דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למקומות, היכון, קליק - צילום סקי בצרפת 

מאת    [ 31/08/2009 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2448 פעמים ]

זאת כבר השנה השלישית שאני יוצא עם קבוצת הפרירייד שלי למסע-כיבושי-הרים מטורף באירופה. כולנו גולשים כמו משוגעים ובין לבין הם מדגמנים לי ואני מצלם (הכי טוב זה התרסקויות!). אז ככה יצא שבינואר טסנו לעשות סקי בצרפת, כשהיעד הראשוני הוא סר שבלייה.

תשמעו, בשנים הקודמות זו הייתה חתיכת הרפתקה כי במקום לגלוש, את רוב הזמן בילינו באוטו בציפייה לשלג שיבוא כבר. השנה, עם שני ואנים, ראש קבוצה קשוח, שמונה גברים וליידי אחת, אחרי ארוחת בוקר משמינה במיוחד ועם ציפיות גבוהות במיוחד, הגענו ל סר שבלייה.

נכנסנו לעיר וגילינו שהציפיות שלנו התממשו: פאודר טרי קיבל את פנינו וישר קפצנו על המציאה. חליפות, ציוד, מצלמה ויאללה לשלג! בצרפת עוד לא היינו עדיין אבל מסתבר שאפשר לעשות סקי לא רק באיטליה ובאוסטריה, וזה אפילו יותר שווה.

יומיים ושני כרטיסי זיכרון נגמרו כאן על ההר ב Serre Chevalier ואנחנו ממשיכים הלאה להר הבא. איציק, ראש הקבוצה שלנו וזה שאשכרה גרם למסע הזה לקרות, מוביל אותנו למרגלות ההר אל כפר קטן בשם villeneuve. כאן מגיעה בירת האפרה סקי הראשונה שלנו במלון הקטן "La maison du bez". זהו מלון חמוד, שבעלת הבית שלו, טינה, והעובדים השבדים שלה, ממש גורמים לך להרגיש בבית. האוכל המצוין והיחס האישי גמרו לנו להישאר שם שבוע סתם בשביל הכיף...

אני אומר בשביל הכיף כי צילומים טובים היה קשה להוציא משם. בשביל כאלה צריך תנאים מושלמים. יצאנו שוב לדרך, שעה נסיעה דרומית מערבית ל Serre Chevalier, ליד הגבול עם איטליה, מצאנו זהב. אתר סקי קטן, מוחבא אחרי 30 דק' של סטייה מהכביש הראשי, בשם Abrie. ארוחת צהריים טובה ופגישה מוצלחת עם כמה גולשים מדנמרק, וכבר הוצאנו מהן לאן הכי כדאי ללכת. התברר שזה אחד מהמקומות הכי כיפיים בעולם לעשות בהם סקי, עם פאודר סופר קליל ולבן. שבוע נוסף העברנו פה, עם מלא שלג, משחקים, צחוקים, סקי וצילומים לא רעים בכלל.

לעבוד בהרים זה די מפרך. אתה כל הזמן צריך לדאוג לתנאי השלג ולמזג האוויר, ואתה אף פעם לא יכול להיות בטוח שהמקום בו אתה גולש הוא מספיק בטוח. ליורי קרה מקרה די מפחיד באחד הימים כשהוא מצא את עצמו עומד על קצה של צוק בגובה 200 מטר מעלינו, כשאנחנו מתחת רואים איך השלג נופל מלמעלה ויודעים שיורי עוד שנייה על הקצה. אחרי 30 שניות, מה שהרגיש כמו 30 דקות, הוא עולה מולנו בקשר ואומר שהוא בסדר. מסתבר שהוא הצליח לתפוס קצה של סלע ולהעלות את עצמו לאיזור הבטוח. יורי הוא אמנם גולש מקצועי שיודע את הוראות הבטיחות אבל זה מראה שאתה אף פעם לא יודע מה הולך לקרות. טוב, לפחות התמונות שלו יצאו מעולות...

30 דק' דרומה מ Serre Chevalier מצאנו עוד מקום סופר מגניב בשם Montgenevre. עם פאודר מעולה, מסלולים בתוליים ומשטחים מדהימים כמה דקות הליכה מהליפט הצלחנו לבלות כאן 4 ימים בכיף של החיים ואני חיסלתי עוד כרטיס זיכרון בתמונות מדהימות. לסיכום: אין כמו סקי בצרפת ואם כבר בצרפת אז באיזור Serre Chevalier. 

אלפא סקי קלאב - חבילות סקי בהתאמה אישית לאתרי סקי
http://www.alphaskiclub.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב