דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נוסחת הפלא להצלחה עם בחורות, נשים 

מאת    [ 31/07/2009 ]

מילים במאמר: 1095   [ נצפה 4144 פעמים ]

נוסחת הפלא



רוב האנשים שבאים לקורסים של פיק אפ ופיתוי מחפשים נוסחת פלא. בני אדם תמיד מחפשים קיצורי דרך, בני אדם לא אוהבים התקדמות איטית והדרגתית. אנחנו רוצים להיות טובים יותר בזמן הכי קצר שיש. אנחנו לא רוצים להשקיע הרבה זמן בשיפור איטי ומתמיד. אנחנו רוצים להשתפר במהירות הכי מהירה. זה שיפור של האגו. ככה עובד הפרסום. התדמית העצמית של רוב האנשים – אני כמו גולום (היצור המגעיל משר הטבעות שרודף אחרי הטבעת כל הזמן) ואני רוצה את הטבעת של שר הטבעות, ברגע שיהיה לי את הטבעת אני אהיה מאושר. אם זה התפיסה הכללית של רוב האנשים, החברה תענה לתפיסה הזו (מראים פרסומת לאוטו ביחד עם בחורה כוסית) רוב האנשים בפיק אפ לא מזהים איפה הבעיה שלהם בפיקאפ.



בפועל, אם אתה לא ברמה שאתה יכול לגשת לבחורה ולנהל שיחה זורמת – יש לך על מה לעבוד.


קשה באמת להיות מודע לעצמך וכנה עם עצמך ולעבוד על הבעיות האמיתיות שיש לכם בתחום של נשים. אז מה רוב האנשים עושים?


רוב האנשים בתחום הפיק אפ מחפשים טקטיקות, טכניקות , קיצורי דרך בשביל להשיג הצלחות. האנשים בקורסים שואלים אותי :"מה המשפט פתיחה הכי טוב, על מה כדאי לדבר בדייט, איך כדאי לנשק וכדומה". רוב האנשים שמגיעים לתחום הזה פעם ראשונה אומרים "פשוט תגיד לי מה להגיד בשביל להשיג בחורות". קשה להם להתמודד עם הקורסים שלנו. הקורסים שלנו מציעים שינוי זהות ברמה העמוקה ביותר, אימוץ סגנון חיים של גבר מושך וזה בטח לא לוקח יום אחד וגם לא יומיים. אני אומר לבחור מה להגיד בתור משפט פתיחה, אחר כך הוא שואל: "מה להגיד הלאה, מה להגיד הלאה". גם אם הוא היה יודע בדיוק מה להגיד בכל שלב , הבחורה עדיין לא הייתה שוכבת איתו - בגלל זה חשוב לעבוד על העקרונות ולא על מה להגיד/טכניקות.



הגוף שלנו והמוח שלנו זה מערכת מדהימה - כל פעם שאתה לא משתמש במשהו בגוף, זה נחלש. מישהו מתאמן בחדר כושר, מפסיק לשבועיים, נהיה הרבה הרבה יותר קשה לחזור להתאמן. תחשבו איך זה היה בתור ילדים לחזור מהחופש הגדול ללימודים, הרגשתם חלודים לגמרי. כשאסטרונאוטים חוזרים מהחלל העצמות שלהם נהיות הרבה יותר קלות - הן מאבדות צפיפות. האבולוציה הובילה אותנו למצב שאנחנו חוסכים כמה שיותר אנרגיה.


 


היום כשאני מעביר קורסים ומסתכל על החדר אני רואה אנשים מגניבים וחברתיים. לפני 4 שנים שרק התחלנו ללמד קורסים של טקטיקות וטכניקות סוג האנשים שהיו מגיעים לקורסים זה אנשים שרוצים לשבת בבית, לשחק במחשב כל היום, לצאת לכמה שעות, להשתמש בטכניקה ולחזור הביתה עם בחורה לשחק במחשב.


אנשים לא רוצים לטפל בבעיה הכללית, הם לא רוצים להתמודד עם הבעיות הרציניות. זה כמו הפרסומת בערוץ הקניות של המכשיר לבטן שמבטיח שיהיה לך קוביות בזמן קצר.


 


מה יקרה אם לא תעבוד על עצמך לעומק? מה יקרה אם רק תלמד בעל פה משפטים מוכנים מראש להגיד לבחורות וטכניקות. אתה בעצם תהיה אותה גרסה של עצמך רק הרבה יותר רובוטית.


תבינו, נוסחת הפלא לא קיימת. רק כאשר עושים שינוי ברמת הזהות אפשר להיות מוצלח באמת עם נשים.


הבעים שרוב האנשים מחפשים את נוסחת הפלא ולא שינוי ברמת העמוקה ביותר. תמיד תזכרו - העצמי תמיד יוצא החוצה. מי שאתה בפנים יוצא החוצה, בלי מאמץ זה פשוט יוצא. אם אתה בחור מגניב אתה יכול להגיד את הדבר הכי טפשי בעולם וזה יעבוד. אם אתה לפלף, יכול להיות לך משפט הפתיחה הכי טוב בעולם והבחורות עדיין לא יתייחסו אליך. תבינו שבשביל להיות מצליח עם נשים, תצטרכו לעבוד ולהשקיע מהזמן שלכם. ההצלחה לא תגיע ביום אחד, להפוך להיות גבר מצלים עם נשים זה תהליך שדורש זמן. תזכרו – זה תהליך, זה לא יקרה ביום אחד. למזלנו, התהליך הזה הוא מאוד כיפי , יש פעמים שהוא יהיה פחות נחמד ונעים אבל בגדול זה תהליך כיפי. כמו כל תהליך יש בו עליות וירידות, יש תקופות שהוא יהיה פחות נחמד ונעים ויש תקופות שיותר.


בארגון שלנו אנחנו עובדים לפי סט העקרונות הבא וכל משתתף שמגיע אלינו זוכה ליהנות מהיתרונות המקצועיים ביותר:


 


מה אני ממליץ בשביל להפוך את התהליך ליותר יעיל ואפקטיבי?




    • תמצאו לכם חברים עם מטרה משותפת. חברה שהמטרה שלהם היא בעצם להיות מוצלחים עם נשים כמוכם. אותם חברים יעזרו לכם בתקופות שיהיה לכם פחות , ידרבנו אתכם לצאת גם כשלא יהיה לכם כל כך הרבה חשק לצאת.

    • תמצאו לכם חומר הדרכה טוב, תלמדו מהספרים, מהאתרים, מהמורים שהוכיחו את עצמם שוב ושוב. תסתמכו על ניסיון עבר של אנשים שעברו את התהליך וכתבו על זה. תלמדו מהניסיון שלהם, זה יחסוך לכם זמן לימוד.

    • תמצאו לכם מורה טוב, מדריך טוב. עדיף אחד עם הרבה ניסיון שעבר את התהליך בעצמו. עדיף מורה שיש לו גם הרבה ניסיון בלהעביר אנשים אחרים את התהליך. למה הדבר דומה? לאדם שברח מהכלא ועכשיו הוא עוזר לאנשים אחרים לברוח מהכלא.

    • הנאה – תזכרו תמיד להנות. התהליך לא שווה כלום אם לא כיף לכם. התהליך עצמו אמור להיות מהנה עבורכם.

    • תוכנית עבודה – תבנו לכם תוכנית עבודה , תחליטו מראש באיזה ימים אתם הולכים לצאת ולאן אתם הולכים לצאת. תתחייבו שתעמדו בתוכנית הזאת לפחות חודש מראש.

בארגון שלנו כל המשתתפים זוכים ליהנות מכל היתרונות הללו בתוספת חומר הדרכה שנוסה שנים ומדריכים מקצוענים עם המון ניסיון. למשתתפים בקורס אנחנו עוזרים לגבש קבוצות עבודה ולתת להם תוכנית עבודה מסודרת תוך ליווי מקצועי של המדריכים.

סטס סגין ארגון "סוד ההצלחה"
ארגון שמעביר קורסים לתקשורת אפקטיבית עם נשים
מדריכי הארגון הם בוגרי החוג לפסיכלוגיה
באוניברסיטה העברית בירושלים
http://www.mysod.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב