דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכות שחייה - ציוד הכרחי 

מאת    [ 12/09/2009 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 4557 פעמים ]

חלומות על בריכות שחייה פרטיות מצריכים מאתנו לא יותר מאשר שקיעה בהזיות. אם התחלתם כבר להתעניין במחירי בריכות שחייה באינטרנט - אתם מכורים. זה רק עניין של זמן עד שתמצאו את הבריכה שלכם. אם החלטתם להקים בריכה פרטית, קחו בחשבון גם את הציוד הנלווה. בריכות שחיה אינן כוללות רק את גוף הבריכה ואת שכר העבודה של הפועלים, המומחים והאגרות. במאמר שלפניכם נסקור את כל מה ששכחתם לברר על הציוד ההכרחי שצריך לרכוש לפני השימוש בבריכה החדשה שרכשתם.

 

משאבות סחרור וסינון לטיהור בריכות שחייה שמירת טיב המים של בריכות שחייה תלויה רבות בציוד הנלווה. משאבת סחרור וסינון מי הבריכה היא מוצר חובה בתחזוקת מי בריכות שחייה. חיטוי המים נעשה באמצעות משאבה, המסחררת את המים לתוך סלסלה לאיסוף מוצקים קטנים, כגון שיער, חלקי עלים או אבנים קטנטנות.

 

ניקוי בריכות שחייה במסננים שונים

הניקוי הטוב ביותר אך גם היקר ביותר לבריכות השחייה   הינו  מסנני אדמה דיאטומית.. האדמה הדיאטומית משמשת מעין סבון לניקוי המים. ממלאים את שרוול הבד של המסנן באדמה דיאטומית ושוטפים את המים. צריך להחליף את אבקת האדמה הדיאטומית בתוך השרוול לפני כל סינון.  בריכות שחייה קטנות במיוחד, ניתן לנקות במסנן נייר. סינון זה הוא זול, יעיל ומהיר. הנייר לוכד כל לכלוך ומונע את הצטברותו על דפנות הבריכה. בריכות שחייה פרטיות בגודל בינוני וגדול דורשות ניקיון יסודי יותר מזה המתבצע באמצעות מסנני הקרטריז'. לשם כך, יש לצייד את הבריכה במסנני חול. מדובר בחול המורכב מאבקות שונות, ולא בחול ים. שימוש באפקט לחץ להטחת מי הבריכה דרך חלקו העליון של מסנן החול המיוחד. המים מתנקים ומוזרמים בחזרה לתוך הבריכה. לכלוך ואבנים נעצרים במסננים. כשהמסננים נאטמים, חל היפוך בכיוון הזרמת מי הבריכה. הלכלוך שהצטבר בחול המיוחד מופרד ממנו. מסנן החול מסוגל לנקות את המים ואת עצמו. בנוסף למסננים יש לצייד את הבריכות בסקימרים. סקימר הוא צינור שאיבה ללכלוך מרחף  של מי הבריכה. בריכות שחייה פרטיות אמורות להיות, בין היתר, ייצוגיות שכן הן מהוות מקור להנאה וסמל סטאטוס גם יחד. אי שמירה על מראה נקי של הבריכה יגרום למפח נפש לבעליה.

 

בריכות שחייה - ציוד נילווה

בריכות שחייה פרטיות מקושטות ומאובזרות בסולמות גישה, בפנסים לשחייה לילית, בשרשראות מסלול לספורטאים ולשומרים על כושר. ניתן למצוא בשוק גם מיני מעקות, מקלחונים, מצופים ועוד. במקרים בהם מדובר בבריכה גדולה, כדאי להציב סוכת מציל, גלגל הצלה ופינת עזרה ראשונה.

  סיכום:  בריכות שחייה - ציוד הכרחי רכישת בריכה כוללת הרבה יותר מארבע דפנות או יותר. ניקיון בריכות שחייה מהווה חלק מרכזי בתחזוקה השוטפת. על מנת שתוכלו ליהנות משחייה בריאה בבריכה שרכשתם, תצטרכו לצייד אותה באביזרים נלווים. 
הידרה
כל הציוד הדרוש לבריכת השחייה: מסננים,רובוטים,כימיקלים ועוד, ממיטב החברות והיצרנים בחו"ל.
לרכישה דרך אתר אינטרנט
http://www.hydrashop.co.il
לאתר החברה
http://www.hydra.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב