דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איטליה - כל מה שאפשר לבקש 

מאת    [ 31/08/2009 ]

מילים במאמר: 629   [ נצפה 2791 פעמים ]

 

 

קשה למצוא בעולם מדינה ששואבת אותך אליה כל כך מהר כמו איטליה. הססגוניות, היצרים, האמנות המשובחת, ההיסטוריה המרתקת, הארכיטקטורה בת אלפי השנים, האמנות, הדת, האופנה האוכל – הכול מלוטש, צבעוני וכל כך יפה.

איטליה כוללת שילוב בין ישן לחדש, בין תרבות רומא העתיקה, ימי הביניים והרנסאנס למאה ה-21. זהו שילוב נדיר שרק מדינה מיוחדת כמו איטליה יכולה לבצע אותו בכזאת אידיליה.

מספיק להעיף מבט על מפת איטליה ולטייל עם העיניים לאורכה ולרוחבה של ארץ המגף בכדי להבין את כמות האתרים שנמצאים במדינה זו, החל מאזור צפון איטליה שם נמצא ערים יפהייפיות כמו ונציה וטוסקנה, דרך רומא המופלאה, הוותיקן, מילאנו ועוד אינספור מקומות בהם חובה על כל תייר לבקר.

אנו נצא עכשיו למסע קצר ברחבי איטליה ונתחיל בונציה שבצפון.

 

איטליה – חוגגים אהבה בונציה

 

צפונה של איטליה הוא אחד האזורים היותר יפים שלה ומוקד משיכה להמוני תיירים מרחבי העולם. הרים ירוקים לצד הרים מושלגים, נהרות ומרחבים פתוחים, אתרי סקי ומסלולי הליכה – כל אלו הם לא מצרכים נדירים כאשר מגיעים לצפון איטליה.

זה גם החלק במדינה בו מצויה אחת הערים הרומנטיות ביותר בעולם דוגמת– ונציה.

ונציה היא עיר קסומה היושבת כולה על המים ובמקום רחובות חוצות אותה תעלות מים ארוכות אשר התנועה בהן נעשית באמצעות אוטובוסים ימיים, סירות טקסי וגונדולות.

כמו לכל עיר בארץ המגף איטליה, גם לוונציה היסטוריה מרתקת במיוחד. היא שימשה כאחד המוקדים העיקריים למהפכת הרנסאנס והייתה ידועה במסיבות הפרועות שלה ובחיי הנהנתנות שסיפקה לתושביה ולאורחיה. הקסם של התקופה ההיא עוד שורה על העיר כאילו לא עברו מאות שנים מאז. אז לכל חובבי הרומנטיקה באשר הם ונציה היא העיר המושלמת לחגוג בה את האהבה.

 

איטליה – סופגים אמנות ברומא

 

מכאן נעבור אל בירת איטליה, לעיר המייצגת בצורה הכי טובה את כל מה שטוב במדינה הזאת – רומא. מעטות הן הערים בעולם שיכולות להתגאות בהיסטוריה עשירה ועתיקת יומין כמו של רומא, עיר שההיסטוריה שלה ממקמת אותה כאחת הערים החשובות בעולם.

רומא, ממוקמת במערב איטליה ומלאה באתרים היסטוריים המשמשים כעדים לעברה המפואר של הן של רומא והן של איטליה. אך אין לטעות, ההווה שלה מזהיר לא פחות ולא לחינם בירת איטליה היא אחד מייעדי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם.

זו עיר המציגה בפני התייר סמטאות עתיקות, אולמות כנסים מפוארים בני מאות שנים, קולוסאום מרשים, בזיליקות בארוקיות, ארמונות רנסאנסיים ומגדלי פעמונים.

זוהי עיר לחובבי האמנות שכן לאורכה ולרוחבה פרושים מונומנטים אמנותיים רבים ומפוארים כמו למשל כנסיית פטר הקדוש וכנסיית סנטה מריה מג'ורה. יצירותיו של אחד מגדולי האמנים שידע העולם, מיכאלאנג'לו, פזורות באתרים שונים ברומא כמו למשל פסליו ה-"פייטה" ומשה שנמצאים בכנסיית סן פייטרו והתקרה עוצרת הנשימה שצייר בקפלה הסיסטינית.

זו איטליה על קצה המזלג. ניתן לכתוב על איטליה עוד מיליוני מילים, לצייר עוד אלפי ציורים או לכתוב עוד מאות שירים, אבל שום דבר לא ישתווה לביקור בארץ המגף - איטליה.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.
http://www.seoisrael.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב