דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי בריאות כללית תרכוש התקנים ניידים מוצפנים של IronKey מחברת DataCrypto 

מאת    [ 07/09/2009 ]

מילים במאמר: 547   [ נצפה 2808 פעמים ]

שירותי בריאות כללית בחרה ב-DataCrypto כספקית התקנים נייידים (disk on key) מוצפנים. באמצעות מכרז שבחן מס' ספקיות ופתרונות בתחום, בחרה שירותי בריאות כללית בפתרונות אבטחת המידע הניידים של חברת IronKey המשווקים בישראל באמצעות DataCrypto מקבוצת ToyoRam. שירותי בריאות כללית המעסיקה כ-34,000 עובדים, תרכוש עבורם התקנים ניידים מוצפנים לשם אחסון ושמירה על המידע הרפואי שעשוי לזהות פרטי אדם פלוני, ותחייבם לעשות בהם שימוש (בעת הצורך) בהעברת מידע הנחוץ לפעילותם של הצוותים הרפואיים. חטיבת DataCrypto מתמחה בשירותי אבטחת מידע תוך שימת דגש על פתרונות הצפנה וייצוג מוצרים טכנולוגיים ייחודיים בינ"ל ומקומיים. היתרון הבולט של IronKey למגזר הרפואי, מלבד תכונותיו המוכרות, הוא באפשרות השימוש בחומרי חיטוי וטיהור מבלי לפגום בפעילותו ותקינותו.

ההתקנים הניידים שנרכשו ישמשו את צוות שירותי בריאות כללית כחלק ממדיניות הגנת המידע של הארגון ויסייעו לעובדיה להבטיח שמירה מוחלטת על סודיות המידע הרפואי של כל 3.8 מיליון מבוטחיה. ממונה הגנת המידע בשירותי בריאות כללית איציק כוכב ציין כי ההתקן הנייד והמוצפן של IronKey מאפשר לאכוף מדיניות הגנת מידע גבוהה ואיכותית על כלל הארגון וזאת מבלי לפגום בנוחות וברצף העבודה של העובדים. "כאשר התקן נייד שמכיל מידע רגיש ואישי אודות חולים אובד או נגנב, המידע בו אינו מוגן כראוי אלא אם כן הוא מוגן בהצפנה בחומרה. במקרה כזה המידע המצוי בו מוגן ופרטיות החולה מובטחת. בכך שירותי בריאות כללית מעלה את הגנת המידע של לקוחותיה לרמה חדשה".

כוכב הוסיף כי "בשירותי בריאות כללית מבינים כי שימוש בהתקנים ניידים הוא הכרח בעולם הרפואה המודרני. כחלק מתוכנית העבודה של הכללית ובכדי לעמוד בדרישות חוק הגנת הפרטיות (התשמ"ה 1981) החלטנו על רכש התקנים ניידים מוצפנים כדי לעמוד בסטנדרטים של שמירה על המידע הרפואי של לקוחותינו והמידע העסקי של הקבוצה".

בקבוצת שירותי בריאות כללית, מלבד 1300 מרפאות ראשיות ומרפאות מומחים, 14 בתי חולים, רשת של בתי מרקחת ומרפאות שיניים ואלפי רופאים עצמאיים המעניקים שירות רפואי למבוטחי הכללית.

ההתקן הנייד של חברת IronKey הוא היחיד בעולם העומד בתקן האמריקני המחמירFips 140-2 ברמה 3 הגבוהה. ההתקן הנייד יצוק מתכת מוקשחת, ממולא בחומר קשיח במיוחד ועומד בסטנדרט חסינות למים של צבא ארה"ב. כל המידע השמור בהתקן מוצפן בסטנדרט צבאי ותהליך המחקר והפיתוח שלו בוצע כולו ע"י מומחי אבטחת מידע מובילים. כל המידע המאוחסן בהתקן הנייד מוצפן באמצעות אלגוריתם ההצפנה AES ברמה של 256BIT.

השימוש בהתקן הנייד של IronKey מתבצע באמצעות סיסמה אישית המורכבת ממספר תווים וספרות הידועים לבעל ההתקן הנייד. תפעול ההתקן הנייד אינטואיטיבי ומתאים למשתמשים שנדרשים למהירת תגובה כמו גם נוחות תפעול. ה-IronKey אינו דורש התקנה של תוכנות על תחנת הקצה או הרשאות מיוחדות והוא פועל בסביבות עבודה מגוונות בהןLinux, Mac, Windows.

מנהל המכירות בחברת DataCrypto, ניר פרי: "שירותי בריאות כללית החליטה על רכש ההתקן הנייד מתוצרת IronKey לאחר בדיקות ארוכות ומעמיקות שארכו מספר חודשים. מדובר בהחלט בהתקן הנייד האיכותי ביותר הקיים כיום בשוק פתרונות ההגנה על המידע ויחד עם קלות התפעול שלו, אין ספק כי הוא ישמש את עובדי שירותי בריאות כללית באמינות וביעילות".



DataCrypto היא חטיבת פתרונות אבטחת המידע בקבוצת Toyo Ram. קבוצת ToyoRam בבעלות פרטית, פעילה משנת 1981 ומתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים ואלקטרוניים מתקדמים לסקטורים שונים במשק. קבוצת Toyo Ram היא אחת מ-5 המפיצות המובילות בישראל מייצגת מעל 60 חברות בינ"ל וכן מבצעת פרויקטים בתחום התקשורת והאבטחה תוך מתן פתרון קצה לקצה. תחת הקבוצה פעילות החברות הבאות: אתר הקבוצה www.toyoram.co.il www.supertec.co.il - מרכז תכנון ופיתוח שבבים אלקטרוניים לתעשיית הטלקום והביטחון. www.shaftbeam.com - פיתוח וייצור והפצה של פתרונות אבטחה והגנה מתקדמים. www.cellexon.com - שיווק והפצה כלל עולמי של פתרונות סלולר ייחודים ומתקדמים
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב