דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי ג'יפים למרוקו - הארץ בקצה המערב 

מאת    [ 12/07/2009 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 3390 פעמים ]

מרוקו, "הארץ בקצה במערב" כפי שנוהגים לכנות אותה המקומיים, מהווה גשר בין אפריקה ואירופה. לאורך ההיסטוריה הייתה מרוקו הציר המרכזי עבור סוחרים שרצו להגיע מאירופה לאפריקה. מרוקו מאגדת תרבויות שונות, ומשלבת מודרניות מערבית עם עתיקות עוצרות נשימה. טיולי ג'יפים במרוקו מספקים חוויה במסתרי הקסבות והתרבות העתיקה. בנוסף, תמצאו במרוקו צורות נוף שונות ומרהיבות - נוף מדברי, הרים מושלגים, כפרים נידחים ועוד..


 


טיולי ג'יפים רבים יוצאים מהעיר קזבלנקה לכיוון הרי האטלס התיכון. הדרך להרי האטלס רצופה נופים ירוקים ועוברת על פני אסם התבואה הגדול של מרוקו. העיירה אפורר מהווה נקודת עצירה עבור טיולי ג'יפים ומכונה העיירה האדומה. העיר נמצאת למרגלות הרי האטלס ומאופיינת בבתי הבוץ בצבע אדמדם. האזור ידוע בגידוליו החקלאיים הרבים והמיוחדים - פרחי יסמין, בוסתני הדרים ועוד.


 


מהעיירה אפורר ניתן לנסוע למאגר המים הגדול באזור - אל ווידאן. עלייה על פסגות הרי האטלס כרוכה בנסיעה על דרכים נידחות ומעבר ביערות ערעריים ונופים מדהימים. ניתן לעשות את הדרך ברכב פרטי או באמצעות טיולים מאורגנים או טיולי ג'יפים. בדרך אל פסגת הרי האטלס עוברים על פני עיירות וכפרים ציוריים, כאשר המיוחד שבהם הוא הכפר אימלשיל. הכפר מפורסם בשל פסטיבל הכלות או פסטיבל השידוכין המתקיים בכל שנה בחודש ספטמבר. הדרכים הנידחות אל פסגות הרי האטלס עלולות להיות חסומות בחודשי החורף עקב שלגים, ומומלץ לברר את מזג האוויר ומצב הדרכים לפני שמתכננים טיולי ג'יפים או סיורים באזור. במידה והדרכים חסומות, ניתן לבחור נתיבים חלופיים או כבישים צדדים, המגיעים אל הפסגות המושלגות.


 


ניתן לחצות את הרי האטלס ולפגוש תרבויות עתיקות וכפרים בהם הזמן עצר מלכת, ומומלץ לעשות זאת באמצעות טיולי ג'יפים או טיולים מאורגנים. הדרך רצופה בכפרים ברברים ומאפשרת מפגש עם התושבים המקומיים. מעבר ההרים טיזי חררחוזין הוא הגבוה באזור ומתנשא לגובה של 2700 מטרים. טיולי ג'יפים באזור יקחו אתכם לקו פרשת המים ומעבר לצידו השני של האטלס. חציית האטלס כרוכה בשינויי נוף רבים, עד לירידה לחלקו המדברי של האטלס. באזור ישנם קניונים גדולים המגיעים עד עומק של מאות מטרים.


 


טיולי ג'יפים במרוקו עוברים בערים מודרניות לצד ערים עתיקות וכפרים ברברים - שטח אינסופי של דיונות מדבריות בשילוב הרים מושלגים ורכסים ירוקים העשירים במקורות מים.

איילה טיולים גיאוגרפיים מייצרת ומוכרת טיולים יחודיים ישירות ללקוח: טיולים מאורגנים, טיולי ג'יפים, טיולים רגליים וטיולי משפחות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב