דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי ילדים 

מאת    [ 21/07/2009 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2765 פעמים ]

הטריינד בהרבה חברות רהיטים כיום הוא להתלבש על הנישה של חדרי ילדים ונוער. תחום חדרי ילדים ונוער הוזנח זמן רב ונעשה בו שימוש כללי לקטגוריה של ריהוט הבית בכללותו. לא עוד, חדרי ילדים ונוער כיום הם הדבר העיקרי התחום העיצוב. כמו חדרי האמבט שתפסו להם נישה עיצובית שיווקית מיוחדת גם תחום חדרי ילדים ונוער תפס תאוצה בשנים האחרונות.

היום ילדים בוחרים בעצמם לפי קטלוג את המראה בו הם מעוניינים בתחום חדרי ילדים ונוער עוד באתר האינטרנט של החברה שאליה הם הולכים עם הוריהם כדי לרכוש את הריהוט לתחום חדרי ילדים ונוער. חדרי ילדים ונוער זה סקאלה של עיצובים בסגנון רך שיתאימו לילדים ולא בסגנון שתואם את שאר העיצוב שנוצר לתחום חדרי הבית בכללותם.

השקעה בחדרי ילדים ונוער היא השקעה בילדים שלכם. חדרי ילדים אמורים להיות כר נוח של גדילה לילדים שלנו, כל הורה מעוניין ליצור תנאים נוחים לצאצאים שלו וכחלק מזה נחשב נושא השקעה בחדרי ילדים ונוער כפרק חשוב בעניין עקרוני זה. אלמנט ההשקעה כאן הוא חשוב כמו כן אלמנט העיצוב. ללא ספק השקעה בחדרי ילדים ונוער בצבעים הרכים ובמיטות המותאמות למידות הילדים, הכל בא בצורה עדינה ומיניאטורית כדי שיתאים כמה שאפשר לגיל הרך.

השקעה ב חדרי ילדים ונוער לדעת פסיכולוגים רבים עושה את ההבדל בין ילדות מאושרת לילדות קודרת. הזיכרונות של הילדות נוגעים להשפעת העיצוב של חדרי הילדים ולהשפעת הצפיפות בבית בזה אין ספק. לא ניגע כאן גם במאפיינים של ההורים אולם השפעת עיצוב החדר נוגעת למהות של גדילתו של הילד אל תוך סביבה נוחה. חדרי ילדים ונוער נמכרים בחברות מסוימות כעסקאות חבילה. כל הרהיטים בכללם ב חדרי ילדים ונוער נמכרים ביחד לצרכן הבודד. יש חברות שמציעות פריטים בודדים לבית במקרה הזה מדובר בבתים שכבר יש בהם חדרי ילדים ונוער בנויים.

חשוב מאוד לבנות חדרי ילדים ונוער בטוב טעם ולא עמוסים בצעצועים ואביזרים מיותרים. חשוב להעניק לילד ספייס ותנועה חופשית בחדר ללא עומס של פריטים חדרי ילדים ונוער דבר שייצור נגישות בחדר. חשוב להשאיר את מרכז החדר פנוי למשחקים על הרצפה על השטיח לילד. חשוב לשלב את האלמנט העיצובי יחד עם היבט הנוחות. חשוב להעניק לילד סביבה בטוחה אולם כפי שכבר אמרנו לא הכל מסתכם בכסף אבל חשיבות האלמנט החזותי משליכה גם על היחס הפיזי לילד ללא ספק. חשוב להשקיע אולם חשוב גם ליצור גבולות להשקעה כמו בכל דבר. בעיקר חשוב להעמיד את צרכי הילד בראש סדר העדיפויות שלנו ולתת לו הרגשה טובה ובעיקר לא להזניח חלילה את נושא עיצוב חדרי ילדים ונוער ואת הדברים שהילד לוקח עימו כזיכרון נעים כשהוא גודל.

חדרי ילדים ונוער ללא ספק הם תחום חדש ומודרני עם פיתוחים רבים בתחום העיצוב, פיתוחים מדהימים שנכנסים ממש למוחו של הילד ומגשימים לו חלומות. חדר הילדים נראה כמובן שונה אם מדובר בילד או בילדה והעיצוב נעשה כמובן בהתאם לכך.

מידע נוסף בפורטל עיצוב



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב