דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרכים טבעיות לפתרון בעיות בריאות 

מאת    [ 26/07/2009 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 3114 פעמים ]

פצעים מדממים / חתכים - לזרות על הפצע כורכום טחון בשפע. הכורכום עוצר את הדימום, מחטא ומייבש את הפצע. הוא אינו רעיל ואינו גורם לנזק גם אם נבלע או נשאף. חשוב להשתמש בכורכום טרי, בעל ריח עז וצבע צהוב כהה. יעיל גם לטיפול באמפטיגו, שלפוחיות מפרישות, פצעים מוגלתיים, אפטות בפה ועוד.


לזיהומים של מערכת הנשימה כגון דלקות גרון, סינוסיטיס, שיעול לח עושים אינהלציית כורכום: מחממים 2 כפות כורכום על מחבת. כשהוא מתחיל להעלות אדים מסירים מהאש ושואפים את האדים מספר פעמים עד שיתקררו. חוזרים על כך שלוש פעמים ביום. לילדים רצוי לכסות את העיניים (עם כף יד) כשהם שואפים. שימו לב, הפעולה עשויה לגרום לצריבה בגרון או במערות האף וכן לשיעול.


לנזלת וצינון יש להוסיף לתזונה תבלינים מחממים כגון קינמון, ג'ינג'ר ופלפל שחור. לתבל איתם מזון, לפחות פעמיים ביום (לדוגמה - קינמון בדייסה של הבוקר, ג'ינג'ר במרק באורחת הערב) ולשתות אותם כחליטות / מרתחים לפחות שלוש פעמים ביום. ניתן לחלוט מקלות קינמון במים רותחים, ולבשל שורש ג'ינג'ר במים, להכנת מרתח. לילדים רצוי לתת כשתיה במהלך היום.


בצל - כשחותכים בצל הוא גורם לעיניים ולאף לדמוע, אך במינון נמוך הוא יכול לעשות את הפעולה ההפוכה, לייבש (דומה בדומה ירפא - הומאופתיה). חצי בצל ליד ראשו של המנוזל למשך הלילה יכול לייבש את הנזלת. אם האף ממשיך לדלוף במשך מספר שבועות, כדאי לפנות לבירור מקצועי, יתכן ומדובר באלרגיה או חולשה מסויימת שכדאי לטפל בה.


לליחה - אגס אפוי בקינמון יכול לעזור בכיוח של שיעול לח ועודף ליחה בשילוב עם שתיית חליטות של קורנית או אזוב טריים שלוש פעמים ביום. לילדים מעל גיל שנה ניתן לתת חליטה מרוכזת וממותקת בדבש אורגני לפחות שלוש פעמים ביום, כפית עד שלוש כפיות בכל פעם, כתלות בגילו ומשקלו של הילד.


תפרחת חיתולים - שמן זית אורגני ואיכותי מכבישה קרה, או שמן קוקוס המיועד למאכל (ניתן למצוא בחנויות המזרח הרחוק) בתוספת טיפה או שתיים של שמן לבנדר עושים פלאים. במקרים של אדמומיות חריפה ניתן להוסיף טיפה של שמן קמומיל כחול או שמן עץ התה (האחרון רק מגיל חצי שנה).


כוויות -יש לקרב את האיבר שנכווה אל מקור החום שגרם לכוויה, אך לא לאפשר מגע נוסף ולהרחיק ממקור החום לאחר 10-20 שניות. החום המתון יכול למנוע שלפוחיות וסיבוכים של הכוויה. אלו-ורה טרי (לא ג'ל קנוי) מועיל מאוד גם לכוויות חמורות, כמו גם שמן לבנדר ושמן מנטה (מנטה מיועד לכוויות נקודתיות, סגורות ולא מפרישות). בכל מקרה של כוויה עמוקה או בעלת שטח נרחב יש לפנות לסיוע רפואי.


לכל מחלה / כאב - דמיון מודרך וחשיבה חיובית, מתאים גם לתינוקות קטנים שלכאורה אינם מבינים. מוצאים משפט או כמה משפטים קצרים שאינם מכילים מילות שלילה, למשל "אתה בריא", "יורד לך החום", "השיניים שלך בוקעות בקלות" וחוזרים על המשפט כמה שיותר. מדמיינים את הילד בריא, רואים אותו בדמיון אוכל / הולך / צוחק ולוחשים את המשפטים גם בשעה שהוא ישן. שימוש במים זורמים יעיל גם הוא - רוחצים את החולה במים זורמים שנעימים לו תוך כדי אמירה של משפטים כגון: "המים שוטפים ממך את המחלה / חיידקים / וירוסים" "המים לוקחים איתם את ההרגשה הרעה ואת הכאב". מתעכבים על האיזורים הפגועים ומנקים אותם עם היד.

אפרת רכלי, נטורופתית.
מטפלת בנשים בכל שלבי החיים ,תזונה טבעית, הריון והנקה, צמחונות וטבעונות, תינוקות וילדים, תטא הילינג ופרחי באך.
ליווי רגשי ותמיכה בתהליכי ירידה במשקל, הריון, אמהות ובריאות.
http://www.metaplim.co.il/a.asp?b=187



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב