשעה שש אחר הצהריים...לא באצבע אחת ייצרו את כבודכם, התקשרתי שוב ובקשתי מקום לזוג. הפלא ופלא, יש מקום. " OK אנו באים עם עגלה", אמרנו לגברת מן הצד השני של הקו. הפתענו את החמודה. בארה"ב לא קם בעל עסק שיגיד לא להזמנה בעקבות הידיעה כי זעטוט מצטרף לשולחן. תביעות רבותי, תביעות.

מגיעים למקום בטרייבקה, כניסה חשוכה משהו ומארחת יושבת לה בכניסה למעלית. ישראלית. איזה קטע יש ישראלים בניו יורק? המארחת הייתה מאוד נחמדה והפנתה אותנו למעלית שהובילה אותנו קומה אחת למטה. הדלתות נפתחות לחושך מוחלט. נינג'ה קופצת עלינו מתוך החשיכה ואני צועק כמו ילדה קטנה בפני אשתי וילדי הרך... פדיחה. המקום ממש חשוך ובעל שתי כניסות, אחת רגילה דרך דלת המובילה ישירות למסעדה ואחת מסביב. אשתי בחרה בשבילי את הדרך הארוכה. דלת מובילה אותי למנהרה ארוכה בה פזורים נרות, ומי מחכה לי בקצה המנהרה? נינג'ה שחורה. אין כמו לב הנופל לתחתונים דקות לפני הארוחה.

המסעדה מורכבת ממספר חדרים וחללים פרטיים המציעים משולחנות לשניים ועד חדר פרטי היכול לארח 32 איש. אורות מעומעמים סביב ותחושה אמיתי של יפן מחלחלת. רוב המלצרים "אותנטיים" ולבושים כנינג'ות שחורות. המלצר מגיע עם מגילות/תפריטים ומסביר מה כדאי, מה מומלץ ואיפה השירותים? בקצה המנהרה. לצד האפשרות לבחור מנה עיקרית או מתאבן כזה או אחר, קיימות אופציות בתפריט המורכבות מארבע מנות וקינוח. טווח המחירים נע בין $50 לתפריט ה-Kunoichi לבין $90 לתפריט ה-Hanzo. הסושי לא יקר וסאקה הבית די טוב ובמחירים סבירים.

אנו בחרנו למנה עיקרית את ה-Bonfire. מדובר במנת נתחי טלה עסיסי, אשר הועלה באש על שולחננו כחלק מהשואו. כמו כן בחרנו את תפריט ה-Sasuke. הספקנו לשתות שני קנקני סאקה לפני שקינחנו עם "כוכב הנינג'ה". סוג של סופלה שוקולד בצורת כוכב נינג'ה. נחמד. אזהרה: המקום ממש יקר. בין המקומות היותר יקרים בהם בקרתי בניו יורק. לדעתי החוויה שווה את המחיר והאוכל, לא משהו...



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב