דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולים מאורגנים במרוקו - הערים הקיסריות 

מאת    [ 12/07/2009 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 4407 פעמים ]

בארץ מתפרסם מגוון רחב של טיולים מאורגנים למרוקו. אופי הטיולים מתחלק לטיולי שורשים, טיולי תיירים רגילים וטיולים גאוגרפים. טיולי שורשים מיועדים כמובן ליוצאי מרוקו וצאצאיהם. טיולים אלו כוללים, בנוסף לערים הקיסריות, גם עליה לקברי הצדיקים הרבים, המפוזרים בכל הממלכה. טיולי התיירים מיועדים למי שאין להם בהכרח קשר משפחתי למרוקו, אך הם נמשכים אל שפע האטרקציות והנופים, הצבעים והריחות של השווקים התוססים וחופי האוקיינוס האטלנטי. הטיולים המוצעים על ידי החברות הגיאוגרפיות לסוגיהן, שמים דגש על הכרות מעמיקה עם ההיסטוריה והתרבות של מרוקו, הטבע ורמת ההדרכה.

 

רבאט, עיר הבירה של מרוקו, היא אחת מארבע הערים המלכותיות במרוקו. רבאט מהווה מוקד משיכה לתיירים רבים ותרבותה מושפעת מהתרבות האירופאית ומהשורשים המוסלמים. בעיר ישנם מסגדים רבים, כאשר ליד כל מסגד ניתן למצוא כמה בתי קפה בסגנון צרפתי.

 

טיולים מאורגנים בעיר וסיורים במסגדים יוצאים בשעות הבוקר מאתרים שונים. האתר המפורסם ברבאט הוא המסגד הגדול, שבנייתו לא הושלמה. המסגד מאופיין בצריח שלא נבנה בשלמותו. המסגד הגדול עומד לא גמור מאז רעידת האדמה בעיר, לפני 250 שנה. בקרבת המסגד ניתן לראות את אחוזת הקבר המרשימה של המלך בעבר, סבו של מלך מרוקו הנוכחי. המסגד מציע טיולים מאורגנים וסיורים מודרכים בשעות היום.

 

המרכז התעשייתי הגדול של מרוקו נמצא בעיר קזבלנקה. עיר הנמל היא אחת המרשימות במרוקו ועברה תהליך של בנייה מחדש על ידי הצרפתים. העיר קזבלנקה תוססת ומלאה במקומות בילוי, שווקים מקומיים, מסעדות וגנים ציבוריים רחבים. העיר בנויה בסגנון צפון אפריקני מרשים, ובה בתים ייחודיים ושדרות גדולות. מומלץ להסתובב בעיר לבד או להזמין טיולים מאורגנים מראש. קזבלנקה היא עיר ייחודית בנופיה, המשלבת תעשייתיות ומודרניות עם שווקים ומסגדים עתיקים. חלק מהמסגדים ניתנים לביקור רק בשעות מסוימות, לכן רצוי להזמין טיולים מאורגנים או להתייעץ עם מדריך לפני נסיעה לקזבלנקה.

 

בפס חיים כיום קרוב למיליון תושבים והיא אחת הערים הגדולות והמרשימות במרוקו. פס ממוקמת במרכז מרוקו וידועה כעיר של מהפכני מרוקו ומשכיליה. פס היא מרכז חשוב עבור דת האיסלאם והיא העתיקה מבין הערים המלכותיות של מרוקו. טיולים מאורגנים בפס מציגים את המעוז הדתי והחינוכי הגדול במרוקו. העיר פס מספקת מרכז לימודי ואקדמי מתקדם בסגנון מערבי ומרכז דתי גדול ומרשים. ישנם טיולים מאורגנים השמים דגש על ההיסטוריה של העיר ויקחו אתכם למסגדים ולמקומות הקדושים לאסלאם.

 

העיר הקיסרית הרביעית במרוקו נקראת מקנס. מקנס שוכנת למרגלות הרי האטלס התיכון ובדרך אליה שוכנים כפרים עתיקים. טיולים מאורגנים רבים יוצאים מהערים מרכזיות לכיוון מקנס ומלווים בהסברים ועצירות בכפרים העתיקים בדרך.

איילה טיולים גיאוגרפיים מייצרת ומוכרת טיולים יחודיים ישירות ללקוח: טיולים מאורגנים, טיולי ג'יפים, טיולים רגליים וטיולי משפחות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב