דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות 

מאת    [ 21/07/2009 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2564 פעמים ]

דלתות פנים מתאימות לחללים פנימיים. דלתות אלו מצויות בתוך מבנה וכלל אינן חשופות לחוץ. אופי דלתות פנים תלוי כמובן בסגנון החלל. הפנימי. דלתות פנים עשויות לרוב עץ , או זכוכית. דלתות פנים אמורות להיות מסוגלות לבודד טוב מרעש, והן יכולות להכיל בריחים ומנעולים שיבטיחו שלא תהיינה חדירות בלתי רצויות חדרים.
קיימים אינספור עיצובי דלתות פנים, אבל לפני הכל עליכם לחשוב על האפקט החזותי שהן אמורות ליצור בחלל. אם מדובר ב דלתות שיותקנו במקום עבודה בו קיימים חדרים רבים, רצוי שהדלתות ישאו אופי זהה ולא ותשמורנה בעיקר על הפונקציונאליות שלהן. עבור דירות דלתות הפנים אמורות להיות בחלקן זהות וחלקן רצוי שיהיה בעל מראה מעט שונה כמו דלתות לחדר האמבט או דלתות לחדר העבודה. כיום שולטת שפת עיצוב אקלקטית לפיה ניתן לשלב בין מספר סגנונות שונים שעדיין תשרור בניהן הרמוניה. דלתות פנים זוכות כיום לרמת גימורים גבוהה ולשפע של פתרונות אקוסטיים.
לעיתים בבניינים חדשים הקבלן הוא זה שמחליט על הסטנדרט של דלתות הפנים- נסו לראות בעיני רוחכם אם הדלתות שבחר באמת מתאימות לסגנון הריהוט שישלוט בביתכם. ייתכן כי תגלו כי רצוי להתאים דלתות פנים מסוג אחר.
התפתחות טכנולוגית הביאה ליצירת עיבודי חומר המאפשרים יצירת דלתות בטקסטורות וציפויים מרהיבים שיכולים להתאים לכל גחמה שלכם.
בבואכם לבדוק סוגים שונים של דלתות פנים עליכם לחשוב על השימוש הריאלי בדלת- האם היא תיסגר ותפתח לעיתים תכופות- האם היא חייבת לבודד טוב מרעש, האם חשוב שיהיה בה מעצור בטיחות למניעת טריקתה וכדו''''''''.
שימו לב- חברות רבות מציגות באינטרנט את קולקציות הדלתות שלהן, אך לעיתים כוללת הקולקציה גם את דלתות החוץ כמו דלתות כניסה. דלתות פנים שונות בתכלית מדלתות כניסה הן מבחינת חומרים והן מבחינת מאסיביות החומרים.
דלתות פנים יכולות לשאת אלמנטים דקורטיביים רבים- כיוון שאינן אמורות לשמור על להיות חזקות כמו דלתות כניסה. ניתן למשל להכניס בדלת עץ חלונות זכוכית, ניתן לשלב בהן ויטרזים אומנותיים בטכניקה מתקדמת המשלבת מתכת למניעת פריצות. ניתן להוסיף לדלת אריחים מאוירים ועוד.
כיום בבתים בעלי ריהוט מודרני, דואגים להתקין דלתות במראה מעט דרמטי מעץ הגוונים קהים ועם דוגמאות מעניינות.
משקופי דלתות פנים עשויים לרוב עץ וככל שהמשקוף עבה יותר כך נראית הדלת מרשימה ומהודרת יותר. בדלתות פנים רצוי שיהיו צירים איכותיים למניעת רעש בזמם פתיחתה או סגירתה, או מסילות איכותיות המידה שמדובר בדלתות הזזה, או דלתות מתקפלות.
ידיות לדלתות פנים הן נושא חשוב מאד- ראשית הן אמורות כמובן להיות נוחות לשימוש, אבל גם מתאימות לדלת- ידיות לעיתים " עושות" את הדלת ולכן חשוב לבחור עיצוב מתאים.
קיימות חנויות המתמחות בידיות לדלתות וניתן לגשת אליהן , להתרשם מהמגוון ולהתייעץ לגבי סוג הידיות המתאימות ביותר.
דלתות פנים הן אביזר ריהוט שיש לו תו תקן- בדקו שהוא אכן קיים וכמו כן דאגו לקבל תעודת אחריות מקיפה על גוף הדלת ועל המנעולים והצירים. רצוי שאת פעולות ההתקנה של הדלת תעשה החברה ממנה קניתם את הדלת.
מידע נוסף ברהיטים שופ קניון הריהוט הגדול בישראל.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב