דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי ג'יפים לגרוזיה 

מאת    [ 12/07/2009 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 4699 פעמים ]

טיולים למרחבי הקווקז הם מסע אל ההיסטוריה ואל תרבויות עתיקות, בשילוב של נופים פראיים מדהימים. חבל הקווקז היווה לאורך ההיסטוריה צומת דרכים חשוב לסוחרים ולתרבויות שונות, בגלל מיקומו המיוחד המחבר בין אסיה לאירופה. טיולי ג'יפים באזור מיועדים להרפתקנים וחובבי אתגרים או לכל אדם הרוצה לנסות חופשה ייחודית באחד המקומות היפים בעולם.

 

מחוז סבנטי שבצפון גרוזיה הוא חבל ארץ ייחודי ומיסתורי. מחוז סבנטי שבצפון אינו ידוע למבקרים ואינו מופיע במפות התיירות של גרוזיה. המעבר למחוז הצפוני נע דרך מסלול הררי, סלעי ומאתגר מאוד. אם אתם הרפתקנים האוהבים לגלות מקומות חדשים או חובבי טיולי ג'יפים מושבעים – מחוז סבנטי יעניק לכם דרך מאתגרת ונופים קסומים אל אחד המקומות היפים בעולם. תוואי השטח באזור קשה ומומלץ להצטרף לטיולים מאורגנים עם מדריך מוסמך או טיולי ג'יפים. רכס סבנטי כולל את הרי סבנטי הצפונים (העליונים) והדרומיים. תושבי המחוז ההררי פיתחו תרבות ייחודית למקום, הכוללת אמונות ומנהגים שונים משאר המקומות בגרוזיה. המקום ייחודי ומומלץ לבקר בכפרים ובערים באזור ולפגוש את התרבות הייחודית. ניתן לעלות צפונה אל רכס הסבנטי, בעזרת טיולי ג'יפים המטפסים כל הדרך לאורך נהר האנגורי המרשים וניתן לבקר בעיר זוגדיד, השוכנת בגבול עם אבחזיה.

 

האקלים באזור משתנה יחד עם הנוף כאשר מטפסים למעלה להרי הסבנטי הצפוניים. באזור ישנם מסלול רבים וניתן לשלב טיולי ג'יפים עם סיורים מעניינים באזור. כמו כן, אם אתם נמצאים בעונת הפריחה מומלץ לצאת לסיורים רגליים במקומות שונים ולראות את שינויי הנוף והפריחה היפה.

 

מקום נוסף שמומלץ לבקר בו הוא הר שחרה, אליו ניתן להגיע ברכב או בעזרת טיולי ג'יפים. המקום הוכתר כאתר מורשת עולמי והוא מציג מגדלים רבים ששימשו בעבר להגנתם של תושבי המקום. באזור פזורים כ-20 מגדלים מרשימים בגודלם וצורתם. הר שחרה הוא ההר הגבוה ביותר באזור והוא מתנשא לגובה של יותר מ-5000 מטרים. ניתן לקחת טיולים מאורגנים או טיולי ג'יפים באזור. האזור רווי בנהרות גדולים, יערות ונופים עוצרי נשימה. ניתן להגיע להרים הגבוהים באמצעות טיולי ג'יפים ולעשות סיורים רגלים ורכובים באזור. בהר ולמרגלותיו ישנן עתיקות ואתרים היסטורים, וניתן לראות כיצד התושבים חיו בעבר. מעבר למגדלים המרשימים, ישנם מבנים עתיקים רבים ששימשו למטרות שונות.

 

איילה טיולים גיאוגרפיים מייצרת ומוכרת טיולים יחודיים ישירות ללקוח: טיולים מאורגנים, טיולי ג'יפים, טיולים רגליים וטיולי משפחות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב