דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול ג'יפים לפסגות ההימלאיה ההודית 

מאת    [ 12/07/2009 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 3534 פעמים ]

הודו היא אחת המדינות המרתקות בעולם והיא מאפשרת מגוון רחב של טיולים – טיולי ג'יפים, טרקים, טיולי ספארי ועוד. הודו מציעה מגוון מסלולים, החל מנסיעות וסיורים בערים המרכזיות ועד טיולים אתגריים בשטחים הפחות מוכרים של הודו. חובבי טיולי ג'יפים יכולים להצטרף לקבוצות רכיבה או להשכיר ג'יפים לנהיגה עצמית. טיולי ג'יפים בנסיעה עצמית הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות. אם אתם הרפתקנים או מחפשים טיול לא שגרתי ומעניין, טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית יתנו לכם חופשה ייחודית ומאתגרת.

 

אזור ההימלאיה רווי בערים וכפרים, מסורתים ומתקדמים. האוכלוסיה באזור מונה 300 מיליון אנשים והמקום מכונה בפי המקומיים, 'משכן האלים'. מדינת הימצ'ל פארדש נמצאת במשכן האלים, בפסגות ההימאליה - על גג העולם. האזור ידוע כאתר נופש עבור תיירים רבים מכל רחבי העולם.  

 

שימלה, בירתה של מדינת הימצ'ל, ייחודית בנוף ההודי. העיר נראית אירופאית לכל דבר וממוקמת על גבעות המשקיפות אל הרי ההימלאיה. כאשר נמצאים בקרבת העיר ניתן להבחין במבנים הקולוניאלים היפים, לצד הפסגות המושלגות של ההימלאיה באופק. במדינת הימצ'ל ישנם טיולי ג'יפים רבים המציעים מסלולים שונים לנהגים מנוסים ומתחילים, המשלבים נהיגה עצמית בשטח או נהיגה בקבוצות.

 

להרפתקנים מומלץ לצאת בסיורים רכובים או טיולי ג'יפים אל עמק הקנור. האזור מציג נופים ירוקים ופסגות מושלגות במסלול מאתגר ובלתי נשכח. באזור שוכן הכפר הקטן סראחן, הנמצא בין הרי ההימלאיה. כפר סראחן ייחודי בשל המקדש ההינדי המיוחד שלו. המקדש עדיין פעיל ועורך טקסי דת, הנערכים על ידי הכהן המקומי. בעבר, המקדש היה מיועד להקרבת קורבנות אדם. למקום ניתן להגיע באמצעות טיולים מאורגנים או טיולי ג'יפים.

 

אזור מומלץ עבור טיולי ג'יפים הוא העמק היפה ביותר בהרי ההימלאיה, אזור סנגלה. המסלולים באזור סנגלה מאתגרים ולא פשוטים לנסיעה, אך הדרך אל הפסגה מדהימה ביופיה. טיולי ג'יפים בדרך המפותלת מגיעה אל הכפר השוכן קרוב לגבול הטיבטי, הנמצא בגובה של 3400 מטר. כפר ציטקול יושב בין ההרים הגדולים והמושלגים, ותושביו חיים בסגנון מסורתי ואותנטי. מומלץ לטייל בכפרים וליהנות מחוויה אותנטית של חיי הכפר המסורתים, ניתן לשלב זאת עם טיולי ג'יפים באזור.

איילה טיולים גיאוגרפיים מייצרת ומוכרת טיולים יחודיים ישירות ללקוח: טיולים מאורגנים, טיולי ג'יפים, טיולים רגליים וטיולי משפחות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב