אוגוסט 2009
WOW - איפה ה-Where's Our Why ...
נכתב ע"י אהובי רובין - arubin@013.net.il
רבות נכתב ונאמר על הגשמת החלומות באמצעות השיווק הרשתי, ה- MLM. מעט מדי נעשה בשאלת ה- Why שלנו והסיבות האמיתיות, שהביאו אותנו לתעשייה זו ויניעו אותנו קדימה. בלי ה"למה" לא יעבוד שום "איך" ובלי "למה חזק", לא ניתן יהיה להגיע להגשמת החלומות שלנו.
אז מהן באמת הסיבות הגדולות שיניעו אתכם קדימה... היכן "הבעירה"...מה אתם אוהבים ומה לא...מה באמת חשוב לכם ומאיזה מצב אתם רוצים להיחלץ..
דעו כי ה-Why האמיתי שלנו אינו הכסף, זה קשור למי שאנחנו באמת...מהו הדבר שאנו רוצים לחיים שלנו...מהם האמונות והערכים שלנו...
אם ה-Why שלכם הוא רק 70%, הרי שהוא אינו מספיק דיו, כדי להביא אתכם להישגים שרציתם... רק Why של 99.9% , בתוספת התמדה ונחישות יביאו אל היעד הנכסף.
ה-Why בחיינו צריך לתת את התשובה ליכולת שלנו לחיות חיים מאושרים יותר ולגעת בחייהם של האחרים ולסייע להם.
על מנת למצוא את ה- Why שלך, ענה לעצמך על השאלות הבאות -
1. מה עושה לך התרגשות אמיתית ?
2. כמה שעות בשבוע את/ה עובד/ת ?
3. מה את/ה אוהב/ת בעיסוק שלך ?
4. מה את/ה שונא/ת בעיסוק שלך ?
5. מה את/ה עושה בזמנך החופשי ?
6. לו ניתנה לך חופשה בת חודשיים, ללא מיגבלה כספית - מה היית עושה ?
7. כיצד את/ה מרגיש כלפי האנשים שאת/ה עובד/ת עמם ?
8. אלו בעיות מטרידות אותך, שהכנסה נוספת היתה פותרת אותן ?
9. אילו היה לך את כל הכסף הדרוש - איזו בעיה גדולה זה היה פותר לך ?
10. אילו היה לך את כל הזמן שבעולם לעשות כל שתחפוץ - מה היית עושה ?
11. מעבר לכסף - מה את/ה מחפש ?
הסיבות שהביאו אותי לעסקי ה-MLM, הן בעיות הבריאות והפרישה לגימלאות.
לאחר פרישתי, גיליתי כי הקיצבה שקטנה ב-50% צריכה לתת מענה ל- 100% מהוצאותי שגדלו בהרבה, עקב בעיות בריאות הצצות עם הגיל.
מרבית הגימלאים "שורדים" ומנהלים אורח חיים מוגבל ומצומצם. רק אלו שהשכילו לבנות לעצמם הכנסה שיורית נוספת, יכולים להרשות לעצמם להינות מזמן איכות ופנאי לבילוי עם בני משפחתם.
תעשיית ה-Wellness שעולה ופורחת עם השנים, נותנת את המענה הטוב ביותר לשיפור ושימור הבריאות ושידרוג הפנסיה.
במסגרת הפעילות, ניתן ליצור ולבנות קשרים ולסייע לאנשים האחרים. זוהי פעילות מתגמלת נפשית וכלכלית ונותנת ערך מוסף לחיים.
השיווק הרשתי הוא עסק ל- אנשים שאוהבים אנשים, רוצים להקשיב ולסייע בפתרון בעיותיהם ולהגשים רצונות. זהו עסק של לעזור לאחר להצליח ובכך להפוך למצליחן... זהו עסק שבונה חיים טובים יותר על ערכים נעלים... זהו עסק בו התרומה לזולת היא ערך עליון. האמירה "...ואהבת לרעך כמוך..." באה לידי ביטוי מלא, בשיטות הפעילות של השיווק הרשתי.
ההצלחה אינה מקרית. היא תוצאה של "טווית קורים" וקשירת קשרים עם אנשים, הקשבה מלאה וזיהוי צרכים אמיתיים. אין הרגשה מתגמלת יותר, מלראות את ההטבה וההצלחה שיצרת בחייו של האחר.
החכמה היא לזהות את ה-T.O.P People - Teachable...Open Minded....Positive people - אשר יראו את היד המושטת ותהיה בהם ה"בעירה" המתאימה ללמוד מכם לעשות, את מה שאתם עושים עבורם...
כל אחד מהאנשים שאתם פוגשים מחפשים - התרגשות & סיפוק & בריאות & בטחון & הצלחה & חופש & אמון & הנאה & עצמאות כלכלית. מצאו את ה- Why שלהם ועזרו להם לצעוד קדימה.
אם רוצים - חלומות מתגשמים....
WOW - איפה ה-Where's Our Why ...
נכתב ע"י אהובי רובין - arubin@013.net.il
רבות נכתב ונאמר על הגשמת החלומות באמצעות השיווק הרשתי, ה- MLM. מעט מדי נעשה בשאלת ה- Why שלנו והסיבות האמיתיות, שהביאו אותנו לתעשייה זו ויניעו אותנו קדימה. בלי ה"למה" לא יעבוד שום "איך" ובלי "למה חזק", לא ניתן יהיה להגיע להגשמת החלומות שלנו.
אז מהן באמת הסיבות הגדולות שיניעו אתכם קדימה... היכן "הבעירה"...מה אתם אוהבים ומה לא...מה באמת חשוב לכם ומאיזה מצב אתם רוצים להיחלץ..
דעו כי ה-Why האמיתי שלנו אינו הכסף, זה קשור למי שאנחנו באמת...מהו הדבר שאנו רוצים לחיים שלנו...מהם האמונות והערכים שלנו...
אם ה-Why שלכם הוא רק 70%, הרי שהוא אינו מספיק דיו, כדי להביא אתכם להישגים שרציתם... רק Why של 99.9% , בתוספת התמדה ונחישות יביאו אל היעד הנכסף.
ה-Why בחיינו צריך לתת את התשובה ליכולת שלנו לחיות חיים מאושרים יותר ולגעת בחייהם של האחרים ולסייע להם.
על מנת למצוא את ה- Why שלך, ענה לעצמך על השאלות הבאות -
1. מה עושה לך התרגשות אמיתית ?
2. כמה שעות בשבוע את/ה עובד/ת ?
3. מה את/ה אוהב/ת בעיסוק שלך ?
4. מה את/ה שונא/ת בעיסוק שלך ?
5. מה את/ה עושה בזמנך החופשי ?
6. לו ניתנה לך חופשה בת חודשיים, ללא מיגבלה כספית - מה היית עושה ?
7. כיצד את/ה מרגיש כלפי האנשים שאת/ה עובד/ת עמם ?
8. אלו בעיות מטרידות אותך, שהכנסה נוספת היתה פותרת אותן ?
9. אילו היה לך את כל הכסף הדרוש - איזו בעיה גדולה זה היה פותר לך ?
10. אילו היה לך את כל הזמן שבעולם לעשות כל שתחפוץ - מה היית עושה ?
11. מעבר לכסף - מה את/ה מחפש ?
הסיבות שהביאו אותי לעסקי ה-MLM, הן בעיות הבריאות והפרישה לגימלאות.
לאחר פרישתי, גיליתי כי הקיצבה שקטנה ב-50% צריכה לתת מענה ל- 100% מהוצאותי שגדלו בהרבה, עקב בעיות בריאות הצצות עם הגיל.
מרבית הגימלאים "שורדים" ומנהלים אורח חיים מוגבל ומצומצם. רק אלו שהשכילו לבנות לעצמם הכנסה שיורית נוספת, יכולים להרשות לעצמם להינות מזמן איכות ופנאי לבילוי עם בני משפחתם.
תעשיית ה-Wellness שעולה ופורחת עם השנים, נותנת את המענה הטוב ביותר לשיפור ושימור הבריאות ושידרוג הפנסיה.
במסגרת הפעילות, ניתן ליצור ולבנות קשרים ולסייע לאנשים האחרים. זוהי פעילות מתגמלת נפשית וכלכלית ונותנת ערך מוסף לחיים.
השיווק הרשתי הוא עסק ל- אנשים שאוהבים אנשים, רוצים להקשיב ולסייע בפתרון בעיותיהם ולהגשים רצונות. זהו עסק של לעזור לאחר להצליח ובכך להפוך למצליחן... זהו עסק שבונה חיים טובים יותר על ערכים נעלים... זהו עסק בו התרומה לזולת היא ערך עליון. האמירה "...ואהבת לרעך כמוך..." באה לידי ביטוי מלא, בשיטות הפעילות של השיווק הרשתי.
ההצלחה אינה מקרית. היא תוצאה של "טווית קורים" וקשירת קשרים עם אנשים, הקשבה מלאה וזיהוי צרכים אמיתיים. אין הרגשה מתגמלת יותר, מלראות את ההטבה וההצלחה שיצרת בחייו של האחר.
החכמה היא לזהות את ה-T.O.P People - Teachable...Open Minded....Positive people - אשר יראו את היד המושטת ותהיה בהם ה"בעירה" המתאימה ללמוד מכם לעשות, את מה שאתם עושים עבורם...
כל אחד מהאנשים שאתם פוגשים מחפשים - התרגשות & סיפוק & בריאות & בטחון & הצלחה & חופש & אמון & הנאה & עצמאות כלכלית. מצאו את ה- Why שלהם ועזרו להם לצעוד קדימה.
אם רוצים - חלומות מתגשמים....
אהובי רובין arubin@013.net.il