דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפוך להיות מוצלח עם בחורות 

מאת    [ 31/07/2009 ]

מילים במאמר: 781   [ נצפה 4438 פעמים ]

אימון והתמדה

אני שם לב מה הופך אדם למוצלח באמת בתחום של להצליח עם נשים ולמעשה בכל תחום – ה ת מ ד ה.

בין אם מדובר בלהיות שחקן כדורגל טוב, להיות תלמיד טוב או להיות טוב עם נשים המפתח הוא להתמיד. אני לא מכיר בן אדם שהיה טוב במשהו מבלי שהתמיד והתאמן על אותו תחום. אימון והתמדה – אתה צריך ללמוד דברים חדשים (זה האימון) ואז לנסות אותם שוב ושוב שוב (זאת ההתמדה). זו הסיבה שהערס הממוצע שרב כל שני וחמישי מכות יכול לתת לבן אדם אגרוף ולאלף אותו. הוא מעולם לא למד אגרוף ובטח שלא קונג פו – הוא פשוט רב הרבה מכות.

כל המידע בנושא הצלחה עם נשים הוא גלוי לכל.

יש אותו באתרי אינטרנט, בפורומים, בספרים. גם אם אין למישהו כוח לקרוא הוא פשוט יכול לצאת ערב ערב למועדון ולראות מה עושים האנשים שמוצלחים עם בחורות ולחקות אותם (יהיה יותר מסורבל, כי אנחנו כבר למדנו את זה בצורה מקצועית יותר ומביאים לכם את זה פה במאמרים).

למעשה כל דבר שתתאמן עליו מספיק זמן יעבוד בשבילך. אפילו לבוא ולהציג את עצמך:”שלום אני סטס". יכול להיות משפט פתיחה מספיק טוב אחרי הרבה זמן.

 

למה?

עם האימון בא הניסיון. אחרי שתבוא ל-50 בחורות ותפתח אתם שיחה ב"שלום אני סטס" אתה כבר תשים לב שיש מספר מסויים של תגובות שעולות בעקבות דבר כזה (למשל, הבחורה יכולה לשתוק, יכולה להגיד שלום בחזרה, יכולה להגיד "יש לי חבר" וכו' וכו'). אחרי זה אתה תנסה לענות לה ותשים לב שיש דרכים טובות יותר ודרכים טובות פחות לענות למה שהבחורה אמרה. אחרי שתעשה את זה מספיק זמן שוב תגובה של בחורה לא תוכל להפתיע אותך. החוויה תהיה כמו להיות במטריקס – אתה כבר יודע מה תהיה התגובה של הבן אדם לפני שהוא יודע. אתה גם יודע מה יהיה הדבר הטוב ביותר להגיד בתגובה לזה. בשביל להגיע לרמה כזו דרוש ניסיון והרבה. ומה דרוש לניסיון? אימון והתמדה.

רוב הגברים לא יתמידו בתחום הזה. הם לא ינסו שוב, שוב ושוב. הם לא ינסו לעשות שום דבר או ינסו לעשות משהו מידי פעם. אין פה התמדה.

 

מה רוב הגברים ינסו?

רוב הגברים ינסו למצוא איזה שיטה שתעבוד רוב הזמן. הם ינסו להימנע מאי הנעימות של הדחייה או מהפחד מהתגובה. רוב האנשים מחפשים את "הגביע הקדוש" או את "חותם שלמה" של הפיק אפ. זה טעות בסיסית, כל גישה יכולה להיות טובה עבורך בתנאי שאתה שם דגש על אימון והתמדה. לא משנה מה תנסה, העיקר שתנסה את זה. בגלל זה מעל לכל הטכניקות שאני נותן לתלמידים אני מכניס בתוכם את עיקרון ההתמדה והאימון. אני חוזר על זה לאורך כל הקורס , נותן דוגמאות LIVE ומעודד אנשים להמשיך ולהתמיד. אני נותן להם עצות כיצד להתאמן נכון על הדברים ואיפה הכי טוב לעשות את זה ומעל לכל אני מחדיר להם את זה באמצעות דוגמא אישית. גנדי אמר :”היה אתה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם". אני חי את האימון וההתמדה, אני יוצא מדי יום גם אם אני עייף או מצוברח או סיימתי לימודים בשמונה בערב. אני עדיין אצא. רוב המדריכים בקורסי ה-פיתוי שאני מכיר בארץ הפסיקו להתאמן ברגע שהם נהיו טובים או ממש טובים. אני ממשיך להתאמן ולנסות שיטות חדשות בשביל לקדם את התלמידים שלי.

 

שלכם,

סטס.

סטס סגין ארגון "סוד ההצלחה" ארגון שמעביר קורסים לתקשורת אפקטיבית עם נשים מדריכי הארגון הם בוגרי החוג לפסיכלוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים http://www.mysod.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב