דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחותי - שתהייה לך שנה קינקית! 

מאת    [ 27/08/2009 ]

מילים במאמר: 1556   [ נצפה 5646 פעמים ]

המאמר הזה מומלץ גם לגברים. נכון שהפנייה היא בגוף נקבה אבל זה רק כי אני נקבה ועושה כבוד לאחיותיי. מומלץ גם לגברים לקרוא ואולי לגלות בעצמם מעט קינקיות...

אנחנו הנשים, למרבה הפליאה, לא כולנו אותו דבר. בכל התחומים אגב... גם כשזה מגיע לסקס. לא כל הנשים אדישות לסקס, לא כל הנשים סובלות מכאבי ראש ולא כל הנשים נמרות במיטה. יש גם וגם וגם ואולי עוד גם. יכול להיות שבכולנו טמון הגרעין של אדישות, רגישות לכאבי ראש וכולנו גם יכולות להיות נמרות, ואנחנו רק בוחרות (לפעמים באופן לא מודע) איך תהייה המיניות שלנו הערב, השבוע, השנה.

מה עושה לנו את זה? מה גורם לנו להיות נמרות, חשקניות? מה גורם לנו להיות יותר יצריות, יותר רוצות?

יש כל כך הרבה סיבות וכמובן גם הורמונים, תלוי איך את מרגישה כלפי הגוף שלך ותלוי בבן הזוג ותלוי בזמן ותלוי ברמת העייפות והמוטרדות וטריות הקשר ותלוי בגיל, בחופש שאנחנו מרשות לעצמנו ובחופש שאנחנו מעניקות לפנטזיות שלנו, במשקל של החינוך, התרבות ובעוד המון מרכיבים.

שני מרכיבים משמעותיים בעיני, שמשפיעים על רמות החשק אצלנו (וגם אצל הגברים) - רמת ההנאה והחידוש.

רמת ההנאה - 'זה בכלל לא מרכיב, זאת תוצאה'. ככה אמרה לי פעם חברה טובה.
אז אחיותיי היקרות, לדעתי ולפי ניסיוני הסובייקטיבי, אם אני נהנית ממשהו, אם משהו מביא לי שמחה, אושר, אנרגיות, אני לא אתנגד לעשות אותו, אולי אפילו ארצה? ואולי אפילו בתדירות די גבוהה? אם יש משהו שאני לא נהנית ממנו - זה הופך למטלה. מטלה מכבידה. משהו שאשתדל להימנע ממנו או שאעשה אותו רק כדי לצאת ידי חובה. אם אנחנו נהנות, באמת, הסיכוי שזה יהפך לכורח הוא קטן משמעותית.

החידוש - די ברור. בכל דבר חדש יש משהו מרגש. גם בדברים שאני עושה לבד בפעם הראשונה, מקומות חדשים, שמלה חדשה, חבר חדש (מי זוכר...) הם כולם דברים מרגשים בעיקר בגלל שהם חדשים. צבע חדש, אפילו בבית ישן, גם הוא מרגש. אם אני עם בן זוג חדש - רוב הסיכויים שרמות התשוקה יהיו גבוהות.
אלמנטרי ווטסונית.


אם הגעתן עד לכאן, מן הסתם אסיק ש:

1.      מעניין אתכן לשמוע עוד קצת על מין ואולי לחדש.

2.      אתן פתוחות וסקרניות.

3.      בא לכן לדעת מה בין המילה הזאת "קינקי" למה שכתבתי עד עכשיו.

בויקיפדיה ההגדרה לקינקי היא כזאת (בתרגום חופשי):

קינקי זה מונח שמתייחס לשימוש אינטליגנטי (מושכל) ומשועשע של תפיסות סקסואליות, באופן מודגש ובא לידי ביטוי בצורה בהירה ושאינה משתמעת לשתי פנים.

הבנתן משהו? אם כן - אתן ממש אינטליגנטיות, אני לא כל כך הבנתי.

במורפיקס הפירוש למילה הוא: (סלנג) סוטה; (בלשון הדיבור) מוזר, חריג, ביזרי.

אני מגדירה "קינקי", כמושג סובייקטיבי לחלוטין, מה שאצלי קינקי יכול להיות אצל אחרת מקובל לחלוטין ולהיפך כמובן. הפירוש בעיני הוא יותר תעוזה. חריגה מגבולות. הביטוי הסקסואלי של המילה - כל דבר שהוא קצת חורג מהשגרה.

איזו שיגרה? השיגרה הפרטית של כל אחת ואחת מאיתנו.

אם מישהי מעולם לא אוננה, יכול להיות שלאונן יראה לה קינקי.

אם מישהי תמיד נכנסה בחושך למיטה, אז להדליק אור ולעשות את זה עם עיניים פתוחות יכול להיות קינקי עבורה.

בקיצור - כל אחת אחרת יכולה להיות קינקית בעיננו, כי היא עושה משהו שלא היינו מעזות לעשות. כל אחת מאיתנו יכולה להיות קינקית, הכל תלוי ברצון.

ולמה שנרצה להיות קינקיות? כי זה החלום הרטוב של אחוזים נכבדים מסך הגברים שסביבנו?

לא. כי קצת קינקיות יכולה להיות מאד מתגמלת. אולי נהנה מאד?! אולי נגלה דברים חדשים על עצמנו? הנאות חדשות? עוצמה חדשה? יש בזה חידוש, יש בזה "שבירת שגרה" וזה מביא חשק למערכה.

אנחנו זקוקות לקצת קינקיות בחיינו בכלל וקצת קינקיות בתחום המיניות בפרט.

נודה על האמת, בן/בת הזוג שלנו כבר לא מרגשים אותנו כמו בהתחלה. נעלמו הפרפרים, הכל ידוע, הכל צפוי מראש והרבה יותר משעמם. לא חבל?!

אם את במערכת זוגית - תיאורטית, אפשר להחליף בן/בת זוג והתחליף יספק ריגוש זמן מה, קחי בחשבון שאחרי כמה שנים במחיצתו הריגוש הזה יפוג.

הרבה יותר קל להחליט שאת מגלה קצת קינקיות.

תתפלאי כמה צדדים חדשים תגלי במערכת הזוגית. בעצמך. בבן/בת הזוג.

אנחנו זקוקות לקצת קינקיות אפילו כשאנחנו לבד. עם עצמנו.

אם החידוש עם עצמך דהה או פג או גם נכנס לשיגרה (אותה פוזה תמיד עם עצמך, אותה פנטזיה, אותה טכניקה...) ובגלל זה מעניין אותך קצת לבדוק גבולות, לחדש להגיע לעוצמות חדשות של גירוי - נפלא. וכל המרבה הרי זה משובח.

זה לא אומר שכדי להיות קינקית את צריכה ללבוש מגפיים עד הירך, בגדי עור הדוקים (אלא אם כן זה מדליק אותך) אלא זה אומר - הגיע הזמן שתקדישי לנושא קצת מחשבה, בלוויית חיוך כמובן.

אנחנו יכולות להשקיע שעות בתכנון ארוחת ערב חגיגית, עיצוב הבית מחדש, תכנון מסע רכישות, ובכלל - תכנון כל דקה מזמננו וגם של אלה מסביבנו. אבל כמה זמן אנחנו מקדישות לתכנון החלק הסקסי של חיינו? אם בכלל...

לא היינו רוצות ליהנות כל הדרך אל המיטה ובתוכה? שיהיה יותר מרגש, יותר מענג, יותר אורגזמות, יותר עוצמה?

זה אפשרי לחלוטין - אבל יש תנאים מקדימים.

תחתמי עם עצמך חוזה:

הואיל ואני מעוניינת להנות יותר, להעצים את החלק הסקסי שבי (רואים עלייך שאת סקסית יותר)

והואיל והשגת המטרה חשובה לי

אני מתחייבת בזאת

כי

לא אגדיר דברים הקשורים למיניות במונחים של טוב ורע.

לא אשפוט את עצמי בשום שלב.

אהייה כנה עם עצמי ולא אחשוב דברים כי ככה זה מקובל/ראוי/הגון/מוסרי אלא כי ככה אני חושבת.

איהנה כל הדרך... אצחק, אתייחס לתהליך בחיוך ובחיוב.

אעיז, אנסה דברים חדשים ואשמור על ראש פתוח.

אשתחרר מכל מיני מחשבות מגבילות.

אקבל באהבה שינויים בשגרה.

אקח אחריות על התהליך.

אם את מוכנה לחתום על זה ולקחת אחריות, נראה לי שהשנה החדשה תהייה מרגשת במיוחד עבורך.

'וואוו, איזו רצינות, כולה סקס'. נכון, אבל אם רוצים שינוי, צריך להתייחס לזה ברצינות. סקס הוא נושא חשוב, לא? תיזכרו איזה חייכניות אנחנו אחרי אורגזמה טובה. זה משפיע. עלינו. על סביבתנו. על המערכת הזוגית. זה רציני.

רק שהדרך היא מאד כיפית. מבטיחה.

אחרי שהלאיתי אותך בכל מיני פרטים ופרטי פרטים אז הנה כמה המלצות שיעזרו לך למצוא את הדרך שלך לקינקיות:

ספרי לעצמך מה מדליק אותך. מה באמת מדליק אותך. כשנוגעים בך ככה, כשאת לובשת בגד מסוים, כשמכניסים מתח לתמונה, כשאת מאבדת קצת שליטה, לוקחת שליטה, כשהסקס הוא במקום אחר, כשאת רואה סרט כחול... אל תתבייתי על דבר אחד, כמה שיותר - שמח יותר!

מה הפנטזיה הכי מסעירה שלך? גם כאלו שבשום פנים ואופן לא היו מוציאים ממך באיומי רצח. אמרנו כבר, בלי שיפוטיות.

פנטזיות הן מרכיב חשוב במיניות של כל אחד ואחת מאיתנו, היעדרן מצביע בד"כ על קושי במיניות. כושי? שניים? עוד אישה? אונס? אמרתי פנטזיה. גם אם ברור שבחיים לא תרצי להגשים. הכל לגיטימי, זה רק בראש שלנו. קצת סאדו? אורגיה? השכן? הכל נפלא. תתחברי לפנטזיה. תצפי בסרטים עליה. יש המון סרטים כחולים שעוזרים לך לדמיין.

אופס, את לא רואה סרטים כחולים? זה מגעיל אותך? שוק הסרטים הכחולים מוצף סרטים גרועים שעולים ארבע ב-100 ש"ח, אבל גם הם לפעמים עושים את העבודה ומגרים (או לפחות עשר הדקות הבודדות שרואים), הרי לא ביקשת יצירת מופת. ואם כן ביקשת - יש גם כאלו, יש מגוון סרטים כחולים שנעשו ע"י נשים, או ע"י חברות רציניות מעולם הפורנו שעשו עבודה לא רעה בכלל. מעוררים. יש הפקות שעולות מיליונים ויש אפילו פרסי יוקרה לסרטים בתחום. יכול להיות שאולי פריצת הגבולות שלך תהייה להיפתח קצת לסרטים, בלי שיפוטיות כבר אמרתי.

לפעמים, כשהתקשורת האינטימית בין בני הזוג טובה, נורא כיף ומגרה לחלוק פנטזיות. בתנאי כמובן שאין חשש מביקורת וכד'. אולי תיזמי שיחה על סקס? אולי תשתפי בחלק מהמחחשבות?

חשבי מה היית רוצה לנסות? איך היית רוצה שיענגו אותך ולא העזת לבקש. כשתהיי לבד תעצמי עיניים ותדריכי בלחש את עצמך. זה יהיה הרבה יותר קל אח"כ כשתשתפי את בן/בת הזוג ותדריכי אותו/אותה. אולי בפעם הראשונה תהייה הפתעה קלה, אבל תופתעי עד כמה זה מגרה, גם את הצד השני ועד כמה נחמד יהיה לך להתנסות במשהו חדש. גם ההנחייה וגם העונג.

מה עוד היית רוצה לנסות? תנוחה חדשה? צעצוע מין, ויברטור? קשירות? תתפרעי. אל תעצרי את עצמך ואל תגבילי. אל תשללי דברים על הסף כי לא עשית אותם קודם. זו סיבה מצויינת לנסות משהו חדש.

עם יד על הלב - אם לא היית עייפה/מותשת/שמנה/רזה עם שערות ברגליים, מה היית בטוח עושה? סמני לך את זה כמטרה. רק אותנו מטרידות השטויות האלו. אם אנחנו מעריכות את בן/בת הזוג שלנו שאיתנו, אז ברור שהוא או היא מודעים לאיך שאנחנו ועדיין זה בסדר להם. אנחנו פשוט יותר מדי ביקורתיות כלפי עצמנו, בזה אנחנו רובנו די דומות.

כמה פעמים היית רוצה לעשות סקס? עם עצמך, עם בן/בת הזוג? אם מה שקורה בפועל די תואם לרצונות שלך - שיחקת אותה אחותי. אם לא, עשי משהו בנדון. תחשבי, למה זה לא ככה, מה היה עוזר לך להגיע אל היעד הנכסף? מה צריך להתקיים כדי שיהיה לך סקס לפחות פעמיים בשבוע (או ארבע, או שמונה, או כל מוצ"ש...)

מה זאת אורגזמה טובה עבורך? מה המתכון לאורגזמה? האם גילית יותר מדרך אחת להגיע לאורגזמה? כמה דרכים? איזו החביבה עלייך? מה מבטיח לך אורגזמה? את מגיעה לאורגזמה? אם לא... זאת מטרה מספיק נכספת בשביל לעבוד על זה. מטרה ממש ממש שווה. נכון, לא כל סקס חייב להיות מדהים, מסעיר, מרגש, פיצוצים בשמיים וזיקוקי דינור אבל כדאי שיהיו לך כמה כאלה, ולו בשביל אותם אנדורפינים מדהימים שמשתחררים לנו בזמן הזה וגורמות להכל להיות קוקי ונפלא ובסדר. והרי כבר אמרנו שהנאה זה מרכיב חשוב מאד ומשמעותי.

השתדלי להימנע מזיופי אורגזמה. מתירוצים של כאבי ראש. תהייה כנה. עם עצמך ועם בן/בת הזוג, הכי טוב. פעם הייתה לי חברה שזייפה ובעלה חשב כל הזמן שהוא תותח ולה לא היה אומץ להסביר לו איך כן לגרות אותה מה שגרם לכך שדי מהר היא ויתרה על סקס. חבל.

ואחרי שתקדישי כך וכך רגעים לבחינת הגבולות שלך, תבחרי משהו אחד (או שניים, או יותר) ותגשימי. שהשנה הזאת הסקס יהיה אחרת. טוב יותר. מספק יותר. שהשנה את תהיי עם סודות קטנים וסקסיים, עם חיוך קטן וחשק גדול.

אחותי, זאת את? לא הכרתי אותך, את כזאת קינקית!!!

סיגל צוקר,
מאמנת ומדריכה למיצוי האהבה והמיניות.
מרצה ומנחה מסיבות רווקות, הרצאות למבוגרים ועוד.
''כחול'' המרכז למיניות וזוגיות
http://www.blue4fun.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב