דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הופעה מול קהל 

מאת    [ 14/07/2009 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 4257 פעמים ]

קהל הופעה מול קהל- טיפים ראשונים

הדבר החשוב ביותר בהופעה בפני קהל היא האמינות.כדי שיקשיבו לך עליך להיות אדם ש "כדאי" להקשיב לו.אנו מוצפים במידע רב. אמצעי תקשורת שונים, חברים, שכנים, בני הבית, ספרים ועוד. הרצון של אדם להקשיב לך ,אלא , אם זה נכפה עליו, מותנה בראש ובראשונה במידת העניין שיש לו בנושא וביכולת שלך להעביר לו את אותו מידע על הנושא.
כדי ליצור אמינות אנו נדרשים למספר מוטיבים שונים אשר כולם ביחד יוצרים את מושג האמינות שאנו נדרשים לו כדי "לשבות" את קהל המאזינים שלנו:

קשר-ככל שאתה קשור לעצמך כך יגדל הסיכוי שיהיה קשר טוב עם המאזינים לך.הקפד על הופעה נאותה בהתאם לקהל לפניו אתה נמצא.הייה נקי ומסודר.רצוי להיות בסביבה אקלימית נעימה שאליה מותאמים בגדיך.אם אתה סובל מקור ,וודא שהינך לבוש היטב גם באמצע הקיץ.לעתים, עוצמת המיזוג עשויה לגרום לך תחושת אי נעימות בשל הקור. הקהל יבחין בכך מיידית
.
ידע בנושא- זכור, אתה צריך להיות האדם בעל הידע הרב ביותר בנושא עליו אתה מרצה.דע על הנושא ועל נושאים המשיקים לו.סביר להניח שבקרב הקהל יהיו אנשים בעלי ידע בתחום.חלקם, אולי אף יותר מאשר שלך.למד את הנושא היטב.

כנות-מילת המפתח בכל מערכת יחסים וגם בהופעה בפני קהל. אל תאמר דברים שאינם נכונים, אל תיתן עובדות שאינן נכונות.דבר בכנות. הקהל יאהב את זה.

העברת מסר-אנו מגיבים לשפת הגוף ולא לתוכן.נסה לדמיין מה אתה זוכר ממהדורת החדשות מלפני יומיים.לא הרבה. אבל, אתה תזכור באם המגישה הרימה גבה או חייכה. אנו קולטים כשמונה אחוז מהמלל.שלושים ושמונה אחוז באמצעות טון הדיבור וחמישים וארבעה אחוז באמצעות מרכיבים בלתי מילוליים, במה שמכונה "שפת גוף".

קהל-הכר את קהלך,למד מראש מי הקהל איתו אתה נפגש.נסה ללקט מירב הפרטים עליהם כך שתוכל להתייחס אליהם במהלך ההרצאה.כל מידע שיהיה לך על הקהל. ( למשל וועד עובדי תנובה- לדעת מה שמו של ראש הוועד ומה מעניין אותם כקבוצה).המידע שיהיה בידך יצור יחסי קרבה .מתקשר לנושא הבא:

אל תריב-זכור האנשים באו לשמוע אותך וליהנות.גם אם אדם מהקהל מעצבן אותך ומציק לך, אל תריב איתו."חבק אותו" קבע איתו מפגש בסוף ההרצאה "כדי ללבן איתו בנחת את דבריו החשובים" אל תתבייש להסכים עם הערה שהיא נכונה.זכור תמיד, כאשר יש קרבה אנחנו לא רבים. כאשר יש קרבה אנחנו מאזינים ,מדברים ומסכימים כאשר נדרש לכך.

הומור-חשוב במיוחד.הכן מלאי בדיחות איכותיות.התייחס בהומור עצמי לעצמך ולאחרים.אף אחד לא אוהב "צנון" או אדם המלא מעצמו.אלא, בדרך כלל, אנשים שאינם כה חכמים כפי שהם חושבים ומאמינים על עצמם.

תנועה- חשובה ביותר.אל תישאר במקום אחד.השתמש בידיך.

והחשוב מהכול- זכור מי אתה.אדם ,בן אנוש שהתמזל מזלו והוא מבין בתחום מסוים מעט יותר מהאחרים.

ד"ר אבי זלבה, קרימינולוג ויועץ ארגוני



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב