דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחים אהובים 

מאת    [ 15/07/2009 ]

מילים במאמר: 1096   [ נצפה 2859 פעמים ]

בס"ד

כל ספורטאי יודע כי סיכויי הניצחון הטובים ביותר הם במגרש הביתי. לא בכדי - האימונים של כל קבוצה נעשים במקום בו הם טובים, שם מכירים כל נתיב,"במגרש שלי" ניתן להעפיל מעלה מתוך חדוה וגיל והעיקר מתוך אמונה בצדקת הדרך. ככל שהמגרש שלי איתן, מבוסס,מוצק, עם דשא ירוק ורך, דשא שגדל היטב בגין טיפול נאות והשקעה רבה בגידולו לכל אורך הדרך,כך נצליח בכל משימה ותהא הקשה ביותר.

ימים של בכי, צער ויגון על אובדן שטחי ארץ ישראל, ימים של כאב פנימי על מושחתים וחסרי יושר המשתלטים עלינו, ימים של חשבון נפש שלנו עם המגדירים עצמם ציוניים ללא תנ"ך וללא היסטוריה ועברו של עם.ימים של השתלטות תקשורת עויינת ועיתונאיים שונאי דתיים.

יש...יש כאלה מתוכנו- מהציונות הדתית המבקשים להוכיח אותנו על טעותנו בדרכנו שלנו, על חינוך קלוקל ומזיק ועל אי התחברות עם החילוניים.

אתם טועים!!! החינוך אותו אנו מקנים מזה עשרות שנים הוכיח את עצמו לתפארת עם ישראל בארצנו.אנו הגוף המיישב הכמעט בלעדי בשטחי ארץ ישראל, החינוך הנהדר אותה אנו מקנים לתלמידינו מזה עשרות שנים מילדותם עד בגרותם נותן אותותיו החיוביים והערכיים , רק בוגרינו מקימים גרעינים תורניים בישובים השונים שבארץ-בעיקר בפריפריה אך גם בישובים הגדולים שהתרוקנו מדתיים. אנו כאן בארצנו בזכות התנ"ך ורק משום כך,אז מה לאלה שאינם מאמינים בתנ"ך בארץ ישראל?,כן...כן...בן גוריון, יגאל אלון ומקימי המדינה העידו בכל פורום אף כתבו על כך כי היותנו כאן היא בזכות התנ"ך.חשוב להזכיר לכל יפי הנפש כי במלחמת השחרור כבשנו והתנחלנו בארצנו באזור מיושב בערבים, שלא כמו ההתישבות בארץ ישראל לאחר מלחמת ששת הימים בהם הפרחנו את השממה בחבלי ארץ ישראל שהובטחה לנו.

הקימונו מוסדות חינוך לתפארת, מגני הילדים דרך בתי הספר היסודיים והעל יסודיים, מיגוון נהדר של חינוך בו יכול כל אחד למצוא חינוכו בהתאם לתפיסת עולמו.אנו גאים בישיבות ההסדר ובמכינות הקדם צבאיות, במדרשות לנשים הפזורות על פני כל הארץ.

ברבים מאוד מבתי הכנסת הוקמו מרכזים קהילתיים ואנו מרבים ללמוד תורה ולהאדירה.אנו מלאי גאווה בראותינו את האלפים מתוכנו השוקדים מדי יום על לימוד "הדף היומי", קביעת עיתים לתורה היא היא הבסיס להנחלת תורה מדור לדור. למידה לשם למידה ללא תואר וללא קבלת גמול. תופעה ייחודית לעם היהודי- למידה לשם למידה , תורה לשמה. בכל מקום בעולם לכל למידה יש יעד , עיסקי, קבלת תואר, כדאיות ועוד...לומדי התורה לומדים משקיעים זמן ואינטלקט כדי ללמוד תורה.

ההישגים הלימודיים שלנו הם הטובים בארץ בעשור האחרון, בכל פרמטר שניבדק, נמשיך להשתפר עוד ועוד, נכבוש כל יעד וכל תפקיד , נגביר את המוטיבציה להיות הטובים ביותר בצה"ל, בהייטק, ברפואה ,בעריכת דין ובחינוך.

שוחחתי עם עשרות ומאות מקרב הדור הצעיר שחלקם הגדול היה בישובים שנהרסו ואשר חלק רב מהם מושיט יד ומסייע בהתנדבות כמובן לכל "המפונים" . פעולות התנדבותיות אלה הן

 

 

התשתית של החינוך שהוקנה להם, לקבל ערכים תורניים, יידע ,מיומנויות בצד נתינה, עזרה לזולת, ערבות הדדית וסיוע לחבר במצוקתו.

 

מותר לכם עיתונאים ואנשי תקשורת המשמיצים דור נפלא זה, לבדוק ולראות במו עיניכם ואולי ...אולי...לספר לעם ישראל, מי ומי הם המתנדבים ברוב המקומות, בבתי חולים, באיל"ן, בבית הגלגלים, ביד שרה ובעזרא למרפא.רבים רבים נמצאים גם במד"א ובמשמר האזרחי.

הינכם מוזמנים גם לבקר בקהילות עצמן- בבתי הכנסת, תראו - מהי מהות הנתינה הלכה למעשה.כולם כולם עסוקים אך מוצאים זמן לתת, באשר רק אדם עסוק יש לו זמן, תלמדו מושג חשוב ביהדות - הצדקה.

נשמח מאוד לשמוע "מהעיתונאים המשמיצים " גבי גזית , אמנון אברמוביץ, כותבי הארץ, מעריב וידיעות, אף אלה מהטלויזיה והרדיו שיספרו כל אחד- כל אחד טרם ההשמצה , מהם פעולות ההתנדבות של כל אחד מהם, מהם הצדקות והסיוע לזולת שלהם, סתם כך שתדעו כי רבים רבים מהציבור הדתי מקצים 10 אחוז ממשכורתם לצדקה. מעשר - מושג ישים מן היהדות.

רצוי שתדעו ...כי בתי תרבות ניבנים על חשבון האזרחים משלמי המיסים, בתי הכנסת במדינת היהודים ניבנים על חשבון חברי הקהילה, כך התכולה- כסאות , שולחנות וארון הקודש.כמובן שספרי התורה והספריה נתרמים אף הם .

ספרו...ספרו...לנו חילוניים יקרים ומשמיצים מהי תרומותיכם שלכם? שמא נוכל ללמוד מכם משהו -פרט לשנוא ולהשמיץ.

 

כן..כן...גם בתקופה קשה זו , עלינו, הציבור הדתי לזקוף קומתנו ולהמשיך ביתר שאת ובעוצמה רבה יותר לעשות למען עם ישראל בשני מישורים: להגביר תורה- ולהוסיף נתינה.

 

להמשיך ולנצח במגרש שלנו - כאמור, מגרש של תורה עם דרך ארץ,מגרש של חינוך ערכי , תורני והשכלה כללית תוך טיפוח חיי חברה איתנים. מגרש בו מקבלים אך מקצים זמן חשיבה וכסף לאחרים.קשה לנו מאוד קשה ...קשה...להתמודד עם יריבים שהמגרש שלהם הוא שחיתות, חוסר אנושיות , זלזול בזולת, יושר מפוקפק, שנאת אחים ותקשורת עויינת.זה ממש לא המגרש הביתי שלנו.המציאות מבהירה באופן חד משמעי- כי הגנבים, האנסים, הרוצחים, הרעים, יושבי בתי הכלא ברובם , השקרנים, המושחתים אינם אינם מקרב הציונות הדתית, אלה שחקנים במגרש לא שלנו, הוא אחר- שונה. בהתמודדות חזיתית עמם נפסיד, כפי שקרה עכשו בגרוש...

עלינו להילחם ביתר עוז, בתבונה, בעוצמה, בנחרצות, בנאמנות, בבטחון, אבל ...אבל...במגרש שלנו.

הצעתי לכם אחי ורעי האהובים שגורשו מבתיהם, בימים קשים אלה- שאו ראשיכם מעלה, זיקפו קומתכם,שאו בגאון אמונתכם, כדי לנצח במגרש שלנו.

כלנו יחד , אנו נעזור לכם, אך היו אתם המנהיגים המובילים לטפח טוב יותר את הדשא עליו אנו משחקים, לשפר עוד ועוד במגרש שלנו:

כל ישוב שפונה:


    • 

    יקים כפליים בתי כנסת במקום ישובו החדש.


    • 

    יוסיף עוד ועוד שיעורי תורה מהנלמד עד היום.


    • 

    יעצים את המנהיגות הקהילתית ויטפח מנהיגות נוער, ערכית,תורנית וחברתית.


    • 

    יגביר את העזרה ההדדית, האנושית, החברתית,והכספית.


    • 

    ישפר יותר ויותר את חיי הקהילה ורגש האחריות כלפי כל אחד.


    • 

    יחנך את ילדיו בביתו ובמערכת החינוך לאהבת תורה, אהבת הארץ ואהבת אדם - כל אדם.


    • 

    יגשים בעוצמה גדולה יותר חלומות, יעדים ומטרות שהגו בעבר.


    • 

    יטמיע בכל ילד את האמונה הנצחית בתורת ישראל שבזכותה אנו כאן בארצנו.


    • 

    ישיג עוד ועוד הישגים לימודיים, יסייע לכלם אך יטפח את בעלי היכולת - המצויינים.


    • 

    יבנה בתים גדולים יותר, מפוארים ובעלי תוכן איכותי יותר.


    • 

    נגדיל את משפחותינו בפרטיות שהרי הכמות חשובה כמו האיכות.


    • 

    עודדו עוד ועוד וביתר עוצמה את הנוער המדהים והניפלא לאיכפתיות, לאמונה ולאהבה.

 

זה נכון שהיו גם נערים שהתנהגותם לא תאמה את החינוך שקיבלו, היו הם מעטים, אף כי העיתונאים, התקשורת העויינת כולל המושחתים הזכירו רק אותם ולא את הנוער הנהדר באלפיו שיצא להתנדב לפני...ואחרי...עכשו.. וכל הזמן , באומץ לב במסירות ובאהבה.הם עזרו בכל שלב, באריזה בשיקום פיזי ונפשי בכל אתר ואתר, משום מה מעשים חיוביים ערכיים אלה כמעט שאינם ניזכרים, הטוב לא צריך צילום ולא תיעוד.

 

מהבכי , מהדמעות, מהצער, מכאב הלב הגדול והנורא, עלינו אחים אהובים לשנס מתניים להרים ראשנו, להגביה כתפיים וידיים כדי להתחזק , להוסיף דעת ואמונה ולהאמין בנו ביכולתינו שלנו לנצח. נמשיך להתאמץ ,לזרוע ולשתול, להשקות ולדשן,את המגרש שלנו, המגרש בו ננצח.

 

 

 

- תואר ראשון ושני במדעי הטבע-ביולוגיה

- תואר שלישי בחינוך במנהיגות

משרות במשרד החינוך:
- 3 שנים מפקח על מדעי הטבע
- 12 שנים מפקח כולל
- 10 שנים מפקח מחוזי

בכל תחום פיתח מנהלים כמנהיגים, אשר הגיעו להישגים הטובים בארץ באזורם

ב6 שנים האחרונות מרכז את הקורס המכשיר מנהלים בבר אילן, וכמובן מלמד חינוך ומנהיגות באוניברסיטה ובעוד 3 מכללות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב