דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי ג'יפים בהודו - טיבט הקטנה 

מאת    [ 12/07/2009 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 3441 פעמים ]

הודו היא יעד מרכזי לישראלים רבים. טיולי תרמילאים, טיולי ג'יפים או טיולים מאורגנים - הודו נחשבת לאחת המדינות המעניינות והמיוחדות בעולם. מספר שמורות הטבע בהודו הוא הגדול בעולם, וכמות השמורות וגודלן היוצא דופן מושכות תיירים רבים. בהודו מדברים ב-500 ניבים שונים, כאשר כל 100 קילומטר משתנה הניב או השפה. ריבוי השפות והדמוגרפיה המיוחדת הופכים את הודו למדינה הייחודית בעולם מבחינה תרבותית וטופוגרפית. ישנם סוגים רבים של טיולים בהודו, כאשר כל טיול שם דגש על משהו אחר – טיולים היסטורים, טיולי ג'יפים, שמורות טבע, תרבות, מקדשים ודת.

חבל לאדק, הידעו בכינויו "טיבט הקטנה", ידוע כאחד האזורים היפים ביותר בהודו. לאזור ישנם כינויים רבים (טיבט הקטנה, ארץ הירח וגן העדן האחרון) והוא ידוע בשל הנוף המדהים – נהרות, רצועות חקלאיות ארוכות, פסגות מושלגות ועוד. טיולים מאורגנים רבים מציעים סיורים עם מדריך מוסמך או טיולי ג'יפים בנהיגה עצמאית ובקבוצות באזור.

העיר לה, בירת חבל לאדק יושבת בעמק נהר האינדוס. הנהר מציין את הדרך ההיסטורית שקישרה בין הודו לסין. בעיר לה ישנם נזירים בודהיסטים רבים וניתן לטייל במקדשים הבודהיסטים הרבים. האזור מתויר מאוד בחודשי הקיץ ומציע אטרקציות מקומיות רבות הכוללות סיורים רגלים, טיולים במנזרים, טיולי ג'יפים ועוד.  העיר לה שוכנת בגובה 3600 מטרים ונמצאת במורדות ההרים ומעבר טאגלאנג לה. למרות גובהה של העיר היא שוכנת למרגלות ההרים ומוקפת בנופים והרים גבוהים יותר.

באזור ישנם טיולי ג'יפים רבים המציעים למטיילים מסלולי ג'יפים בשילוב סיורים בקניונים ובפסגות ההרים. האזור מומלץ מאוד לקמפינג, ותוכלו ליהנות בלינה ב"מדבר הגבוה" ולשלב זאת עם טיולי ג'יפים או סיורים באזור.
נחל האינדוס מתחבר בהמשך לנחל הזסנקר. באזור ישנם מנזרים רבים, ביניהם מנזר ליקיר, המשקיף מגובהו על הכפר מתחתיו. לכל אורך הנהר, בדרך למעבר ההרים של חבל לאדק, ניתן להבחין בכפרים טיבטים. בכפרים חיים נזירים ותושבים בסגנון חיים מסורתי ומומלץ לעשות סיורים רגליים או טיולי ג'יפים המשולבים עם טיולים בכפרים. המטיילים בבירת חבל לאדק, לה, יכולים ליהנות מסיורים שונים בעיר, רכובים או רגלים. ניתן ליהנות מנקודות תצפית מעולות על האזור, אליהן ניתן להגיע באמצעות טיולי ג'יפים, נקודות התצפית נותנות מבט מרהיב על הנופים מצפון.   

איילה טיולים גיאוגרפיים מייצרת ומוכרת טיולים יחודיים ישירות ללקוח: טיולים מאורגנים, טיולי ג'יפים, טיולים רגליים וטיולי משפחות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב