דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לישראל 

מאת    [ 06/09/2009 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 5449 פעמים ]

טיסות לישראל
ישראל, פנינת המזרח התיכון, היא מדינה הקולטת תיירים מכל רחבי העולם. מרבית מבקריה הם יהודי התפוצות הבאים לבקר משפחה או להתחבר אל השורשים היהודים. למרות שרוב התיריים המגיעים לישראל הם יהודים, טיסות לישראל מלאות גם בתיירים שאינם יהודים הבאים לנפוש באתרי נופש כמו אילת או ים המלח. חודשי התיירות המרכזיים בישראל לתיירים המגיעים מחו"ל הם דווקא חודשי החורף - היות ומזג האוויר בחורף בישראל הוא דיי נוח לתיירים מארצות כמו אירופה או ארצות הברית שרגילים לחורפים גשומים ואף מושלגים.
ישראל היא ארץ החשובה לשלושת הדתות המרכזיות: היהדות הנצרות והאיסלאם, ועל כן היא גם נחשבת יעד תיירותי דתי למאמינים מכל רחבי העולם. לקראת חג המולד טיסות לישראל מביאות תיירים נוצרים הבאים לבקר בכנסיות בבית לחם, ירושלים ונצרת.
בחודשי הקיץ טיסות לישראל מיועדות בדרך כלל לחופשה באילת. עיר התיירות הדרומית היא יעד תיירות נוח מאוד בחודשי הקיץ, במיוחד לאור העובדה שאחוזי הלחות באילת נמוכים משמעותית לעומת שאר הערים בישראל. טיסות לישראל לרוב אינן נוחתות ישירות באילת - התיירים נוחתים קודם בנמל תעופה בן גוריון ומשם ממשיכים בטיסה לאילת.
מלבד אילת, יעד תיירותי נוסף בישראל הוא ים המלח. ים המלח ידוע בהיותו המקום הנמוך ביותר בעולם והוא יעד תיירותי פופולארי גם בשל היותו מרכז למלונות ספא וטיפולי גוף. מוצרי ים המלח נמכרים בכל רחבי העולם וידועים כמוצרי טיפוח באיכות גבוהה. טיסות לישראל מביאות עימם כמות נכבדת של תיירים מכל רחבי תבל שבאו להירגע בחופשה בים המלח.
"אל על" היא חברת התעופה הישראלית הגדולה ביותר המפעילה שירות טיסות לישראל וטיסות מישראל. מלבד אל על ישנן חברות בינלאומיות נוספות המפעילות טיסות לישראל.
בשל המצב הביטחוני הבעייתי בישראל, טיסות לישראל כוללות בידוק בטחוני קפדני טרם העלייה למטוס וזאת כדי למנוע אירועי חטיפה או פיגוע במטוסים המטיסים נוסעים ישראלים, שכן מדינת ישראל ידעה ניסיונות שכאלו בעברה.
מלבד טיסות לישראל המביאות עימם תיירים רבים, קיימת תיירות פנים בישראל. אלפי ישראלים פוקדים את אילת הדרומית, במיוחד בחודשי הקיץ. רבים מהישראלים מעדיפים לטוס במטוס ולא לרדת לאילת עם הרכב בעיקר בעקבות העובדה שנסיעה אורכת זמן רב (כחמש שעות נסיעה בממוצע ממרכז הארץ) לעומת טיסה שיוצאת משדה דב או נתב"ג. היום ניתן למצוא דילים לאילת הכוללים בין השאר מחירי טיסה נמוכים ומשתלמים.
המצב הביטחוני הבעייתי בישראל, האינתיפאדה הראשונה והשנייה, מלחמת לבנון הראשונה והשנייה ומבצע עופרת יצוקה הפחיתו בכמות התיירים המגיעים עם טיסות לישראל. נותר לנו לקוות כי רק תהליך של שלום במזרח התיכון ושקט אמיתי באזורנו עשוי לפתוח את שערי ישראל לכל העולם ולהביא לתיירות משגשגת באתרי נופש באילת, ים המלח ובצפון הארץ. במידה והתיירות בישראל תתפתח היא עשויה להכניס למדינת ישראל עוד עשרות מיליוני שקלים מדי שנה.
לסיכום, תיירים עושים את דרכם באמצעות טיסות לישראל בעיקר כדי לבקר באתרי תיירות כמו אילת וים המלח. אך יעד תיירותי נוסף ולא פחות חשוב בישראל הוא ירושלים - עיר הקודש.
חי ומתגורר בניו יורק ארצות הברית
ובנה אתרים משוכללים בעלי יכולות דינאמים ואינטרקטיבים
אתר הבית שלי הוא מרכז ניו יורק
http://centernyc.com
אישתי עובדת בסוכנות נסיעות ומוכרת טיסות לישראל אפשר לראות המון המלצות עליה באתר מרכז ניו יורק






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב