דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לומדים קארונה רייקי® 

מאת    [ 14/09/2006 ]

מילים במאמר: 323   [ נצפה 3741 פעמים ]

בארץ ובעולם ישנם מורים רבים המלמדים שיטת רייקי הנקראת קארונה רייקי®. בארץ ישנם כאלה המכנים אותה בטעות בשם קורונה רייקי או בפשטות קארונה או קורונה. גם בשם קרונה רייקי® משתמשים לא מעט על מנת לתאר את המערכת.

כאשר ניגשים ללמוד קארונה רייקי® יש לוודא מספר דברים על מנת להיות בטוחים שמקבלים הכשרה איכותית, נכונה ומעודכנת.

ראשית, על המורה לקארונה רייקי® להיות רשום לתוכנית הרישום החדשה של קארונה רייקי®. תוכנית הרישום עודכנה בשנת 2001 ומורים שנרשמו לפני כן, אינם רשומים לתוכנית החדשה. במסגרת התוכנית החדשה על המורים לרשום את תלמידיהם לתוכנית ולא כפי שנעשה בתוכנית הישנה, בה יכולים היו התלמידים להירשם בעצמם.

שנית, יש לוודא עם המורה שבמסגרת הסדנה מסופקת חוברת רשמית מאת המרכז הבינלאומי להכשרת רייקי. חוברת ההדרכה הרשמית לדרגות I+II היא בעלת כריכה סגולה ומכילה 41 עמודים. חוברת ההדרכה הרשמית לדרגת מאסטר בקארונה רייקי® היא בעלת כריכה בצבע ירוק וכוללת 57 עמודים. החוברות באנגלית כוללות 42 ו-63 עמודים, בהתאמה.

שלישית, יש לוודא שבסיום הסדנה התלמיד ממלא טופס משוב לסדנה וכן ממלא וחותם על טופס רישום לתוכנית הרישום החדשה של קארונה רייקי® ומקבל תעודה רשמית של המרכז בחתימתו של ויליאם ראנד.

לימודי קארונה רייקי® שאינם כוללים את שלושת המרכיבים הם אינם לימודי קארונה רייקי® מעודכנים ואינם מוכרים על ידי המרכז הבינלאומי להכשרת רייקי בעת בקשה לרישום לתוכנית הרישום של קארונה רייקי®.

מטרת תוכנית הרישום החדשה של קארונה רייקי® היא להבטיח את שלמות ושימור המערכת על ידי דרישה שכל המורים ישתמשו בתוכנית לימודים בסיסית משותפת. הסיבה לרישום השם קארונה רייקי® כשם מסחרי היא על מנת שהשם ייצג תמיד את אותה שיטת לימוד ואת אותה מערכת ריפוי. כאשר מפרסמים את העיסוק בקארונה רייקי®, אנשים יוכלו לזהות זאת כהכשרה איכותית.

שימו לב: תלמידים אשר למדו אצל מורים שאינם רשומים לתוכנית הרישום החדשה של קארונה רייקי® ואשר יהיו מעוניינים להצטרף בעצמם לתוכנית, יאלצו ללמוד מחדש אצל מורה רשום. זאת היות ומורים שאינם רשומים לתוכנית הרישום החדשה אינם מעודכנים והסדנאות שהם מעבירים אינן מעודכנות בכל הידע ולפעמים אף כוללות ידע שגוי או שאינו שייך כלל לקארונה רייקי®.
נמרוד קדם (RMT/KRM), מורה בכיר לרייקי מסורתי, רייקי יפני מקורי, קארונה רייקי®, סייקם ושיטות רייקי מודרניות. מדריך מדיטציה מוסמך על ידי מכללת וינגייט ומורה למודעות עצמית. מרכז מעיין האור בהנהלתו של נמרוד קדם מקיים קורסים וסדנאות, טיפולים והרצאות בנושאי רייקי, מדיטציה, מודעות עצמית, פנג שואי ונומרולוגיה. אתר האינטרנט של המרכז, http://www.rudy.org.il, מכיל מידע רב בנושאי ההתמחות של המרכז ובמיוחד בתחום הרייקי. כמו כן משמש נמרוד קדם כנציג רשמי של קארונה רייקי® בישראל, http://www.rudy.org.il/KarunaReikiMenu.cfm .



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב