דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחירי טיסות, חופשת הקיץ ומושבים במטוס 

מאת    [ 09/07/2009 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 3924 פעמים ]

הסטטיסטיקה אינה משקרת ורוב הסיכויים שגם אתם טסים בקיץ. אתם לא יכולים להשפיע על מחירי טיסות בעונה זו אך אפשר בהחלט לשפר את תנאי הטיסה.

איפה לשבת?

המושב שלכם בטיסה ייבחר בצ'ק אין לפני ההמראה ואם תקדימו את הגעתכם אולי תספיקו לבחור אותו בעצמכם. השאלה איפה לשבת מטרידה ילדים ותיירים רבים. אחדים מעדיפים את החלון בגלל הנוף הנשקף ממנו בהמראה ובנחיתה, אחרים יעדיפו את המושב הסמוך למסדרון כי קל יותר למתוח בו את הרגליים או לקום. במחלקת תיירים המושב האטרקטיבי ביותר הוא זה שסמוך ליציאת החירום משום שהוא מרווח ואין לפניו מושבים אחרים. ככלל נראה שבטיסה האורכת מספר שעות אפשר לבחור מושב ליד החלון, אך ישיבה ליד החלון בטיסה טראנס אטלנטית קשה ומומלץ במקרה כזה לבחור את המושב שסמוך למסדרון. באתר www.seatguru.com  יש תרשים של מושבים במטוסים של חברות התעופה ואפשר באמצעותו לבחור את המושב שמתאים לכם ביותר. אם אתם טסים עם אל על תוכלו לעשות צ'יק אין ביממה שלפני הטיסה ולשריין את המושב המועדף עליכם.

לטוס עם תינוק

מחירי טיסות לתינוקות זולים יותר ובמרבית חברות התעופה יגבו מכם כ-100$ ולעתים לא יגבו תשלום כלל. אמנם המחיר נמוך או אפסי אך השהות עם התינוק במטוס אינה פשוטה. לתינוק צרכים משלו ולא מעניין אותו אם אתם יושבים בבית או בטיסה לאיים הקריביים. הוא רוצה לאכול והוא רוצה את זה עכשיו. כדי להקל עליכם ועליו את הטיסה מומלץ להיערך לכך מראש: חשוב לשוחח עם חברת התעופה קודם לכן ולוודא שישריינו לכם מושב מתאים. בדרך כלל המושבים שבתחילת המסדרון מיועדים להורים עם ילדים. יש מגרעת על הקיר שמול המושב והיא מיועדת לתליית עריסה מיוחדת לתינוק. בחודשי הקיץ משפחות רבות טסות ויכול להית שהמושבים האלה יהיו תפוסים ואז תידרשו לטוס כשהתינוק נישא בזרועותיכם. לכן מהרו ושריינו את המושב המתאים. הכינו תיק ייעודי לתינוק ובו שמיכה, אוכל, חיתולים וכל פריט חיוני אחר. בעת ההמראה התינוק יסבול מלחץ באוזניים בגלל הפרשי הלחצים. פעולת המציצה או האכילה תעזור לו לשחרר את הלחץ.

מחלקת עסקים במחיר מחלקת תיירים

מחירי טיסות במחלקת עסקים הם גבוהים אבל השהייה בה נוחה בהרבה, המושבים מרווחים והאוכל משופר. מי שטס לחופשה עם המשפחה יתקשה לקנות כרטיסים למחלקה הזאת. טיסות רבות בעונת השיא עמוסות ולעתים חברות התעופה נאלצות לשדרג את מושב הנוסע ומעבירות אותו למחלקת עסקים ללא תוספת תשלום. למי שנוסע לבד בעונה זו יש סיכוי להרוויח מכך. אפשר לעודד את הדיילים להעבירכם לשם ואם תמצאו פגם במושב זה יכול להיות תירוץ טוב לכך. חשוב לזכור כי הסיכוי להעביר את כל המשפחה למחלקת עסקים הוא קלוש ובכל מקרה לא כדאי להתעקש על כך יתר על המידה, צפויה לכם טיסה ארוכה ועדיף להעבירה בנינוחות ולא בווכחנות.

מחירי טיסות בעונת השיא גבוהים ואין טעם להרגיש רע בגלל זה. מוטב ליהנות מהחופשה ומזמן האיכות אם המשפחה. לא חשוב איפה תשבו במהלך הטיסה. כשתנחתו תשכחו מהכול ותפנו את הראש לחופשה מדהימה.

לפרטים נוספים אודות מחירי טיסות, טיסות מוזלות ומבצעי טיסות פנו לאתר אל על ? www.elal.co.il.

דניאל מרקס היא כותבת תוכן של אל על - חברת התעופה של ישראל. למידע נוסף אודות טיסות לחו"ל הכנסו לאתר אל על - טיסות לחו"ל.
למידע אודות מחירי טיסות הכנסו לדף המבצעים של אל על.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב