דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מילוי קמטים וטיפול בריפיון עור 

מאת    [ 02/08/2009 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2579 פעמים ]

מילוי קמטים על ידי מכשור ביתי הפך נפוץ לאחרונה, מילוי קמטים נעשה על ידי החדרת לחות לעומק העור והמרצת העור וחידוש התאים, הטיפול קל ונוח לשימוש. ישנם שלוש טכנולוגיות המקובלות למילוי קמטים, הבהרה וחידוש העור, טכנולוגיית מיקרו זרם המכונה בעיקר "גלווני" על שם לואיג'י גלווני, טכנולוגיית טיפול באמצעות אור, נקראת לרוב פוטו תראפי , נעשה שימוש באור אינפרא אדום רחוק  והטכנולוגיה המתקדמת ביותר טיפול באמצעות גלי קול אולטרא סאונד, טכנולוגיות  אלו הן למעשה בדיוק אותן הטכנולוגיות איתם משתמשות חברות הענק במכשור המקצועי במכונים הקוסמטיים ,טכנולוגיות אלו מביאות איתן פוטנציאל ליהנות מטיפול מתמשך ועקבי בעלות מינימאלית בהתחשב במחירים הנהוגים במכונים לסדרת טיפולים קצרה.

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר היא אולטראסוניק ונעשה בה שימוש בגלי אולטרא סאונד, גלי קול, טכנולוגיה זו היא היחידה שמסוגלת להגיע אל שכבת ההיפודרמיס ולעסות אותה. קמטים ורפיון עור מתרחשים בשכבת ההיפודרמיס, שכבה שמורכבת בעיקר מרקמות שומן, רפיון או שקע בשכבה זו יתבטא ברפיון עור או קמטים, עיסויי ההיפודרמיס מסייע לגופנו לייצר קולגן טבעי ברמה מוגברת ולבנות מחדש את השבה התומכת של עורנו.

תוצאות הטיפול ניכרות לעין כבר לאחר הטיפול הראשון ונובעות בעיקר מהחדרת הלחות והמרצת מחזור הדם, טיפול בהתמדה ישפר באופן ניכר את מראה העור והקמטים ויעכב באופן משמעותי את הזדקנות העור. 


תעשיית מוצרי הקוסמטיקה היא תעשיה של אשליות ופרסום, קרמים למיניהם לעולם אינם יכולים לטפל או להשפיע על הזדקנות עורנו, תכשירי קוסמטיקה מעניקים לנו הרגשה וניחוחות נעימים לפרק זמן קצר ובעיקר נותנים מענה לסיפוקים רגשיים. העור הוא מחיצה חד כיוונית, מלבד שימוש במכשור, התערבות כירורגית או שימוש בחומרים פעילים/כימים שצורבים את העור, אין למעשה דרך להחדיר חומרים לעור או לזרז פעילויות בעור. חומרי הלחות מורכבים בעיקר ממים, המים מתאדים תוך מספר דקות ואינם חודרים לעור, תעשיית הטיפולים הקוסמטיים בטכנולוגיות החדשות פורחת וגובה מחירים לא הגיוניים עבור הטיפולים החדשים, תמורת תוצאות זמניות.


הטיפול בעזרת המכשור בכל הטכנולוגיות הוא מעיין ספורט לעור, המרצה מאוד אינטנסיבית של מחזור הדם וזירוז תהליכים טבעיים. התהליך דיי דומה, אם ניקח 10 אימונים אינטנסיביים במכון כושר נוכל להגיע לתוצאות מרשימות בחיטוב הגוף, הפסקה טוטאלית של האימון תחזיר אותנו במהרה למקום בו היינו. לצורך השוואה טיפול בטכנולוגיית גלי קול - אולטרא סאונד במכונים הגדולים עולה 4000-8000 לסדרה של 10 טיפולים קצרצרים, בדיוק באותן העוצמות בהן פועל המכשיר הביתי 1 מיליון פעימות לשנייה. לפי התקנים הבין לאומיים, זו העוצמה המקסימאלית בה מותר לטפל באזור הפנים. למכשור הביתי יתרון רב במחיר, בנוחות ובזמינות.

שי כהן מדיקל ביוטי התעש 20 כפר סבא 09-7947129 052-4543059 email: shaycoh@012.net.il site: http://www.medical-beauty.co.il >




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב