דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיסאות 

מאת    [ 21/07/2009 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2851 פעמים ]

כיסאות הם מוצר כל כך נפוץ שמי בכלל שם לב לנוכחות של כיסאות בכל עבר. בכל מקום יש כיסאות, כיסאות מכל הסוגים, כיסאות מכל התחומים (כיסאות מוזיקלים, כיסאות רופא שיניים וכו'') . מרוב שיש כיסאות בכל מקום אנחנו בכלל לא שמים לב אליהם ולא חושבים על הפריט הזה, המוצר הזה, הרהיט הזה, שכנראה נוצר באופפן טבעי מאז קדמת דנא. הכיסאות כנראה ליוו את האדם ואת סביבת הבית שלו מאז תחילת הימיים. והכיסאות, אפ פעם לא השתכללו יתר על המידה במהות הפשוטה שלהם. ארבע רגליים, ובכל אופן רגליים, משטח ישיבה, ומשענת. זו המהות של כיסא, שאדם יוכל לבוא ולשבת על הכיסאות. כמובן שעם הזמן ועם התקדמות העולם לכל מיני תחומים, והעשרת הידע והתקדמות הרפואה כמובן שהכיסאות עשו כל מיני שינויים והתפתחו כל מיני זנים שונים של כיסאות שיודעים לתמוך יותר טוב, או כיסאות שיודעים לענג כמו כיסאות מסז'' וכן הלאה השימושים וההתמצעוקיות עד בלי די בתחום הכיסאות.

אני אוהב בתים בהם בסביבת שולחן האוכל אפשר לראות קבוצת כיסאות שונה זה מזה. זה מעיד משהו על הבית ועל יושביו. זה מעיד על אי שיגרתיות, משהו שונה, משהו יצירתי יותר ושיקי, משהו שאומר אמירה כלשהי וכל זה בזכות כמה כיסאות שונים אחד מהשני ושכנראה גם לא הכי נוחים לאיכסון מתחת לשולחן.
אבל, כיוון ש כיסאות ופינות אוכל תמיד נראים אותו דבר, כשאתה נכנס לבית ורואה שולחן שסביבו יש חבורת כיסאות שונה זו מזו אתה מתבלבל. משהו חדש. ומשהו כל כך קבוע וברקע כמו כיסאות שפתאום השתנה לך בעין. זה טריק חמוד ולא מעט בעלי בתים עושים את זה. מרצפים את השולחן שלהם ב כיסאות שונים זה מזה. תחשבו על זה.

הכיסאות היום כבר אינם הכיסאות הפשוטים כמו פעם. כלומר, עדיין יש כיסאות כאלו אבל היום אפשר למצוא כיסאות מכל הסוגים וכל המינים מיוצרים מכל מיני חומרים בכל מיני צבעים כיסאות בכל מיני סוגים של עיצוב, כטוב דימיונם של מעצבי הכיסאות השונים.

כמובן שגם יש משמעות אדיה למבנה האגרונומי של הכיסאות שלנו, ישנם אנשים שיושבים זמן רב במשך יומם על כיסאות, וכיסאות שאינם בריאים עלולים להסב הרבה סבל לאדם העושה בהם שימוש, והכאב הזה לא תמיד יצוץ מיד אחרי שישנו שעה על כיסאות לא בריאים שאינם תומכים כהלכה בגב ובפרקי הידיים, אלאשאפילו אחרי ישיבה של שנה על כיסאות לא בריאים ואנו עלולים לגלות את הנזק שהסבו לנו הכיסאות הלא בריאים. חשוב לרכוש כיסאות בכסף טוב ויקר בשביל הבריאות שלנו והבריאות של הגב היא מאוד מאוד עדינה ואף אחד לא מאחל אפילו לגרוע שבאויבים שלו צרות עם הגב ואלו יכולות לצוץ משישיבה לא נכונה על כיסאות, או מישיבה נכונה על הכיסאות הלא נכונים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב