דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בנייה ירוקה 

מאת    [ 20/08/2009 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 3525 פעמים ]


פרויקטים של בנייה ירוקה הולכים ותופסים תאוצה. יותר ויותר פרויקטים ירוקים של חברות בנייה נבנים ומדווחים בכותרות העיתונים. הטרנד הירוק בבנייה הוא לא מנת חלקם רק של תומכים אדוקים ברעיונות איכות הסביבה,  אלא מופנים לנחלת הכלל בעיקר בגלל היתרונות הרבים הטמונים בבניה ירוקה.

בנייה ירוקה היא בראש ובראשונה עניין של תכנון. האלמנטים הירוקים בפרויקטים של בניה ירוקה אינם באים לידי ביטוי רק בבנייה עצמה אלא כבר בתכנון הפרויקט. תכנון הבנייה מבוסס על עקרונות ירוקים במטרה לשמור על המשאבים הטבעיים, להקטין ככל האפשר את הפגיעה בסביבה, להגדיל את היעילות האנרגטית של הבית ולשפר את איכות האוויר בבית.

בניה ירוקה מבטיחה איכות חיים שנגזרת משמירה על איכות הסביבה. בנייה ירוקה שמה דגש על התנאים האקלימיים באזור הבנייה הירוקה, בהתאם לכך נקבע התכנון של החלונות, הגובה של התקרה וגם קביעת החללים במבנה.

פרויקטים של בניה ירוקה יעשו שימוש בחומרים בריאים בלבד שאינם מזיקים לסביבה ואינם פולטים רעלים. שלד המבנה ייבנה מחומרים טבעיים, ובכלל זה כל מרכיב בבנייה מבוסס על תכנון מוקדם הלוקח בחשבון את עקרונות איכות הסביבה.

למה בנייה ירוקה כדאית? מעבר לשמירה על איכות הסביבה, תמצאו בבנייה ירוקה הרבה ערך מוסף ויתרונות רבים בהשוואה לבנייה רגילה. אם החלטתם ללכת על בנייה ירוקה, אתם תיהנו

מאיכות גבוהה בבית בשל הנוחות הגבוהה. בניה ירוקה כרוכה בעלויות נמוכות יחסית לבנייה רגילה אך למרות זאת היא דווקא מעלה את ערך הדירה, מה שאמור שתשלמו פחות עבור ערך גבוה יותר.

בנייה ירוקה תגרום לבעלי הבתים שבחרו בה, ליהנות מיתרון בולט ומובהק והוא החיסכון בעלויות חשמל, אנרגיה ומים. האפשרות לחסוך כבר מובנת בתשתית של הבתים בשיטת הבנייה הירוקה. בתשתית יהיו מותקנים מקטיני זרימה שיצמצמו עבורכם 40% מצריכת המים מבלי שתרגישו בכך. מלבד זאת שיטת הבניה הירוקה שמה דגש חזק מאוד על בידוד תרמי, בידוד זה ימנע איבוד אנרגיה של המים החמים, כך תוכלו לחסוך בחשמל כשתצטרכו לחמם מים בחורף. בידוד תרמי בקירות יחסוך לכם הוצאות חשמל בעת חימום או קירור הבית. בבתים הבנויים בשיטת הבניה ירוקה יהיו מותקנים גם גופי תאורה החוסכים באנרגיה שיוכלו כמובן לחסוך לכם עלויות בהוצאות חשמל.

בנייה ירוקה היא טרנד נפוץ מאוד ברמה הגלובלית וגם בישראל היא הולכת ותופסת תאוצה. אם חשובה לכם השמירה על איכות הסביבה ובכלל איכות החיים בבית שלכם ובסביבת המגורים שלכם, בנייה ירוקה היא בהחלט שיטת בנייה שמבטיחה לענות  על צרכים אלה.

פורטל yni - יזמות נדל"ן בישראל מכיל בתוכו את כל הנושאים בתחום פינוי בינוי, קבוצות רכישה, חברות בנייה, תמא 38, בנייה ירוקה, בנייה עצמית. ניתן למצוא בפורטל מאמרים וכתבות, חברות ובעלי עסקים, פורומים ומידע בכל הקשור לבנייה לסוגיה.
בנייה ירוקה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב